Og³oszenie z dnia 2023-03-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00201566/01 - Wynik z dnia 2023-05-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy wiejskiej Ko³czyg³owy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KO£CZYG£OWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. S³upska 56
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³czyg³owy
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.7.) Numer telefonu: 598213231
1.5.8.) Numer faksu: 598213597
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kolczyglowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy wiejskiej Ko³czyg³owy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a6974dc4-c188-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00132764
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00054437/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy wiejskiej Ko³czyg³owy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6974dc4-c188-11ed-8261-62cbbe4d0ca43.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, poczty elektronicznej e-mail: gospodarczy@kolczyglowy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl
2) poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
2. Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
4. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) i poczty elektronicznej e-mail: gospodarczy@kolczyglowy.pl. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamowienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamowienia.
8. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamowienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ko³czyg³owy.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@kolczyglowy.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RII.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegaj±cych na budowie i przebudowie dróg gminnych na terenie gminy wiejskiej Ko³czyg³owy zgodnie z opisem zawartym w Za³±czniku Nr 11 – Dokumentacja projektowa zawieraj±ca Dokumentacjê projektow±, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Przedmiary robót.
2. Realizacja zamówienia obejmuje nastêpuj±ce roboty budowlane:
1) Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 161017G - ul. Jana Paw³a II w miejscowo¶ci Ko³czyg³owy. Zakres robót budowlanych obejmowaæ bêdzie:
a) roboty przygotowawcze,
b) u³o¿enie rury os³onowej na kable energetyczne o ³±cznej d³ugo¶ci 33 m,
c) u³o¿enie krawê¿ników betonowych najazdowych,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie,
e) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej bezfazowej o gr. 8 cm w ilo¶æ 637,5 m2, w tym kostka w ilo¶ci 286 m2 stanowi materia³ Zamawiaj±cego. Wykonawca we w³asnym zakresie dokona za³adunku, transportu i wbudowania przedmiotowego materia³u na miejsce realizacji robót budowlanych,
f) wykonanie zjazdów publicznych z kostki brukowej betonowej,
g) wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej,
h) wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego,
i) wykonanie i monta¿ tablicy informacyjno – promocyjnej;
2) Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 161012G w miejscowo¶ci Barnowo. Zakres robót budowlanych obejmowaæ bêdzie:
a) roboty przygotowawcze,
b) u³o¿enie rury os³onowej na kable energetyczne i telekomunikacyjne – 191 m,
c) roboty rozbiórkowe,
d) u³o¿enie krawê¿ników betonowych,
e) u³o¿enie podbudowy z pospó³ki i kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie,
f) u³o¿enie siatki zbrojeniowej na po³±czeniu starej i nowej nawierzchni,
g) wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej o d³ugo¶ci 322 m,
h) przebudowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej,
i) u³o¿enie obrze¿y betonowych,
j) wykonanie prawostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm,
k) wykonanie lewostronnego pobocza z kruszywa ³amanego o zmiennej szeroko¶ci od 0,75 m do 1,25 m,
l) monta¿ oznakowania pionowego,
m) monta¿ balustrady ochronnej ³±czonej dla osób niepe³nosprawnych,
n) wykonanie kanalizacji deszczowej o d³. 64,5 m, przej¶cie kanalizacji pod jezdni± drogi powiatowej nale¿y wykonaæ za pomoc± przewiertu,
o) monta¿ studzienek ¶ciekowych o Ø500 mm z osadnikiem – 4 szt.,
p) monta¿ studni rewizyjnych z krêgów betonowych o Ø1200 mm – 2 szt.,
q) realokacjê ogrodzenia wykonanego z siatki naci±gniêtej na s³upkach betonowych oraz metalowej bramy wjazdowej wraz z wykonanie nowych fundamentów na s³upki,
r) monta¿ elementów ma³ej architektury w postaci ³awki do wypoczynku o wymiarach 0,4 x 1,5 m. Konstrukcja ³awki metalowa, siedzisko i oparcie wykonane z drewnianych desek, ³awka z oparciem i mo¿liwo¶ci± przymocowania do pod³o¿a,
s) wykonanie i monta¿ tablicy informacyjno – promocyjnej;
3) Zadanie nr 3 – Przebudowa drogi gminnej nr 161009G w miejscowo¶ci Radusz. Zakres robót budowlanych obejmowaæ bêdzie:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe wraz z wywiezieniem materia³u rozbiórkowego w miejscu uzgodnione z Zamawiaj±cym,
b) usuniêcie i karczowanie pni (wycinka drzew po stronie Zamawiaj±cego),
c) u³o¿enie rur os³onowych na kable energetyczne i techniczne o d³ugo¶ci 128,5 m,
d) u³o¿enie krawê¿ników betonowych o d³ugo¶ci 1214 m,
e) regulacja studni sanitarnych,
f) przestawienie i wymiana hydrantu naziemnego,
g) wykonanie podbudowy jezdni z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30,
h) wykonanie jezdni z nawierzchni asfaltowej na d³ugo¶ci 649,4 m,
i) u³o¿enie obrze¿y betonowych na d³ugo¶ci 421 m,
j) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm,
k) przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm,
l) remont przepustu drogowego Ø315 cm o d³. 12 m wraz z umocnieniem ¶cianek brukiem kamiennym na zaprawie betonowej,
m) remont odwodnienia z wymian± wpustów ulicznych z przykanalikami w ilo¶ci 7 szt. oraz wykonaniem studni rewizyjnych – 2 szt.,
n) wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o ³±cznej d³ugo¶ci 849,40 m,
o) humusowanie skarp z obsianiem warstwy humusu (wykonanie trawników) w ilo¶ci 100 m2,
p) monta¿ elementów bezpieczeñstwa ruchu w postaci oznakowania pionowego,
q) wykonanie malowania oznakowania poziomego,
r) wykonanie nasadzeñ drzew rodzimych w ilo¶ci 82 szt. i ich pielêgnacja przez 1 rok od dnia odbioru koñcowego,
s) wykonanie i monta¿ tablicy informacyjno – promocyjnej;
4) Zadanie nr 4 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Ko³czyg³ówki. Zakres robót budowlanych obejmowaæ bêdzie:
a) roboty rozbiórkowe i ziemne,
b) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm,
c) u³o¿enie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej,
d) wykonanie podbudowy jezdni z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30,
e) wykonanie jezdni z nawierzchni asfaltowej na d³. 462,3 m,
f) przebudowa zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, która stanowi materia³ z rozbiórki istniej±cych zjazdów i jezdni. Rozbiórka kostki oraz jej przygotowanie do ponownego wbudowania,
g) u³o¿enie oporników betonowych na d³ugo¶ci 798,65 m,
h) u³o¿enie krawê¿ników betonowych na d³ugo¶ci 242,13 m,
i) u³o¿enie ¶cieków z elementów betonowych na d³ugo¶ci 61,1 m,
j) u³o¿enie rury os³onowej na kable energetyczne o ³±cznej d³ugo¶ci 82,2 m,
k) odmulenie rowów na d³ugo¶ci 165 m,
l) oczyszczenie przepustów bez ich wymiany,
m) roboty wykoñczeniowe,
n) monta¿ elementów bezpieczeñstwa ruchu w postaci oznakowania pionowego,
o) wykonanie malowania oznakowania poziomego,
p) wykonanie i monta¿ tablicy informacyjno – promocyjnej;
5) Zadanie nr 5 - Przebudowa drogi gminnej nr 161015G - ul. Kwiatowej w miejscowo¶ci Ko³czyg³owy. Zakres robót budowlanych obejmowaæ bêdzie:
a) roboty przygotowawcze,
b) u³o¿enie rur os³onowych na kable energetyczne i telekomunikacyjne o d³ugo¶ci 88 m,
c) regulacja pionowa studni sanitarnych – 3 szt.,
d) regulacja zaworów wodoci±gowych – 7 szt.,
e) regulacja pionowa studzienek telefonicznych – 1 szt.,
f) regulacja hydrantu po¿arowego – 2 szt.,
g) u³o¿enie krawê¿ników betonowych – 485 m,
h) u³o¿enie oporników betonowych – 110 m,
i) wykonanie podbudowy jezdni z mieszanki niezwi±zanej z kruszywem C50/30,
j) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej typu starobruk w kolorze szarym o gr. 8 cm,
k) wykonanie progu zwalniaj±cego z kostki brukowej betonowej typu starobruk w kolorze czerwonym o gr. 8 cm,
l) u³o¿enie ¶cieku z kostki kamiennej granitowej nieregularnej na d³ugo¶ci 340 m,
m) u³o¿enie obrze¿y betonowych – 161 m,
n) budowa chodnika z kostki brukowej betonowej w stosunku 80% kostki kolorze szarym i 20% kostki w kolorze grafitowym o gr. 6 cm,
o) przebudowa zjazdów z kostki brukowej betonowej typu starobruk w kolorze grafitowym o gr. 8 cm,
p) wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PCV Ø200 o d³ugo¶ci 30 m,
q) wykonanie studzienek ¶ciekowych z gotowych elementów betonowych Ø500 z osadnikiem – 4 szt.,
r) roboty ziemne i wykoñczeniowe,
s) monta¿ elementów bezpieczeñstwa ruchu – oznakowania pionowego,
t) wykonanie i monta¿ tablicy informacyjno – promocyjnej.
6) Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zosta³ opisany w Za³±czniku nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa zawieraj±ca Dokumentacjê projektow±, w Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiary robót.
7) Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 11 do SWZ oraz STWiORE. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia – je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowi±cej Za³±cznik nr 11 do SWZ.
3. Wykonawca przed rozpoczêciem robót budowalnych wykona i zamontuje dwustronn± tablicê informacyjn± (5 sztuk), o której mowa w przedmiarze robót opracowan± w oparciu o wzór tablic informacyjnych, okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych.
4. Zamawiaj±cy realizuje przedmiotow± inwestycjê na podstawie:
1) Wstêpnej Promesy Nr Edycja2/2021/8482/PolskiLad dotycz±cej dofinansowania inwestycji z Programu Rz±dowego Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawc± nie wcze¶niej ni¿ po otrzymaniu przez Zamawiaj±cego Promesy z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia.
5. Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji wynosi: okres gwarancji na wykonane roboty (materia³y i robociznê) wynosi minimum 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Okres gwarancji stanowiæ bêdzie kryterium oceny ofert. Szczegó³owe postanowienia znajduj± siê w Rozdziale nr 19.
6. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikaj±ce z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, nastêpuj±cych osób wykonuj±cych czynno¶ci w zamówieniu polegaj±cych na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.): roboty ziemne, roboty brukarskie, wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z uk³adaniem nawierzchni, wykonanie robót wykoñczeniowych, prace porz±dkowe.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) Okres gwarancji na roboty budowlane – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C =cena najni¿sza brutto*/cena oferty ocenianej brutto
x 100 pkt x 60%.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) okres gwarancji – waga 40% G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”, okres gwarancji 36
m-cy (minimalny okres gwarancji) - 0 pkt, okres gwarancji 48 m-cy - 20 pkt, okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt Okres gwarancji liczony jest w miesi±cach. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 9 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca: przed³o¿y informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ - w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
W przypadku gdy ¶rodki bêd± w walucie innej ni¿ PLN zamawiaj±cy zastosuje przelicznik zgodny z kursem ustalonym i opublikowanym przez NBP z dnia wszczêcia niniejszego postêpowania.
b) Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada: dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum: 1 000.000,00 z³.
Informacje dodatkowe:
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w rozdziale 8 ust. 2, pkt. 3) SWZ, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadania do¶wiadczenia zawodowego: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o warto¶ci niemniejszej ni¿ 1 000.000,00 z³ brutto,
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
- jedn± osobê do pe³nienia funkcji kierownika budowy/robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum: 1 000.000,00 z³.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomiczne lub finansowej.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.
2) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ;
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug oraz kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy – wype³niony i podpisany przez Wykonawcê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w
zak³adce „Informacje podstawowe”.
2. Zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowi±cym
Za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy)
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-29 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamowienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835):
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Wykonanie remontu cz±stkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i t³uczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przygotowanie trenu le¶nego pod inwestycjê drogow± - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdañsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi ³±cz±cej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia za³óg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.