eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KalskModernizacja bazy hotelowej w Kalsku



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja bazy hotelowej w Kalsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: LODR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91

1.5.2.) Miejscowość: Kalsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683852091

1.5.8.) Numer faksu: 683852868

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lodr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa jednostka organizacyjna posiadajaca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rolnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja bazy hotelowej w Kalsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37d5c456-a8f6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070883/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja bazy hotelowej w Kalsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092251/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku hotelowym, czterokondygnacyjnym, a polegające na wykonaniu przebudowy piętnastu pokoi i uzyskaniu siedemnastu pokoi hotelowych z pełnym węzłem sanitarnym, poprzez przebudowanie trzech pokoi 4-osobowych na pięć pokoi 2-osobowych i 1 pomieszczenie socjalne z pionem wod–kan, dobudowanie łazienek w dwóch pokojach 4-osobowych, oraz w dziesięciu pokojach 2-osobowych, oraz doprowadzenie 8 pionów wod-kan wraz z odpowietrzeniem.
Roboty budowlane dla zadania p.n. „Modernizacja bazy hotelowej w Kalsku” obejmować będą m.in.:
1.1. roboty przygotowawcze rozbiórkowe i demontażowe, w tym zeskrobanie starej farby ze ścian i parapetów lub tapet ze ścian, rozebranie posadzek ze starych płytek ceramicznych, demontaż zużytych urządzeń sanitarnych (umywalek i ustępów) wraz z armaturą, wykucie z muru starych ościeżnic i przygotowanie podłoża (gładzi tynkowej) pod malowanie; wywiezienie w terenu ośrodka i utylizacja gruzu budowlanego, oraz starych urządzeń;
1.2. roboty budowlane – wykończeniowe, w tym montaż niezbędnych dodatkowych ścianek, tynki wyrównawcze, malowanie ścian i sufitów, malowanie parapetów, wymiana wykładzin podłogowych na tekstylne obiektowe wraz z odnowieniem listew przypodłogowych (oczyszczeniem od starej farby i ponownym malowaniem), ułożenie płytek ceramicznych na ścianach oraz terrakoty na podłogach w pomieszczeniach łazienkowych; montaż dodatkowych pionów kanalizacyjnych lub wyprowadzenie pionów ze zmianą średnicy do poziomu III pietra wraz z odpowietrzeniem; biały montaż urządzeń sanitarnych – umywalek, ustępów oraz brodzików prysznicowych; wymiana stolarki drzwiowej z osadzeniem ościeżnic, oraz inne niezbędne roboty towarzyszące;
1.3. roboty remontowe instalacji elektrycznych, w tym wymiana kabli aluminiowych na miedziane, doprowadzenie instalacji do nowych punktów – wtyczek, gniazd oraz zasilania opraw oświetleniowych; oraz inne niezbędne roboty towarzyszące związane z demontażem i ponownym układaniem przewodów elektrycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załącznikach do niniejszej SWZ: - Specyfikacji technicznej wykonania i obmiaru robót budowlanych (STWiORB) wraz z załącznikami ( Załącznik nr 1 ),
- Opis przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 2 ),
- Przedmiar robót ( Załącznik nr 3 ),
- Dokumentacja Rysunkowa ( Załącznik nr 4a, 4b, 4c ),
- Projekt umowy ( Załącznik nr 5 ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy pzp. W postępowaniu została złożona jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Wykonawca Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego i Drogowego Sp. z o.o. z siedzibą w Dobrosułów 48, 66-630 Bytnica zaoferował kwotę 396.317,87 zł. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 340.000,00 zł. Wobec powyższego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396317,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396317,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Treść oferty złożonej przez Zakład Ogólnobudowlany Grzegorz Buda, Chobienice 12, 64-214 Chobienice jest niezgodna z warunkami zamówienia określonymi w SWZ i Załącznikach. Wykonawca złożył ofertę dotyczącą innego postępowania u innego Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.