eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikOdbudowa infrastruktury drogowo - mostowej na terenie Gminy Chmielnik



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa infrastruktury drogowo - mostowej na terenie Gminy Chmielnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-016

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chmielnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.chmielnik.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa infrastruktury drogowo - mostowej na terenie Gminy Chmielnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52bed61d-9f93-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023174/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Odbudowa infrastruktury drogowo- mostowej na terenie Gminy Chmielnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080303/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6494629,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Odbudowa i przebudowa dróg gminnych.

W skład zadania wchodzą następujące elementy:
- Przebudowa drogi gminnej Błędowa Tyczyńska – Maina – Chmielnik w km 0+000 – 0+510 na dz. nr ewid. 55 w miejscowości Błędowa Tyczyńska oraz na działkach nr 2115, 2106/1, 2109/2, 2107/2 w Chmielniku ,
- Przebudowa drogi na dz. o nr ewid. 1169/2 Błędowa Tyczyńska – Zawodzie - Borówki w km 0+000 - 0+900 w miejscowości Błędowa Tyczyńska.
̵ Przebudowa drogi na dz. o nr ewid. 1366 Błędowa Tyczyńska – Potoki w km 0+000 - 0+985 w miejscowości Błędowa Tyczyńska.
- Przebudowa drogi gminnej Chmielnik – Jarząbki – Zawodzie zlokalizowanej na działce nr 3449, 3444, 3314 położonej w Chmielniku w km 0+000 – 0+890”.
- Przebudowa drogi gminnej Chmielnik – Zaganianka zlokalizowanej na działce nr 2769 położonej w Chmielniku w km 0+000 – 0+600”.
- Przebudowa drogi gminnej nr 108263R Chmielnik – Kozia Góra zlokalizowanej na działce nr 1659 położonej w Chmielniku w km 0+000 – 1+447”.
- Przebudowa drogi gminnej nr 108262R Wola Rafałowska - Przysłopy w km 0+645 – 1+635 zlokalizowanej na działce nr 1781, 1774/2, 1782/8 położonej w Chmielniku”.
- Przebudowa drogi gminnej nr 108225R Grodzisko – Chmielnik – Wola Rafałowska zlokalizowanej na działkach nr 1312/2, 1316/2, 1313/2, 1314/2, 1318/2, 1315/2, 1319/2, 1295/2, 1294/2, 1321/2, 1293/2, 1325/2, 1276/2 położonych w Woli Rafałowskiej w km 2+672 – 3+032”.
- Przebudowa drogi gminnej Zabratówka Górna Wieś – Handzlówka II w km 0+000 – 0+640 wraz z przebudowa przepustu w km 0+570 na dz. nr ewid. 114 w miejscowości Zabratówka.

Zasadniczy zakres robót zamówienia obejmuje:
1) rozbiórki elementów dróg,
2) profilowanie i zagęszczanie podłoża,
3) odwodnienie,
4) podbudowa z kruszywa łamanego wraz ze stabilizacją mechaniczną,
5) nawierzchnia bitumiczna,
6) utwardzenie poboczy z kruszywa,
7) odmulenie rowów i przepustów,
8) wymiana przepustów,
9) montaż barier energochłonnych,
10) wykonanie robót towarzyszących.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 4684472,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Odbudowa dwóch mostów w ciągach dróg gminnych
W skład zadania wchodzą następujące elementy:
- Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 108258R Chmielnik – Zawodzie w km 0+284,
- Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 108269R Błędowa Tyczyńska – Zawodzie w km 0+008.

Zasadniczy zakres robót zamówienia obejmuje:
1) rozbiórkę istniejącego mostu,
2) wykonanie drewnianej kładki tymczasowej /na czas budowy/ dla ruchu pieszego,
3) odtworzenie ustroju nośnego wraz z podporami,
4) wykonanie żelbetowych podpór mostu na palach wraz z zasypka za podporami,
5) wykonanie płyt przejściowych na dojazdach,
6) montaż łożysk elastomerowych,
7) wykonanie konstrukcji nośnej na belkach strunobetonowych,
8) wykonanie żelbetowej płyty pomostu,
9) wykonanie dylatacji, izolacji, desek gzymsowych, barierek stalowych, barier energochłonnych,
10) wykonanie nawierzchni na moście oraz przebudowa wraz z nawierzchnią dojazdów,
11) profilowanie wraz z umocnieniem dna i skarp cieku,
12) wykonanie odwodnienia oraz umocnienia linii brzegowej w rejonie prowadzonych prac,
13) uporządkowanie terenu, wykonanie robót towarzyszących.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 3303921,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5359584,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6350429,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5359584,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690029354

7.3.3) Ulica: ul. Rejtana 6,

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5359584,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3603599,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5186210,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3603599,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Ul. Parzniewska 10,

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3603599,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.