Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00045762/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych oraz remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych, na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46 858 28 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych oraz remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych, na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fe84980-97ce-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004946/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów. Postępowanie w podziale na 2 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2.2023.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 572700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją przy użyciu remontera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów.1. Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:
− oznakowanie miejsc naprawianych;
− oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota);
− spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca;
− wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową;
− wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej;
− zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm;
− zamiatanie – usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku.
− ilość materiałów do wbudowania minimalnie 300 Mg maksymalnie 450 Mg
Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga użycia grysów bazaltowych płukanych o frakcji np. 2/5, 5/8, 8/11 mm i kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C 69 B3 PU.
Zamawiający nie dopuszcza wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +15°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +10°C.
Remont nawierzchni rozliczany będzie wg faktycznie wbudowanych ilości materiałów (grysy + emulsja).
2. Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 7A do SWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8A do SWZ.
3. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie SWZ, specyfikacją techniczną (STWiORB), zawartą umową, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4. Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w normach i specyfikacji technicznej (STWiORB).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 371250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów oraz Remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych:I. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów:
1.1.Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:
− oznakowanie miejsc naprawianych;
− nacięcie nawierzchni jezdni wokół ubytku do regularnych kształtów piłą mechaniczną,
− odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia;
− wybranie gruzu i oczyszczenie remontowanego miejsca z usunięciem rumoszu;
− posmarowanie krawędzi remontowanego miejsca emulsją asfaltową;
− wypełnienie remontowanego miejsca masą mineralno-asfaltową z recyklera w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń;
− mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw a pomocą walca lub płyty wibracyjnej;
− posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsja asfaltową i posypanie drobnym kruszywem;
− uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
− zakres robót przewidzianych do realizacji wynosi: minimum 200 - maksimum 1000 m2 przyjmując do rozliczenia jako jednostkę podstawową remont 1 m2 nawierzchni gr. 5 cm.
Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 7B do SWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8B do SWZ.
1.2..Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie SWZ, specyfikacją techniczną (STWiORB), zawartą umową, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
II. Remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych.
2.1 Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:
− oznakowanie miejsc naprawianych;
− oczyszczenie mechaniczne szczotką lub sprężonym powietrzem szczeliny, w razie potrzeby wykucie lub sfrezowanie nawierzchni;
− posmarowanie krawędzi remontowanego miejsca emulsją asfaltową;
− wypełnienie remontowanego miejsca masą zalewową na gorąco;
− po uformowaniu paska gorącej zalewy należy posypać go materiałem suchym, czystym drobnoziarnistym (cementem, mączką kamienną, piaskiem łamanym lub mieszanką drobną granulowaną o uziarnieniu od 1 do 2 mm);
− uprzątnięcie miejsca robót i wywóz ewentualnego gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
− zakres robót przewidzianych do realizacji wynosi: minimum 20 mb - maksimum 100 mb.
Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8.2.B. do SWZ.
2.2. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie SWZ, specyfikacją techniczną (STWiORB), zawartą umową, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 141450 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budromex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7963004047
7.3.3) Ulica: ul Wolanowska 228
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2022, poz. 1710; zwana dalej: ustawą Pzp), unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (w cz. II – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów oraz Remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych), które było prowadzone w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1 Pzp.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty. Mając na względzie powyższe należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania (w cz. II) na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI MSZCZONÓW
- "Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2025 roku"
- Zabezpieczenie dodatkowej obsługi ratowniczejw Kompleksie Basenów Termalnych w Mszczonowie przy ul. Warszawskiej 52
- Przyjmowanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych odpadów komunalnych oraz odpadów biodegradowalnych.
więcej: przetargi MSZCZONÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.