eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólRemont dróg powiatowych polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132894 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych polegający
na odnowie dywanikowej nawierzchni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971218187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 100 B

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@pzd-nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-nowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.pzd-nowasol.pl/zamowienia-powyzej-130-tys/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg powiatowych polegający
na odnowie dywanikowej nawierzchni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b88435b2-ccf8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082049/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 34.11.04.2021.PZD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 543150,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych na terenie powiatu nowosolskiego polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni obejmujący:
• Roboty pomiarowe,
• Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5 cm,
• Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. III-IV na głębokość średnio 30 cm,
• Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o uziarnieniu 0/31,5, warstwa o grubości 25 cm po zagęszczeniu,
• Oczyszczenie nawierzchni oraz skropienie emulsją asfaltową w ilości około 0,4 kg/m2 na oczyszczonym podłożu (istniejąca nawierzchnia drogi),
• Mechaniczne ułożenie warstwy wyrównującej i profilującej z betonu asfaltowego AC 11W o grubości od 2 do 8 cm (średnio 5 cm),
• Mechaniczne ułożenie nawierzchni z destruktu asfaltowego, grubość 20 cm,
• Uzupełnianie poboczy destruktem asfaltowym,
• Uzupełnianie poboczy tłuczniem lub frezowinami,
• Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych oraz wpustów ulicznych zlokalizowanych w jezdni,
• Regulacja pionowa skrzynek zaworów gazowych ulicznych zlokalizowanych w jezdni,
• Rozłożenie siatki wzmacniającej na powierzchni jezdni,
• Montaż krawężników,
• Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją i grysami,
• Wymiana uszkodzonych włazów studni kanalizacji deszczowej,
• Przełożenie istniejącej nawierzchni chodników,
• Rozebranie istniejącej nawierzchni chodników,
• Rozebranie nawierzchni bitumicznej

2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie odrębnych zleceń. Za każdym razem w zleceniu Zamawiający określi:
• numer drogi na której Wykonawca będzie wykonywał remont ,
• długość odcinka (nie mniejszy niż 100 mb)
• termin wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719673,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 876129,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719673,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Budownictwa Drogowego Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 63

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719673,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.