Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112797/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuczępy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuczępy 35
1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413533135
1.5.8.) Numer faksu: 413533135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczepy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9771737f-b5b7-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015205/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112797/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.I.271.2.PZP.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8400000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Część I:Przedmiot zamówienia obejmuje w ramach zadania: pn.: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków w miejscowości Niziny o przepustowości Qdśr = 120 m3/d, w skład której wchodzić będą linie oczyszczania mechanicznego i biologicznego ścieków oraz linia przyjmowania osadów dowożonych i ich przeróbki oraz unieszkodliwiania osadów ściekowych powstających w trakcie procesu oczyszczania ścieków oraz budowę sieci kanalizacyjnej z przyłączami i podłączeniem jej do tej oczyszczalni.
Zakres robót obejmuje wszelkie usługi i roboty związane z przygotowaniem terenu, wykonaniem
i wyposażeniem obiektów, wykonaniem połączeń technologicznych i sieci zewnętrznych, dostarczeniem niezbędnych mediów, zapewnieniem niezbędnej komunikacji oraz ukształtowaniem terenu. , tj.:
• prace przedprojektowe,
• projektowanie,
• prace budowlano-montażowe,
• szkolenie personelu Zamawiającego,
• dostarczenie kompletnego wyposażenia BHP i p.poż.,
• przeprowadzenie rozruchu technologicznego,
• przeprowadzenie prób końcowych i osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno — technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w PFU
• uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie,
• ubezpieczenie całego zadania na etapie projektowania i budowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego, zaktualizowanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, wykonanie robót łącznie z rozruchem i uruchomieniem eksploatacji w oparciu o te projekty i dokumenty stanowiące Kontrakt oraz dokumentację powykonawczą wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zmiana decyzji z uzyskaniem jej prawomocności, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach Nr 1/2017 z dnia 07.11.2017r., w zakresie lokalizacji oczyszczalni. Wykonawca będzie zobowiązany do wprowadzenia zmian do decyzji i ile będzie to konieczne i niezbędne na etapie realizacji umowy bez dodatkowego wynagrodzenia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik do SWZ zatytułowany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składający się m.in z Programu Funkcjonalno – Użytkowego, Opisu Sposobu Przygotowania Dokumentacji Projektowej oraz pozostałe szczegółowe założenia Opis Przedmiotu Zamówienia.
1) Kryterium oceny ofert jest:
• Dla Części I:
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1 cena brutto – waga 60 %
2 okres gwarancji – waga 40 %
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”,
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w Roz. XIX pkt 1 i 2 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w Roz. XIX pkt. 2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany okres gwarancji w następujący sposób:
a) Okres gwarancji 36 m-cy – 0 pkt,
b) Okres gwarancji 48 m-ce – 20 pkt,
c) Okres gwarancji 60 m-ce – 30 pkt,
d) Okres gwarancji 72 m-cy – 40 pkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
48151000-1 - Komputerowy system sterujący
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 8350000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru i dozoru podczas realizacji projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pw ramach zadania pn.: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”.
Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami budowlanymi oraz wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą co najmniej 5-cioletnie (od uzyskania uprawnień) doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacji o sposobie dysponowania tą osobą,
- konstrukcyjno-budowlanej –bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą co najmniej 5-cioletnie (od uzyskania uprawnień) doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacji o sposobie dysponowania tą osobą.
Przed zawarciem umowy, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.
• Dla Części II:
Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi wagami przy ocenie poszczególnych kryteriów:
1) Kryterium Cena (C) – 60 pkt
2) Kryterium Liczba wizyt na budowie (L) – 40 pkt
3) Ocena wg kryteriów wskazanych w pkt 1 i 2:
Łączna liczba punktów (P) = suma punktów (C) i (L), zostanie przeprowadzona w następujący sposób:
I Punkty przyznane za kryterium cena liczone będą następująco:
Kryterium cena C=(CN/CB)*60%,
gdzie:
C - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
CN – Najniższa cena oferty;
CB – Cena badanej oferty;
II Opis sposobu obliczania kryterium - Liczba wizyt na budowie podczas robót budowlanych.
Kryterium Liczba wizyt na budowie podczas robot budowlanych (L): L=(przyznana pkt wg Lw)
• (Lw) Wizyty na budowie w każdym dniu, w którym wykonywane są roboty budowlane (przy założeniu, ze wykonywane są w każdy roboczy dzień tygodnia ) – 4 wizyt w tygodniu – 40 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych – 3 wizyty w każdym tygodniu – 30 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych – 2 wizyty w każdym tygodniu – 20 pkt
• (Lw) Wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych – 1 wizyty w każdym tygodniu (obowiązkowo) – 0 pkt
Oferta zawierająca propozycję 1 wizyty na budowie przy wykonywaniu robót budowlanych zostanie odrzucona jako treść oferty niezgodna z treścią dokumentacji przetargowej.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania 40.
Wizyty będą potwierdzane wpisem obecności w rejestrze znajdującym się w siedzibie Zamawiającego.
Łączna liczba punktów (P): P=C+L. Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się ofertę z największą liczbą punktów. Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania 100. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Tuczępy
Tuczępy 35
28-142 Tuczępy Tuczępy data 25.04.2022
https://miniportal.uzp.gov.pl/
........................................
strona internetowa prowadzonego postępowania
Dotyczy postępowania pod nazwą
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”
w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Znak postępowania: BGK.I.271.2.PZP.2022
Postepowanie na BZP Nr 2022/BZP 00112797 z dnia 06.04.2022
Strona prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I – roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Część II – usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – Zamawiający unieważnia postępowanie pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” dla obydwu części, ponieważ oferty złożone w postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zadania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 255 ust.3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16752600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16752600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Tuczępy
Tuczępy 35
28-142 Tuczępy Tuczępy data 25.04.2022
https://miniportal.uzp.gov.pl/
........................................
strona internetowa prowadzonego postępowania
Dotyczy postępowania pod nazwą
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”
w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Znak postępowania: BGK.I.271.2.PZP.2022
Postepowanie na BZP Nr 2022/BZP 00112797 z dnia 06.04.2022
Strona prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I – roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Część II – usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – Zamawiający unieważnia postępowanie pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” dla obydwu części, ponieważ oferty złożone w postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zadania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 255 ust.3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194955,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Tuczępy 35
28-142 Tuczępy Tuczępy data 25.04.2022
https://miniportal.uzp.gov.pl/
........................................
strona internetowa prowadzonego postępowania
Dotyczy postępowania pod nazwą
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I”
w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Znak postępowania: BGK.I.271.2.PZP.2022
Postepowanie na BZP Nr 2022/BZP 00112797 z dnia 06.04.2022
Strona prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej "p.z.p.", zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I – roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Część II – usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – Zamawiający unieważnia postępowanie pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Tuczępy – Etap I” dla obydwu części, ponieważ oferty złożone w postępowaniu przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zadania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 255 ust.3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.