Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101110/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w gminie Pieszyce (część ul. Świdnickiej, droga wewnętrzna w Piskorzowie, ul. Polna, ul. Biernackiego)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pieszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusz Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Pieszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-250
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pieszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pieszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg gminnych w gminie Pieszyce (część ul. Świdnickiej, droga wewnętrzna w Piskorzowie, ul. Polna, ul. Biernackiego)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b90839b-aee3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003051/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w gminie Pieszyce (część ul. Świdnickiej, droga wewnętrzna w Piskorzowie, ul. Polna, ul. Biernackiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGPRiIT.271.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3983739,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Biernackiego i ul. Polnej w Pieszycach (Etap 2) oraz wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Świdnickiej w Pieszycach (Etap 3ETAP 2 Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Biernackiego i ul. Polnej w Pieszycach.
1. Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Biernackiego w Pieszycach.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• przebudowę drogi (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 1998 m2),
• ułożenie krawężnika (dł. ok. 653m)
• budowę kanalizacji deszczowej (dł. ok. 336m).
2. Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Polnej w Pieszycach.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• przebudowę drogi publicznej (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 1400 m2),
• przebudowę drogi wewnętrznej (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 825m2),
• ułożenie krawężnika najazdowego (dł. ok. 522m) oraz obrzeży (dł. ok. 263 m) w drodze publicznej,
• ułożenie krawężnika najazdowego (dł. ok. 150m) oraz obrzeży (dł. ok. 165 m) w drodze wewnętrznej,
• wykonanie cieku przykrawężnikowego z kostki betonowej (pow. ok. 32 m2),
• budowę kanalizacji deszczowej – montaż odwodnienia liniowego o dł. 2m wraz z systemową studnią zbiorczą (3szt.), montaż wpustów deszczowych wraz z przykanalikami (4szt.),
• ułożenie rur światłowodowych (dł. ok. 789m) oraz prefabrykowanej wiązki mikrorur (dł. ok. 263m).
ETAP 3 Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Świdnickiej w Pieszycach.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• przebudowa drogi (nawierzchnia z betonu asfaltowego pow. ok. 5755m2),
• budowa chodnika (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 1510m2),
• przebudowa zjazdów (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 435m2),
• ułożenie krawężnika (dł. ok. 1800m) oraz obrzeży (dł. ok. 979m),
• wykonanie cieku przykrawężnikowego z kostki betonowej (pow. ok. 32m2),
• budowa kanalizacji deszczowej (dł. ok. 790m), odwodnienia liniowego (dł. ok. 66m), drenażu francuskiego (dł. ok. 137m),
• przebudowę sieci energetycznej,
• przebudowę sieci telekomunikacyjnej,
• zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 3283673,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 ETAP 1 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z koniecznymi opiniami, decyzjami, pozwoleniami i uzgodnieniami wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewnętrznej w miejscowości PiskorzówW zakres robót wchodzą:
• przebudowa drogi, budowa zjazdów, miejsc postojowych i chodnika (nawierzchnia z kostki betonowej pow. ok. 2770m2),
• ułożenie krawężnika (dł. ok. 945m)
• budowa kanalizacji deszczowej (dł. ok. 167m),
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
W zakresie części projektowej:
• sporządzenie projektu budowlanego z kompletem wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii,
• uzyskanie pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych lub decyzji ZRID,
• sporządzenie projektu wykonawczego wszystkich branż,
• sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego wszystkich branż,
• sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
• sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniem,
• sporządzenie zastępczej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi opiniami i zatwierdzeniem.
Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, że rodzaje robót i ilości mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
Szczegółowy zakres rzeczowy prac i robót przygotowawczych oraz robót budowlanych przewidzianych do wykonania przedstawiony jest w treści programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021r., poz. 2454).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 700066,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Oferta najkorzystniejsza dla każdej z części przewyższała kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowych zamówień.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Podstawą prawną unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7645177,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9293876,36 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Oferta najkorzystniejsza dla każdej z części przewyższała kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowych zamówień.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Podstawą prawną unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985678,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1498411,83 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.