Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105621/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00114921/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I WYDANIE UŻYWANEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ GMINY BARTOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510252764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SĘDŁAWKI 4
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 762-64-01/02
1.5.8.) Numer faksu: 89 762-12-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbgkim@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zbgkim.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I WYDANIE UŻYWANEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a947625-b0e0-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012454/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZAKUP CIĄGNIKA ROLNICZEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105621/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZB.271.2.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172648,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części.
Powodami niedokonania podziału jest: brak możliwości skutecznego koordynowania działań różnych wykonawców, co poważnie zagrozi właściwemu wykonaniu dostawy oraz nadmierne trudności techniczne. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność gwarancyjną. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego ciągnika rolniczego, jako jednorodny, ze względów technologicznych i produkcyjnych nie podlega podziałowi na części, jest bowiem zintegrowanym pojazdem, który musi współgrać z całością swojego wyposażenia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i wydanie używanego ciągnika wg poniższej specyfikacji technicznej:
1. Producent / Marka Podać
2. Typ/Model Podać
3. Rok produkcji (minimalny 2010r.) Podać
4. ciągnik rolniczy zarejestrowany w Rzeczpospolitej Polskiej TAK
PARAMETRY TECHNICZNE
5. przebieg w mtg nie większy niż 7500 mtg
Podać
6. Moc znamionowa silnika min. 135 Km
Podać
7. Moc maksymalna silnika min. 155 Km
Podać
8. Silnik minimum 6-cylindrowy, turboładowany Podać
9. Liczba zaworów jednego cylindra min. 4
Podać
10. Pojemność silnika min. 6500 cm3
Podać
11. Układ wtryskowy Comman Rail Podać
12. Typ chłodzenia ciecz Podać
13. Skrzynia przekładniowa typu Powershift Podać
14. Liczba przełożeń skrzyni przekładniowej do przodu min. 16
Podać
15. Liczba przełożeń skrzyni przekładniowej do tyłu min. 5
Podać
16. Prędkość jazdy ciągnika min. 40 km/h
podać
17. Prędkość wałka WOM min. 540/540E/1000 obr/min.
Podać
18. Załączenie WOM elektro-hydrauliczne Podać
19. Rodzaj WOM niezależny Podać
20. Sterowanie wałka WOM z tylnych błotników Podać
21. Wydajność pompy głównej hydrauliki zewnętrznej min.100 l/min
Podać
22. Napęd na 4 koła z blokadą tylnego mostu Podać
23. Ogumienie o wysokości bieżnika min. 40%
podać
24. Błotniki przednie skrętne Podać
25. Ogumienie tylne o średnicy R38 Podać
26. Ogumienie przednie o średnicy R 28 Podać
27. Przedni układ zawieszenia kat. II o udźwigu min. 3000 kg i 1-parą hydrauliki zewnętrznej
Podać
28. Tylny układ zawieszenia kat. III o udźwigu min. 7600 kg i min. 3-parach hydrauliki zewnętrznej Podać
29. Sterowanie tylnego zawieszenia z błotników Podać
30. Zaczep tylny transportowy z regulowaną wysokością położenia Podać
31. Zaczep do przyczep jednoosiowych Podać
32. Amortyzacja hydrauliczna osi przedniej Podać
33. Kabina o konstrukcji 4-słupkowej, zapewniająca widoczność 360º, okno dachowe, lusterka teleskopowe, pneumatycznie amortyzowany fotel z pasem bezpieczeństwa, klimatyzacja, podłokietnik, oświetlenie robocze kabiny z przodu i z tyłu po min. 4 lampy, siedzenie pomocnika kierowcy z pasem bezpieczeństwa, radio Podać
34. Rewers kierunku jazdy umieszczony przy kierownicy Podać
35. Amortyzacja kabiny min. mechaniczna
Podać
36. Zbiornik paliwa min. 250 l
Podać
37. Pojemność zbiornika na płyn AdBlue min. 40 l
Podać
38. Długość ciągnika bez obciążników min. 5250 mm
Podać
39. Szerokość ciągnika min. 2350 mm
Podać
40. Wysokość ciągnika min. 2900 mm
Podać
41. Prześwit nad gruntem min. 490 mm
Podać
42. Gwarancja rozruchowa na podstawowe podzespoły (silnik, skrzynia biegów, tylny i przedni podnośnik, oś przednia) min. 14 dni od dostarczenia do kupującego
Podać
4.5.3.) Główny kod CPV: 16720000-8 - Ciągniki używane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 2) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne
W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która podlega odrzuceniu związku z brakiem je podpisania.
Obowiązkiem Zamawiającego jest odrzucenie oferty, jeżeli jest ona niezgodna z przepisami ustawy. Art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp) zawiera dyspozycję dotyczącą składania ofert i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w postępowaniach o wartości mniejszej niż progi unijne. Ofertę i oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca złożył ofertę w postaci plików bez opatrzenia ich podpisem w formie przewidzianej w art. 63 ust. 2 Ustawy.
W związku z tym iż w niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- "2025-Zakup i dostawa paliw płynnych oraz najem zbiornika"
- "2025-Świadczenie usług ochrony obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Wysiece"
- Świadczenie usług ochrony budynków, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Bartoszycach w 2025 roku.
- Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach oraz na terenach przyległych do Sądu Rejonowego w Bartoszycach, zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej 3 i 7 w 2025 roku.
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1382N Wojmiany - Wiewiórki na odcinku Wojmiany - Woryny
więcej: przetargi w Bartoszycach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.