eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymańBudowa i modernizacja dróg w Gminie Rymań Miejscowości : Drozdowo, Petrykozy



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg w Gminie Rymań
Miejscowości : Drozdowo, Petrykozy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYMAŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Rymań

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-125

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryman.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryman.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/,

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg w Gminie Rymań
Miejscowości : Drozdowo, Petrykozy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4955e86-795d-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024951/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa i modernizacja dróg w Gminie Rymań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026884/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2D.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
 opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
 wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wybranego wykonawcę robót.
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Drozdowo oraz zjazdu
z drogi powiatowej nr 3314Z.

Przebudową będzie objęty odcinek drogi wewnętrznej w miejscowości Drozdowo od skrzyżowania z drogą wewnętrzną na dz. nr 270 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3314Z relacji Gorawino-Gościno, długości około 0,3 km.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5,5 m z lokalnymi przewężeniami do 5 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
 wykonanie jezdni o szerokości 5,5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni z kostki betonowej pełniącej funkcję ciągu pieszo-jezdnego, w miejscach występowania hydrantu naziemnego i słupa energetycznego zwężenie jezdni do 5 m szerokości, na odcinkach krawężników stojących i zjazdów należy wykonać wodościeki z obniżenia kostki,
 wykonanie jednostronnego chodnika przy posesji nr 48 z kostki betonowej,
 wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach, dojść pieszych do posesji w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do studni chłonnych,
 wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
 usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
 przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
 rozbiórka ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym i kolidujących z utwardzeniami,
 wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
 wywóz materiału pełnowartościowego betonowego i kamiennego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia z kostki betonowej 1696 m²
- Chodnik z kostki betonowej 39 m²
- Zjazd z kostki betonowej 171 m²
- Zieleń 463 m²

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1300000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
 opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
 wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wybranego wykonawcę robót.
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Petrykozy na łącznym odcinku 0,8 km oraz zjazdu z drogi powiatowej nr 3308Z.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinków dróg wewnętrznych w miejscowości Petrykozy :
 ABC - od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3308Z relacji Byszewo-Starnin do pos. nr 9,
 BD – na odcinku przy posesji nr 9,
o długości łącznej około 0,8 km.
1.1.1. Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 3,5 m z mijankami do szerokości 5 m,
- przekrój jednojezdniowy, zamiejski,
- szerokość poboczy minimum 0,75 m,
- szerokość chodników przy przystanku minimum 2 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
 wykonanie jezdni o szerokości 3,5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni bitumicznej, a w miejscu mijanek o szerokości 5 m oraz poboczy gruntowych, odcinkowo zamiast poboczy zostanie zastosowane korytko odwadniające,
 wykonanie chodnika przy posesji nr 11 jako peronu przystanku autobusowego z kostki betonowej,
 wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 z kostki betonowej w ograniczeniu obrzeżami,
 wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
 usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
 przestawienie słupów oświetleniowych kolidujących z projektowanymi nawierzchniami, wymiana opraw i zabezpieczeń,
 montaż stalowych barier drogowych nad przepustami drogowymi,
 rozbiórka istniejącej wiaty przystankowej,
 montaż nowej wiaty przystankowej,
 wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
 wywóz materiału pełnowartościowego betonowego i kamiennego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia bitumiczna 2893 m²
- Chodnik z kostki betonowej 24 m²
- Zjazd z kostki betonowej 156m²
- Zieleń 3800 m²

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1900000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie publikując je w Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie prowadzonego postępowania na miniPortalu : https://miniportal.uzp.gov.pl/
Postępowanie prowadzono w oparciu o uzyskaną wstępną promesę dotyczącą dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Gmina uzyskała promesę wstępną na zadanie pn. : Budowa i modernizacja dróg w Gminie Rymań natomiast w postępowaniu użyto nazwy :
Budowa i modernizacja dróg w Gminie Rymań
Miejscowości : Drozdowo, Petrykozy
wskazując w niej, jako dodatkową informację nazwy miejscowości, gdzie będą wykonywane inwestycje.
W dniu 21.02.2022 r. zwrócono się do Banku Gospodarstwa Krajowego obsługującego Program Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych o akceptację nazwy postępowania i uzyskano odpowiedź, że nazwa postępowania musi być tożsama z nazwą użytą we wniosku o dofinansowanie i promesie wstępnej tj. :
Budowa i modernizacja dróg w Gminie Rymań

W tej sytuacji użycie innej nazwy ( poprzez uzupełnienie ) powoduje, że w wyniku zakończenia postępowania niemożliwym będzie zawarcie umowy z wybranym wykonawcą, na którą Gmina nie otrzyma dofinansowanie, co tym samym powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym Gminy.
Jeżeli postępowanie będzie dalej prowadzone Gmina w tej sytuacji nie otrzyma dofinansowania i nie będzie miała możliwości pokryć ewentualne zobowiązanie ze środków własnych, ani też nie posiada takiej zdolności kredytowej, która pozwalałaby na zaciągnięcie kredytu na pokrycie zobowiązania.
Zdawałoby się, że niewielkie uzupełnienie tytułu postępowania przy zachowaniu zasadniczej części nazwy, nie będzie miało wpływu na dalsze czynności, to jednak stanowisko instytucji finansującej inwestycję powoduje, że jest to zmiana istotna i ma wpływ na dalsze prowadzenie postępowania.
W tej sytuacji Zamawiający jest zobowiązany postępowanie unieważnić z uwagi na istotną zmianę okoliczności powodującą, że dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym Gminy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jak dla części Nr 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.