Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105917/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ ORAZ ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632002739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Luboń
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 810 50 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze@mops-lubon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.lubon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
GMINNE SAMORZĄDOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ ORAZ ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156d12c3-aff9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105917/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 341300,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIEKA WYTCHNIENIOWA w miejscu zamieszkania – realizacja polegająca na świadczeniu usługi opieki wytchnieniowej w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej w ramach resortowego programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022. Usługi będą świadczone dla maksymalnie 12 osób (10 osób dorosłych i 2 dzieci). Planowana liczba godzin świadczenia usługi wytchnieniowej to 2880 godzin (240 godzin usług dla 1 osoby niepełnosprawnej).4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 115200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIEKA WYTCHNIENIOWA w formie pobytu całodobowego – realizacja polegająca na świadczeniu usługi opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach resortowego programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022 w ośrodku/placówce zapewniająca całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym wpisaną do rejestru właściwego wojewody. Usługi będą świadczone dla maksymalnie 5 osób. Planowana liczba dni pobytu całodobowego to 70 dni (14 dni usług w formie pobytu całodobowego dla 5 osób niepełnosprawnych).4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 24500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – realizacja polegająca na świadczeniu usługi asystencji osobistej osobie niepełnosprawnej przez asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w związku z realizacją ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022. Usługa będzie świadczona dla maksymalnie 6 osób w tym: 2 dzieci w wieku do 16 roku życia, 2 osoby z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności i 2 osoby z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.Planowana liczba godzin usług asystenta to 2880 godzin, w tym: dla dzieci – 720 godzin, dla osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności – 1440 godzin i dla osób orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności – 720 godzin.
Planowana liczba asystentów osób niepełnosprawnych – 6 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 115200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAGAMY24H.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368413197
7.3.3) Ulica: ul. Os. Powstańców Warszawy 6m/lok.1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-656
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, nie złożono żadnej oferty na realizację zamówienia obejmującego Część 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAGAMY24H.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 368413197
7.3.3) Ulica: ul. Os. Powstańców Warszawy 6m/lok.1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-656
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z LUBONIA
- Budowa chodnika w ul. Kochanowskiego na odcinku od ul. Pułaskiego do ul. Szymanowskiego.
- Przebudowa ul. Rzecznej w Luboniu polegająca na remoncie i budowie chodników (w tym chodnika na terenie Miasta Poznania)
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, z tym dla dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju, w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Namysłów
- Asystent Osobisty Osoby z Niepełnosprawnością
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI (W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM) - ŚWIADCZENIOBIORCÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BONIEWIE W 2025 ROKU - II postępowanie
- Świadczenie usługi asystencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami w trybie interwencyjnym, dla uczestników projektu "Razem łatwiej"
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego- edycja 2025
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.