Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047403/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZPiFP-5-22 Usługi mycia pojazdów służbowych jednostek Policji woj. kujawsko – pomorskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 47 751 53 21
1.5.8.) Numer faksu: 47 751 53 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl/kb/urzad/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZPiFP-5-22 Usługi mycia pojazdów służbowych jednostek Policji woj. kujawsko – pomorskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe70512d-84ea-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047403/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-5-22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101123,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Chełmnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 288; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 48.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 10653,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Golubiu-Dobrzyniu. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 240; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 40.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 10406,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Mogilnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 204; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 18.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6390,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Nakle n/Notecią (wraz z pojazdami Wydziału Konwojowego KWP - Ogniwo w Nakle) . Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 360; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 60.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 13902,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Wąbrzeźnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 168; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 36.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 4848,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Brodnicy. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 360; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 48.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 16195,12 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Sępólnie Krajeńskim. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 216; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 30.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 7243,90 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Żninie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 192; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 36.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5092,68 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Tucholi. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 216; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 48.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 7707,32 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Świeciu. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 400; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 60.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 11463,41 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Rypinie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 240; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 12.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 7219,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na w/w zadanie zostały odrzucone.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty na w/w zadanie zostały odrzucone.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekopara Adam Roman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5922080010
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7368,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7368,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7368,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno - Handlowy Marek Gawroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8920001723
7.3.4) Miejscowość: Rypin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7368,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego
- WZPiFP-15-25 Dostawa namiotów pneumatycznych z nagrzewnicami
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.