Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175736/01 - Wynik z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej szpitala w trybie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL SPECJALISTYCZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010158710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 180-01-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zozmswia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zozmswia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej szpitala w trybie zaprojektuj i wybuduj.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91840366-430f-4dee-b3bd-2a8e6f8f81be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042852/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej Szpitala.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zozmswia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert,
dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej SPZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w
Otwocku (zwanej dalej: Platformą/Systemem) pod adresem: https://zozmswia.logintrade.net/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej Instrukcje https://zozmswia.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z powyższej Platformy Zakupowej określone w Instrukcja użytkowników oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej i przestrzegać jej postanowień.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 4 - 2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej szpitala” wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji potrzebnej do uzyskania ostatecznego dokumentu pozwalającego na realizację robót budowlanych wydanego przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w cenie wynikającej z oferty w następującym zakresie:Opcja nr 1: „Hydranty”
Opcja nr 1 dzieli się na dwa rozwiązania: a i b.
Zakres Opcji nr 1 a i b szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1 do SWZ (OPZ),
Opcja nr 2: „Piwnica”
Zakres Opcji nr 2 szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1 do SWZ (OPZ),
Opcja nr 3: „Dział Farmacji Szpitalnej”
Zakres Opcji nr 3 szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru odpowiedniego rozwiązania z opcji nr 1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nr 1 i wyboru odpowiedniego rozwiązania w terminie do dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy (za jeden miesiąc należy przyjąć 30 dni).
Zamawiającemu przysługuje decyzja o skorzystaniu lub braku skorzystania z Prawa Opcji nr 2 i/lub Prawa Opcji nr 3 nie później niż 3 miesiące przed zakończeniem przedmiotu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kluczowego personelu przeznaczonego do realizacji inwestycji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie min. 5 000 000,00 zł.
b) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę minimum 5 000 000 zł (warunek musi być spełniony na dzień składania ofert).
2) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia Wykonawcy:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje (roboty) polegające na budowie i/lub przebudowie budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej zrealizowane na terenie
czynnego funkcjonującego zespołu budynków szpitala lub zakładu opieki medycznej. Wartość każdej z robót co najmniej 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych 00/100) i powierzchni całkowitej objętej zakresem umownym robót co najmniej 500 m2 każda. Wykazanie będzie polegało na podaniu rodzaju robót, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wykazywana robota została wykonana w sposób należyty oraz że została
wykonana zgodnie z zasadami aktualnej/współczesnej wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
3) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji przedmiotowego zamówienia zostaną
skierowane osoby spełniające poszczególne wymagania, które będą pełniły niżej wskazane funkcje:
A. Kierownika budowy, posiadającego:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przez okres co najmniej 10 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
b) umiejętność posługiwania się biegle językiem polskim w mowie i piśmie,
d) doświadczenie w kierowaniu jako kierownik budowy, w okresie ostatnich 10 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, robotami budowlanymi przy co najmniej 2 (dwóch) inwestycjach polegających na budowie lub/i przebudowie budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącego
do klasy 1264), o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto każdej oraz o powierzchni całkowitej każdej z nich objętej zakresem prac co najmniej 500 m²,
e) wskazana osoba pełniła tę funkcję w sposób nieprzerwany przez co najmniej 6 miesięcy na każdej inwestycji,
f) dla budynku, którego dotyczyła inwestycja zostało wydane pozwolenie
na użytkowanie,
B. Kierownikiem robót w zakresie instalacji sanitarnych, posiadającego:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przez okres co najmniej 10 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
b) kierowaniu robotami w specjalności, o której mowa w lit. a w okresie ostatnich 10 lat liczonymi wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, robotami budowlanymi w danym zakresie i specjalności w trakcie realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie lub/i przebudowie budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącego do klasy 1264) o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto oraz o powierzchni całkowitej objętej zakresem prac co najmniej 500 m²,
c) wskazana osoba pełniła tę funkcję w sposób nieprzerwany przez co najmniej 6 miesięcy na wykazanej inwestycji,
d) posługuje się biegle językiem polskim w mowie i piśmie.
C. Kierownikiem robót w zakresie instalacji w zakresie instalacji elektrycznych posiadającego:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych przez okres co najmniej 10 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
b) posiada doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności, o której mowa w lit. a w okresie ostatnich 10 lat liczonymi wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, robotami budowlanymi w danym zakresie i specjalności w trakcie realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie lub/i przebudowie budynku szpitala lub zakładu opieki
medycznej (wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należącego do klasy 1264) o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł brutto każdej oraz
o powierzchni całkowitej każdej z nich objętej zakresem prac co najmniej 500 m²,
c) wskazana osoba pełniła tę funkcję w sposób nieprzerwany przez co najmniej 6 miesięcy na każdej inwestycji,
d) posługuje się biegle językiem polskim w mowie i piśmie.
Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale V SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, o
których mowa w załączniku nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na wezwanie
Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie
krótszym niż 5 dni):
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty, potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 2 SWZ, Załącznik Nr 7 do SWZ;
2) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio
uczestniczył;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 3
SWZ, Załącznik Nr 8 do SWZ;
4) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 1 SWZ;
5) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia, o których mowa w załączniku nr 3 do SWZ;
6) Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI ust. 5 pkt 2, składają łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia lub też z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 95 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100), zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowyi wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie
wybrana, Wykonawcy zobowiązani będą zawrzeć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyć tę umowę
Zamawiającemu, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wskazanych w ust. 1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane;
2) w przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru
stanowiącego zał. nr 5 do SWZ;
3) wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być
złożone wraz z ofertą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został opisany w § 10 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zozmswia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wymaga się, aby Wykonawca przeprowadził obowiązkową wizję lokalną z udziałem Zamawiającego przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia.2. 2. Przedmiot zamówienia uzyskał dofinansowanie ze Skarbu Państwa reprezentowanego przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji pod nazwą: „Przebudowa części budynku A oraz rozbudowa i nadbudowa budynku K na potrzeby działalności medycznej szpitala”, na podstawie zawartej umowy nr 8/DZ/WEI/2025 z dnia 4 lutego 2025 r.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wielobranżowych materiałów, artykułów, akcesoriów, aparatury i urządzeń instalacyjnych w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie NCBJ w Otwocku.
- Prace konserwatorskie i restauratorskie północnej i południowej elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- II Przyrządy do endoskopii i endochirurgii
- "Dostawy elementów plastikowych do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Odpady komunalne
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Wykonanie dokumen. projektowej zagospodar. terenu trzech obszarów na terenie Dzielnicy Pr.-Pld. , które finansowane jest w ramach Gminnego Programu Rewitalizacji m.st. Warszawy do roku 2030 (cz. 1)".
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.