Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095857/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
- 2021/BZP 00101390/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
- 2024/BZP 00254632/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00254634/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133253 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowe świadczenie usługi dozoru mienia i obsługi centrali telefonicznej w ZZOZ w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karmelicka 5
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzozwadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowe świadczenie usługi dozoru mienia i obsługi centrali telefonicznej w ZZOZ w Wadowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47875807-d5ae-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021635/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa całodobowego dozoru mienia i obsługi centrali telefonicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095857/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na obsłudze centrali telefonicznej w Pawilonie C oraz dozorze mienia tj. obiektów Zamawiającego zlokalizowanych przy:
1.1 ul. Karmelickiej 12- Pawilon A i B, Budynek „Apteki”
1.2 ul. Karmelickiej 7- Pawilon C,
1.3 ul. Karmelickiej 7 a - Pawilon D,
1.4 ul. Karmelickiej 7 b - Pawilon E,
1.5 ul. Karmelickiej 5- Centrum Medyczne Powiatu Wadowickiego (dawny PPS)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491655,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573349,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491655,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ”SECURITY GROUP” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ”CENTRUM OCHRONY SECURITY” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443482515
7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 3
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491655,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa podłoży bakteriologicznych gotowych oraz przesiewowych testów immunodiagnostycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawy różnych artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Wadowicach.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa centrali telefonicznej, portierni, parkingu oraz ochrona obiektów Zamawiającego
- " Świadczeniee usług recepcyjno-informacyjnych wraz z serwisem pościelowo-sprzątającym oraz dozorem urządzeń zainstalowanych w siedzibie Krakowskiego Teatru Scena STU w okresie 2025 - 2026"
więcej: Usługi dozoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.