Og³oszenie z dnia 2022-04-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00207401/01 - Wynik z dnia 2022-06-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont sanitariatów na II i III piêtrze budynku Prokuratury Regionalnej w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 67
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA REGIONALNA W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363858530
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. W³ókiennicza 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-464
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@bialystok.pr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/web/pr-bialystok
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sanitariatów na II i III piêtrze budynku Prokuratury Regionalnej w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 67
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd624df7-c160-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00133261
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00050740/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont sanitariatów na II i III piêtrze budynku Prokuratury Regionalnej w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 67
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podleg³ych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwo¶ci, zwany dalej Systemem. System jest dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl
Szczegó³owe informacje zawarte s± w rozdz. 11 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ - rozdz. 21
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ - rozdz. 21
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2001-7.261.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów na II i III piêtrze budynku Prokuratury Regionalnej w Bia³ymstoku przy ul. Sienkiewicza 67. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku Nr 1 do SWZ. Sk³adaj± siê na niego nastêpuj±ce dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);
2) Projekty aran¿acji wnêtrz;
3) Opis przedmiotu zamówienia;
4) Przedmiary robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla s³u¿b porz±dku publicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262321-7 - Wyrównywanie pod³óg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ¶cianek dzia³owych
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45432112-2 - K³adzenie nawierzchni
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena oraz d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca wyka¿e, ¿e :1. posiada niezbêdne do¶wiadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty minimum dwie roboty budowlane, ka¿da na kwotê min. 150 000,00 z³ brutto, polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub budynków (zgodnie z definicjami zawartymi w Prawie budowlanym- art. 3 ust. 6, 7a, 8). Uwaga:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ zakres robót oraz ich warto¶æ, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu; 2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowied¼ na pytanie czwarte/ Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu wskazane w pkt. 1 - dotyczy to konieczno¶ci wykazania do¶wiadczenia wynikaj±cego z powtarzalno¶ci wykonanych robót tj. wykonania minimum 2 robót przez jeden podmiot.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia): W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ) – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt 1 SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy wype³niony przez Wykonawcê – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ; 2) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ; 3) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.6 SWZ – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy); 4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty oraz o¶wiadczenie podmiotu udostepniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 9.4 i 9.8 SWZ – zgodnie ze wzorami stanowi±cymi Za³±czniki nr 7 i 8 do SWZ (je¿eli dotyczy)
5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument upowa¿aniaj±cy do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. 6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy). W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y umowê reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy: 1) Uproszczone kosztorysy wskazuj±ce sposób wyliczenia ceny ofertowej z podzia³em na bran¿e i zakres rzeczowy zamówienia wraz z wykazem materia³ów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.7 SWZ.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w §2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w §2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych, ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub wynikaj±ca z niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku lub w sytuacji konieczno¶ci zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu b±d¼ usuniêcia wad ukrytych dokumentacji projektowej lub uzyskania za³o¿onego efektu u¿ytkowego lub w przypadku wstrzymania dostaw, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych;
3) przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
4) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy;
5) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu;
6) wszelkie zmiany, które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów.
Wszelkie zmiany umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Systemu dostêpnego pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê tak¿e Wykonawcê, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego na okres trwania tych okoliczno¶ci.INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- ¦wiadczenie us³ugi zarz±dzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Bia³ymstoku
- Naprawa drogi wojewódzkiej Nr 671 w km od 0 + 553 do 14 + 660.
- Dostawê artyku³ów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- "¦wiadczenie specjalistycznej us³ugi pedagogicznej w ramach stanowiska Pedagoga"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ BUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY MARCZUKOWSKIEJ W BIA£YMSTOKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡
- "Remont budynku nr 13 na terenie JW w Bia³ymstoku - etap I opracowanie dokumentacji"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie ¯nin: Czê¶æ I S³êbowo 17 Czê¶æ II Pary¿ 26 Czê¶æ III Podgórzyn 5 Czê¶æ IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 90, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- REMONT £AZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzêdach Skarbowych podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad s³u¿bowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.