eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont dachu - świetlików dachowych nad Małą Sceną Sali Koncertowej w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu - wymiana pokrycia i szklenia świetlików i klap dymowych w świetlikach



Ogłoszenie z dnia 2025-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu - świetlików dachowych nad Małą Sceną Sali Koncertowej w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu - wymiana pokrycia i szklenia świetlików i klap dymowych w świetlikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Polskiej Piosenki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530556075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14a

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-081

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ncpp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ncpp.opole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu - świetlików dachowych nad Małą Sceną Sali Koncertowej w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu - wymiana pokrycia i szklenia świetlików i klap dymowych w świetlikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06fb662d-f28a-41c2-88c7-29b1ac98e440

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063558/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu - świetlików dachowych nad Małą Sceną Sali Koncertowej w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu - wymiana pokrycia i szklenia świetlików i klap dymowych w świetlikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00063823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AD.381.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Remont dachu - świetlików dachowych nad Małą Sceną Sali Koncertowej w Narodowym Centrum Polskiej Piosenki w Opolu - wymiana pokrycia i szklenia świetlików i klap dymowych w świetlikach”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określają:
- Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ,
- Rzuty dachu z rozmieszczeniem świetlików do remontu w zakresie wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, zwane dalej „dokumentacją projektową”, stanowiące Załącznik nr 2 - 1 do SWZ,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca Załącznik nr 2 - 2 do SWZ
- pomocniczo Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 2 - 3 do SWZ,
- wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
3. 5. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach złożonej oferty obejmuje również zapewnienie nadzoru Kierownika budowy/robót nad robotami budowlanymi oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i zabudowane materiały i urządzenia, na okres zadeklarowany w formularzu ofertowym, minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego robót. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Zasady udzielenia gwarancji opisane są w § 12 wzoru umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306885 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306885 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych inż. Jan Dudzik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7540267058

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306885 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający po ponownym badaniu i ocenie ofert dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 263 ustawy Pzp w wyniku uchylenia się pierwotnie wybranego wykonawcy od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.