Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090639/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133306 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa masztu do celów ochrony przeciwpożarowej lasów. Działka nr 1242/151 obręb Bystrzyca"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP NADLEŚNICTWO OŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (71) 30 39 700
1.5.8.) Numer faksu: (71) 30 39 701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olawa@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa masztu do celów ochrony przeciwpożarowej lasów. Działka nr 1242/151 obręb Bystrzyca"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e92eddd-d323-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056064/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa masztu do celów ochrony przeciwpożarowej lasów. Działka nr 1242/151 obręb Bystrzyca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090639/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160534,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest „Budowa masztu do celów ochrony przeciwpożarowej lasów. Działka nr 1242/151 obręb Bystrzyca". W zakresie zamówienia jest również uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń wymaganych do użytkowania obiektu.
1.2 Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia, Projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót.
1.3 W wypadku wystąpienia różnych rozwiązań technologicznych, materiałowych, itp., pomiędzy projektem budowlanym, a projektem wykonawczym należy przyjąć rozwiązania wskazane w projekcie budowlanym.
1.4 Przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ), stanowi jedynie element pomocniczy do kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
1.5 W przypadku wystąpienia podobnych robót budowlanych ich zakres będzie odpowiadał zakresowi określonemu w pkt. 1 ppkt. 1.1.
1.6 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym dla którego wskazano znak towarowy, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry, właściwości takie jak np. wydajność, parametry techniczne (wielkość, rozmiar, waga, itp.), rodzaj materiału z jakiego został wykonany, odporność na działanie czynników zewnętrznych, funkcjonalność lub inne cechy użytkowe, wygląd, barwa, itp.
1.7 Zakres prac obejmuje:
1.7.1. Roboty związane z urządzeniem zaplecza i placu robót
• ogrodzenie,
• oświetlenie i oznakowanie placu,
• pomieszczenia zaplecza higieniczno - sanitarnego i socjalnego pracowników,
• rozmieszczenie sprzętu ratunkowego i pierwszej pomocy, ustawienie rusztowań,
• urządzenie miejsca składowania materiałów budowlanych wraz z oznaczeniem stref ochronnych wynikających z przepisów odrębnych - strefy magazynowania i składowania materiałów, wyrobów, substancji oraz preparatów niebezpiecznych.
1.7.2. Roboty budowlano – montażowe: Budowa masztu:
• prace przygotowawcze,
• montaż masztu,
• prace naprawcze istniejącego placu,
• instalacje elektryczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232330-4 - Wznoszenie masztów antenowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312330-9 - Montaż anten radiowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196115,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196115,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196115,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALUPRO Dariusz Wojciechowski wspólnk spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AluPro Michał Kubiak wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5242763945
7.3.3) Ulica: Bohaterów 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-026
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196115,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.