Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095758/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133510 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I: „Rozbiórka budynków usługowych w Grójcu przy ul. Laskowej oraz murka przy chodniku na ul. Laskowej”;
Część II: „Rozbiórka budynku kotłowni w Grójcu przy ul. Laskowej 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 048 664 3091 wew. 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.kowalska@grojecmiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://grojecmiasto.bip.info.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część I: „Rozbiórka budynków usługowych w Grójcu przy ul. Laskowej oraz murka przy chodniku na ul. Laskowej”;Część II: „Rozbiórka budynku kotłowni w Grójcu przy ul. Laskowej 2”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b0c664-d5aa-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095758/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.25.2021.KOI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania obejmującego w zakresie:Część I: Rozbiórkę budynków usługowych w Grójcu przy ul. Laskowej oraz murka przy chodniku na ul. Laskowej, w tym m.in.:
1) Rozbiórkę budynku usługowego w Grójcu przy ul. Laskowej 1B (tzw. dawnego budynku Modrzewianki), usytuowanego na działce ewidencyjnej nr 3164/9. Budynek o konstrukcji murowanej, niepodpiwniczony na własnych fundamentach. Obiekt obecnie nie jest użytkowany. W obiekcie brak jest instalacji. Dach dwuspadowy, pokryty blachą. Więźba dachowa w konstrukcji drewnianej krokwiowa. Strop drewniany w bardzo złym stanie technicznym, zagrażający zawaleniu. Wewnątrz budynku znajdują się posadzki. Szczegółowy zakres prac oaz opis obiektu zawiera projekt rozbiórki, przedmiar oraz dokumentacja fotograficzna stanowiące załączniki do SWZ.
2) Rozbiórkę budynku usługowego w Grójcu usytuowanego przy ul. Laskowej (w sąsiedztwie tzw. dawnego budynku Modrzewianki), usytuowanego na działce ewidencyjnej nr 3164/9 i 3164/14. Budynek o konstrukcji murowanej, niepodpiwniczony na własnych fundamentach. W obiekcie brak jest instalacji. Szczegółowy zakres prac oaz opis obiektu zawiera projekt rozbiórki, przedmiar oraz dokumentacja fotograficzna stanowiące załączniki do SWZ.
3) Rozbiórkę murka usytuowanego wzdłuż chodnika na ul. Laskowej. Murek ma konstrukcję betonową, należy go burzyć przy użyciu młotów pneumatycznych. Szczegółowy zakres prac oaz opis obiektu zawiera przedmiar oraz dokumentacja fotograficzna stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 66350,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania obejmującego w zakresie:Część II: Rozbiórkę budynku kotłowni w Grójcu przy ul. Laskowej 2, w tym m.in.:
1) Rozbiórkę budynku kotłowni zlokalizowanej przy ul. Laskowej 2 w Grójcu, usytuowanego na działce o numerze ewidencyjnym 1767/11 oraz częściowo na działce o numerze ewidencyjnym 1767/12. Budynek kotłowni przeznaczony do rozbiórki przylega do istniejącego budynku wielorodzinnego i są zdylatowane. Budynek kotłowni posadowiony jest na fundamentach, ściany zewnętrzne z bloczków betonowych murowane na zaprawie cementowej marki 50, wzmocnione słupkami żelbetowymi z betonu B15, uzbrojonymi stalą AIII. Ściany wewnętrzne z cegły silikatowej na zaprawie cementowo wapiennej. Szczegółowy zakres prac oaz opis obiektu zawiera projekt rozbiórki, przedmiar oraz dokumentacja fotograficzna stanowiące załączniki do SWZ. Zamawiający wskazuje, że I etap rozbiórki wynikający z dokumentacji projektowej tj. rozbiórka komina stalowego został zrealizowany i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Ponadto Zamawiający informuje, że budynek kotłowni przylega do budynku składu opału, który również przeznaczony jest do rozbiórki jednakże nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Rozbiórkę budynku składu opału przeprowadzi współwłaściciel działki o numerze ewidencyjnym 1767/11.
Szczegółowe zakres robót zawierają:
• Kosztorysy ofertowe – załącznik nr 8 do SWZ,
• Przedmiary robót– załącznik nr 9 do SWZ
• Dokumentacja projektowa i techniczna– załącznik nr 10 do SWZ.
• Dokumentacja fotograficzna – załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 97611,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43055,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95703,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43098,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. KALDAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-12-46-279
7.3.3) Ulica: Zbyszewska
7.3.4) Miejscowość: Grójec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H."KALDAR" Kaleta Dariusz Stanisław
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H."KALDAR" Kaleta Dariusz Stanisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43055,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43098,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144528,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43098,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. KALDAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-12-46-279
7.3.3) Ulica: Zbyszewska
7.3.4) Miejscowość: Grójec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H."KALDAR" Kaleta Dariusz Stanisław
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H."KALDAR" Kaleta Dariusz Stanisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43098,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Sukcesywne dostawy warzyw, jabłek, ziemniaków oraz kiszonek.
- Budowa dróg gminnych nr 161561W, 161560W, 16157W w miejscowościach Podole, Duży Dół i Las Lesznowolski - etap I
- Zakup samochodu służbowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Grójcu
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Rubinowej w miejscowości Kobylin.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Modernizacja dachu i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku I LO w Nowogardzie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.