Og³oszenie z dnia 2023-03-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00139756/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00158060/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00287130/01 - Wynik z dnia 2023-07-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Or³y w Gminie Or³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OR£Y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900358
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Or³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-716
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugorly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminaorly.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Or³y w Gminie Or³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aef0828a-c1f1-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00133535
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00076204/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Or³y w Gminie Or³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaorly3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminaorly
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta sk³adana jest pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie
wskazanym przez zamawiaj±cego w pkt 15 i 16 SWZ - zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1
ustawy Pzp). O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej na stronie profilu nabywcy
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaorly
Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
Zgodnie z § 11 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje
wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgody z wymaganiami okre¶lonymi
w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) .
Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to
skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
30.2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Gmina Or³y z siedzib± przy ul. Przemyska 3, 37-716 Or³y, reprezentowana przez Wójta Gminy.
30.2.1. Inspektor Danych Osobowych w Urzêdzie Gminy Or³y, e-mail: iod@ugorly.pl
30.2.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Or³y w Gminie Or³y”.
30.2.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu ustawê Pzp,
30.2.4. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.2.5. Niezale¿nie od postanowieñ ppkt 30.1.5. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.2.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
30.2.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
30.2.8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
30.2.9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
30.2.10. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane
w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OAF.II.271.1.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Or³y
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. W ramach przedmiotu umowy o której mowa w § 1 ust. 1 i 2 oraz w zakresie rzeczowym,o którym, o mowa w § 1 ust. 3, Zamawiaj±cy, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji skorzystaæ w maksymalnej warto¶ci opcji wynosz±cej do 15 % wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Zamawiaj±cy ma prawo jednostronnie rozszerzyæ przedmiot umowy (prawo opcji lub opcja).
2. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ zakres opcjonalny zamówienia nie stanowi zobowi±zania umownego (w tym finansowego) Zamawiaj±cego zaci±ganego w momencie zawarcia umowy, a zakres opcjonalny zamówienia sukcesywnie okre¶lny przez Zamawiaj±cego i wyceniany przez Wykonawcê w postaci kosztorysów ofertowych, w oparciu o wska¼niki okre¶lone przez Wykonawcê w kosztorysie ofertowym (za³±cznik nr 4) w trakcie realizacji umowy nie jest gwarantowany do realizacji.
3. Zakres opcjonalny przekazany przez Zamawiaj±cego do wyceny Wykonawcy bêdzie to¿samy rzeczowo z zakresem podstawowym umowy. Wykonawca zobowi±zuje siê wyceniæ zakres
w terminie do 7 dni, od dnia przekazania zakresu rzeczowego.
4. W przypadku skorzystania z prawa opcji wynagrodzenie p³atne bêdzie w wysoko¶ci wynikaj±cej z warto¶ci dokonanej opcji, na zasadach przewidzianych w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.
5. Skorzystanie z prawa opcji mo¿e nast±piæ raz lub wiêcej razy i uzale¿nione bêdzie wy³±cznie
od potrzeb Zamawiaj±cego i mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie prawa opcji, pomimo zlecenia wyceny.
6. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego mo¿e nastêpowaæ sukcesywnie przez ca³y okres realizacji umowy z zastrze¿eniem, ¿e:
1) nast±pi najpó¼niej w terminie na 50 dnia, przed dniem zakoñczenia niniejszej umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1,
2) okres realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcê nie bêdzie wykracza³ poza termin realizacji umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1.
7. Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy e-mailem zamówienie obejmuj±ce zakres robót budowlanych wymaganych do realizacji w ramach skorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji (zamówienia opcjonalnego).
8. Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania robót budowlanych lub w ramach prawa opcji
w przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiaj±cy, zgodnie z tre¶ci± o¶wiadczenia (o¶wiadczeñ) Zamawiaj±cego o skorzystaniu z prawa opcji i warunkami okre¶lonymi w niniejszej umowie. Wykonanie zamówienia opcjonalnego nastêpuje na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie.
9. Przedmiotu umowy objêtego zakresem opcjonalnym zamówienia (w razie jego uruchomienia i realizacji) dotycz± te same warunki i zobowi±zania umowne Wykonawcy (w tym zobowi±zania z tytu³u gwarancji i rêkojmi), co przedmiotu umowy objêtego zakresem podstawowym zamówienia. Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszej umowy, przy czym konieczno¶æ jego realizacji aktualizuje siê w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z zastrze¿onego prawa opcji zgodnie z zapisami niniejszej umowy (w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana). W momencie z³o¿enia o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji nastêpuje zaci±gniêcie przez Zamawiaj±cego zobowi±zania finansowego w wysoko¶ci wynikaj±cej z zakresu dostaw objêtego realizowan± na mocy danego o¶wiadczenia opcj± i jest ograniczone jedynie do wysoko¶ci wynikaj±cej z zakresu dostaw objêtego realizowan± na mocy danego o¶wiadczenia opcj±.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 %
2. Okres gwarancji/ rêkojmi 40 %
Razem 100 %
24.2. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali punktowej.
CENA - 60 % - dotyczy czê¶ci nr 1 i nr 2.
Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najni¿sz± cen±. Ilo¶æ punktów
przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie okre¶lona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtañszej
C = ------------------------------------------- × Kp × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena,
Kp - wspó³czynnik proporcjonalno¶ci = 100,
Wc - waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %.
24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI (gdzie okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji).
Czê¶æ nr 1.
Okres gwarancji na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: wykonane roboty budowalne, wbudowane materia³y/wyroby budowalne.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1 % = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rêkojmi i gwarancji na okres krótszy ni¿ 36 miesiêcy skutkowa³o bêdzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 37 do 43 miesiêcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesiêcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 52 do 59 miesiêcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 60 i wiêcej miesiêcy otrzyma 40 pkt.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesi±ce i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesi±ce jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy do porównania przyjmie termin 60 miesiêcy, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
Okres rêkojmi i gwarancji bêdzie liczony od daty odbioru robót budowalnych.
W przypadku braku zaoferowania okresu gwarancji i rêkojmi Zamawiaj±cy uzna,
ze Wykonawca oferuje 36 miesiêczny okres.
24.4. £±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za przed³u¿ony termin gwarancji i rêkojmi (maks. 40).
Opis sposobu obliczenia ³±cznej oceny ofert:
24.4.1. £±czna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona wed³ug formu³y
P = PC + G
gdzie:
PC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
G - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rêkojmi”.
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych
w kryterium „CENA” oraz ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”.
Oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z uzyskan± ³±czn± ilo¶ci± punktów.
24.4.2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
24.4.3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji/rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana wodomierzy na nowe, wyposa¿one w urz±dzenia
do zdalnego odczytu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali punktowej.
CENA - 60 % - dotyczy czê¶ci nr 1 i nr 2.
Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najni¿sz± cen±. Ilo¶æ punktów
przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie okre¶lona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtañszej
C = ------------------------------------------- × Kp × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena,
Kp - wspó³czynnik proporcjonalno¶ci = 100,
Wc - waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60 %.
Okres gwarancji na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: dostawê urz±dzeñ wraz z oprzyrz±dowaniem oraz monta¿.
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1 % = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rêkojmi i gwarancji na okres krótszy ni¿ 36 miesiêcy skutkowa³o bêdzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 37 do 43 miesiêcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesiêcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 52 do 59 miesiêcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 60 i wiêcej miesiêcy otrzyma 40 pkt.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesi±ce i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesi±ce jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy do porównania przyjmie termin 60 miesiêcy, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
Okres rêkojmi i gwarancji bêdzie liczony od daty odbioru koñcowego.
W przypadku braku zaoferowania okresu gwarancji i rêkojmi Zamawiaj±cy uzna,
ze Wykonawca oferuje 36 miesiêczny okres.
24.4. £±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za przed³u¿ony termin gwarancji i rêkojmi (maks. 40).
Opis sposobu obliczenia ³±cznej oceny ofert:
24.4.1. £±czna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona wed³ug formu³y
P = PC + G
gdzie:
PC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
G - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rêkojmi”.
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych
w kryterium „CENA” oraz ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”.
Oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z uzyskan± ³±czn± ilo¶ci± punktów.
24.4.2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
24.4.3. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow±
w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 2 miliony z³otych (s³ownie: dwa miliony z³otych)*, przy czym ¶rodki finansowe i zdolno¶æ kredytowa mog± byæ sumowane do wymaganej przez Zamawiaj±cego wysoko¶ci**.
- dotyczy czê¶ci nr 1.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, przynale¿±c± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego, posiadaj±ca co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych,
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie zrealizowa³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± (w rozumieniu pkt 7 art. 3 ustawy prawo budowlane) w ramach jednego zamówienia (dla potrzeb postêpowania, zamówienie to tak¿e: jedna umowa/jeden stosunek zobowi±zaniowy zrealizowany bez zastosowania ustawy Pzp) polegaj±c± (lub obejmuj±ce swoim zakresem) na budowie (w rozumieniu pkt 6 art. 3 ustawy prawo budowlane) lub przebudowie (w rozumieniu pkt 7a art. 3 ustawy prawo budowlane) sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci wodoci±gowej lub sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodoci±gowej o warto¶ci co najmniej 400 000,00 z³
warunek okre¶lony w pkt a i b dotyczy czê¶ci nr 1.
c) Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej jedn± dostawê minimum 300 szt. (s³ownie: trzysta sztuk) wodomierzy z systemem zdalnych radiowych odczytów wraz z oprogramowaniem obejmuj±c± swoim zakresem tak¿e wymianê, t. j.: demonta¿ i monta¿ oraz uruchomienie o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³. brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³. 00/100),
warunek okre¶lony w pkt c dotyczy czê¶ci nr 2.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji (dotyczy czê¶ci 1 i 2)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie
do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4
do SWZ),
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ);
c) informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
dotyczy czê¶ci nr 1,
d) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ).
dotyczy czê¶ci nr 2.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
19.5.1. formularz ofertowy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,19.5.2. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków
w postêpowaniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ,
19.5.3. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy),
19.5.4. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy),
19.5.5. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy),
19.5.6. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie
do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,
o których mowa w ppkt 19.7.2. Warunek ten dotyczy równie¿ odpowiednio osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pe³nomocnictwo to musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie
do podpisania oferty (je¶li dotyczy),
19.5.7. zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy),
19.5.8. wykaz rozwi±zañ równowa¿nych Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami (je¿eli dotyczy),
19.5.9. dokument zap³aty wadium w przypadku wnoszenia w formie porêczeñ lub gwarancji – dotyczy czê¶ci nr 1.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 35 000,00 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³ 00/100).2. Wadium musi zostaæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±, o którym mowa w pkt 23 niniejszej SWZ.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego o nr: 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004 Bank Spó³dzielczy w ¯urawicy, oddzia³ w Or³ach (w tytule przelewu zaleca siê wpisaæ nazwê i sygnaturê postêpowania). Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y za³±czyæ do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji oraz powinno zawieraæ:
a) wskazanie Beneficjenta porêczenia lub gwarancji, którym musi byæ Gmina Or³y,
ul. Przemyska 3, 37-716 Or³y, NIP: 7952307330, REGON: 650900358,
a) nazwê i adres siedziby Wykonawcy,
b) kwotê i termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
c) bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy porêczenia lub gwarancji do zap³aty kwoty wadium, na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych
w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
dotyczy czê¶ci 1.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/ konsorcja).Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (wspó³partnerów)
wchodz±cych
w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona, jako jedna oferta,
od jednego podmiotu i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo do reprezentowania ich
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie nale¿y przed³o¿yæ
wraz z ofert± – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania,
2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem (liderem),
3) je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana,
zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿enia
umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty
potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê
na „Wykonawcê” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich wspó³partnerów, a nie ich pe³nomocnika - lidera lub jednego ze
wspó³partnerów,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia (dotyczy zadania czê¶ciowego nr 1 i nr 2), w wysoko¶ci 5 % warto¶ci zaoferowanej ceny brutto. Szczegó³y zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych - za³±cznik nr 7 i 7A - odpowiednio, w zale¿no¶ci od zadania czê¶ciowego) do SWZ.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
26. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz mo¿liwo¶ci jej zmiany.26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
26.2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie,
w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 i jr 7A do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminaorly
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Tajemnica przedsiêbiorstwa:Protokó³, oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w postêpowaniu o zamówienie publiczne s± jawne.
Je¶li oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, zastrzec, ¿e nie
mog± one byæ udostêpnione oraz wykazaæ,
i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji,
powinien przekazaæ je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiaj±cy udostêpni na wniosek zainteresowanego jawn± czê¶æ dokumentacji.
Zastrze¿enie informacji, które nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji bêdzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkowaæ bêdzie ich
odtajnieniem.
Podstawy wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 p.z.p.
i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
(obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 p.z.p. (fakultatywne).
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku
do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p.,
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - przez
okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w tym przepisie,
3) Zamawiaj±cy nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy p.z.p.
Zamawiaj±cy stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy
osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dotyczy czê¶ci nr 1).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- "Budowa sieci ciep³owniczej ³±cz±cej kot³owniê przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kot³owni± przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
wiêcej: Wodomierze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.