eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZblewoWymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZBLEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 40

1.5.2.) Miejscowość: Zblewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 588 43 81

1.5.8.) Numer faksu: 58 588 45 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zblewo.pl, zamowieniapubliczne@zblewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1050562

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38716be0-e0ef-4788-a00b-386e6914f2d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025954/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056542

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255256,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy w Zblewie.

2. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 8 do SWZ oraz pomocniczo w przedmiarze robót.


I. Przedmiotem zamówienia jest demontaż starego kotła na ekogroszek i dostawa wraz
z montażem nowego kotła na pellet w kotłowni zlokalizowanej w budynku Urzędu Gminy
w Zblewie

II. Inwestycja będzie realizowana w: woj. pomorskim, powiat starogardzki, gmina Zblewo, obręb Zblewo. – istniejący budynek Urzędu Gminy w Zblewie
Zamawiający udostępnia wraz z SIWZ przedmiary robót, które jednakże z uwagi na przyjętą formułę wynagrodzenia ryczałtowego mają wyłącznie walor informacyjno – pomocniczy.

Zamawiający zaleca wizytę w obiekcie przed złożeniem oferty w celu dokładnej analizy kosztów.

III. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Demontaż istniejącego kotła wraz ze zbędnym osprzętem, zezłomowanie oraz utylizacja.
1.2. Dostawę wraz z montażem kotła opalanego pelletem o mocy 150 kW, klasy 5, z certyfikatem ECODESIGN, wraz z oprzyrządowaniem, zasobnikiem i systemem transportu pelletu;.
Wymagania technologiczne:
• sprawność pod pełnym obciążeniem – min. 90 %
• sprawność pod obciążeniem częściowym – min. 92 %
• regulacja powietrza pierwotnego i wtórnego
• dwuciągowy układ kotła z modulacją mocy
• automatyczny układ rozpalania
• automatyczne odpopielanie i oczyszczanie spalin
• obsługa i monitoring przez aplikację w telefonie

1.3. Dostosowanie wyposażenia istniejącej kotłowni celem dostosowania do wymiany źródła zasilania
1.4. Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu 3 egz. dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi i konserwacji oraz kompletu kart gwarancyjnych.
1.5. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych, przeprowadzenie prób instalacji, uruchomienie
i regulacja instalacji (dot. instalacji C.O.);
1.6. Przeszkolenie użytkowników;
1.7. Usługa serwisowa przed rozpoczęciem sezonu grzewczego – 5 lat od terminu protokolarnego odbioru prac.
1.8. Utylizacja starego kotła oraz zdemontowanych materiałów;
1.9. Remont pomieszczenia kotłowni.
• demontaż 4 szt. istniejących drzwi i montaż 4 szt. nowych w tym 1 szt. PPOŻ – zewnętrzne
• wykonanie wylewki samopoziomującej/wyrównanie podłogi pod płytki
• ułożenie płytek ceramicznych na podłodze – płytki techniczne gładkie, matowe, antypoślizgowe
• wyrównanie ścian, skucie luźnych tynków, uzupełnienie ubytków
• ułożenie płytek ceramicznych – dwie ściany od 0,0 do 2,9 (pełna wysokość ściany) - płytki techniczne gładkie, matowe
• ułożenie płytek ceramicznych – dwie ściany od 0,0 do 1,5 - płytki techniczne gładkie, matowe
• malowanie dwóch ścian od 1,5 do 2,9 m (miejsca bez okładzin ściennych)
• wyrównanie, szpachlowanie i malowanie sufitu
• remont istniejącej kanalizacji zapobiegającej zalaniu kotłowni przez wody opadowe
• dostosowanie istniejącej instalacji sanitarnej i wodociągowej
• demontaż istniejących kanałów wentylacyjnych wraz z zamurowaniem otworów
• wymiana i montaż zlewu gospodarczego
• modernizacja instalacji elektrycznej

1.10. Informacje dodatkowe:
1) Zasadne jest, aby Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz dokonał wizyty
w obiekcie oraz zawarł w cenie oferty wszystkie koszty robót niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią określoną polskimi normami.
2) Wszystkie urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych
i prawnych.
3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe.
4) Wykonawca zabezpiecza teren robót w szczególności mając na uwadze mienie Zamawiającego i własne.
5) Wykonawca w trakcie trwania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy
z tytułu prowadzonych robót.
6) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (w szczególności: certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości lub inne dowody potwierdzające, że oferowany produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza produkty nie mające certyfikatu zgodności z daną normą, oceną techniczną czy specyfikacją techniczną, o ile wyroby te lub produkty spełniają wymagania będące przedmiotem oceny tej zgodności a Wykonawca za pomocą innych dowodów może wykazać, że oferowany wyrób lub produkt jest zgodny z postawionymi wymogami.
7) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia,
a zwłaszcza:
a) potwierdzające jakość podstawowych materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,
b) instrukcje użytkowania zamontowanych urządzeń (w języku polskim),
c) protokoły prób i sprawdzeń kotłowni i instalacji,
d) warunki gwarancji zamontowanych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258399,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258399,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODOMAR JAN AUTUCHIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5422694625

7.3.3) Ulica: Ul. Batorego 18

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258399,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.