Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00066252/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (2 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7211171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi specjalistyczne na rzecz Startupów (2 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7dad180-a06d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Platformy Startowe "Start in Podkarpackie"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93000.00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aiplanta jest narzędziem optymalizującym pracę rolnika, mając na celu maksymalizację osiąganych efektów ekonomicznych przy uprawie każdej odmiany płodów rolnych. Rozwiązanie implementuje moduł ewidencji zabiegów agrotechnicznych, pielęgnacji i ochrony roślin wsparty przez algorytmy sztucznej inteligencji, które pozwalają na dobór odpowiednich technik postępowania.Usługa polegająca na zaprojektowaniu i wdrożeniu MVP dla projektu aiplanta.com — innowacyjnego produktu dedykowanego dla branży rolniczej. W ramach usługi Wykonawca w końcowym efekcie powinien dostarczyć następujące elementy:
● Landing Page
● Moduł Autoryzacji
● Pulpit zarejestrowanego użytkownika
● Moduł ewidencji
● Moduł monitorowania zabiegów agrotechnicznych
● Moduł monitorowania oprysków
● Moduł “Młody rolnik”
Usługa polega na zaprojektowaniu i wdrożeniu kompletnego MVP służącego do walidacji rynkowej produktu. Wykonawca w ramach zamówienia powinien dostarczyć w efekcie końcowym:
● Warstwę BACKEND w technologiach: ASP .NET CORE, PostgreSQL.
● Warstwę FRONTEND w technologii React.
● PWA.
● Środowisko serwerowe w technologiach: LINUX, NGINX.
● Logo (sygnet + typografia) wraz z 10 wariantami. Logo powinno być nowoczesne i nawiązywać do branży rolniczej.
Z uwagi na to, iż MVP będzie wykorzystywane w dalszym rozwoju startupu, konieczne jest zachowanie wysokich standardów Architektury Oprogramowania. Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę, aby zaprojektowana technologia była zgodna z najnowszymi standardami wytwarzania oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi Załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 46000.00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DealFluence to kompleksowa platforma internetowa usprawniająca każdy etap procesów zlecania, tworzenia oraz dostarczania treści sponsorowanych w mediach społecznościowych z wykorzystaniem twórców internetowych. Nasza platforma dzięki inspiracji aktualnym modelem agencji marketingowych specjalizujących się w prowadzeniu kampanii na mediach społecznościowych umożliwia przekazanie jak największej suwerenności osobom odpowiedzialnym za lokowanie produktu w materiałach publikowanych w internecie.Usługa polegająca na opracowaniu i wprowadzeniu w pełni sprawnego MVP dla projektu dealfluence.com – nowatorskie rozwiązanie przeznaczone dla branży marketingu z wykorzystaniem influencerów. W ramach świadczonej usługi Wykonawca powinien dostarczyć jako wynik następujące elementy:
● Moduł wspólny
● Moduł firmowy
● Moduł twórców internetowych (influencerów)
● Stronę główną projektu
Usługa polega na opracowaniu i wprowadzeniu w pełni funkcjonalnego MVP, które będzie służyć do weryfikacji produktu na rynku. W ramach zlecenia Wykonawca powinien jako rezultat dostarczyć:
● Warstwę back-end korzystając z ekosystemu ASP.NET Core oraz PostgreSQL
● Warstwę front-end w ekosystemie technologi React, z wykorzystaniem języka programowania TypeScript.
● Środowisko serwerowe w technologiach: LINUX, NGINX.
● Logo (sygnet + typografia) wraz z 10 wariantami. Logo powinno nawiązywać do branży mediów społecznościowych.
Ponieważ MVP będzie używane do dalszego rozwoju start-upu, wymagane jest, aby zachować wysokie standardy architektury oprogramowania. Wykonawca powinien szczególnie zadbać o to, aby zaprojektowana technologia była zgodna z najnowszymi standardami tworzenia oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 47000.00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280.00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280.00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mobitouch sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5170361521
7.3.3) Ulica: Litewska 10/9
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-302
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280.00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41106.60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41106.60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digimtuh sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: NIP: 7831812862
7.3.3) Ulica: Garbary 67
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-758
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41106.60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 12 szt. foteli biurowych oraz 6 szt. krzeseł dla Wydziału Prawa i Administracji
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania aplikacyjnego systemu firmy Kamsoft na 36 miesięcy
- "Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka."
- Świadczenie usługi helpdesku i wsparcia IT polegającej na wsparciu merytorycznym użyt. i tech. adm. Zamawiającego w sprawności systemu Syrena w 15 DPS funkcjonujących na terenie M. St. Warszawy
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Kompleksowa obsługa informatyczna Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- DOSTAWA ABONAMENTU WRAZ Z DOSTĘPEM DO NOWYCH WERSJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO SZPITALA - ESKULAP ORAZ SIMPLE ERP WRAZ Z OBSŁUGĄ WDROŻENIOWO- SERWISOWĄ
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.