eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaKonwój wartości pieniężnych.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konwój wartości pieniężnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 7612000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1059112

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konwój wartości pieniężnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed0a378c-c9c6-4683-b0b1-5449b604508c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038361/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługa konwoju wartości pieniężnych z Stref Płatnego Parkowania oraz Parkingów zarzadzanych przez ZDiZ Gdynia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konwoju wartości pieniężnych.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) ochronę konwojowanego transportu wartości pieniężnych i pracownika Zamawiającego odbierającego kasety zawierające gotówkę z parkomatów zainstalowanych na terenie Śródmiejskiej Strefy Płatnego Parkowania i Strefy Płatnego Parkowania
a pomieszczeniem depozytu kasowego w budynku SPP przy ul. T. Wendy 15 w Gdyni;
2) ochronę konwojowanego transportu wartości pieniężnych i pracownika Zamawiającego odbierającego koperty bezpieczne, zawierające gotówkę z urządzeń kasowych zainstalowanych na terenie parkingów poza pasem drogowym, zarządzanych przez ZDiZ w Gdyni a pomieszczeniem depozytu kasowego w budynku SPP przy
ul. T. Wendy 15 w Gdyni;
3) przyjmowanie za pokwitowaniem, na zasadach wyłączności z kasy SPP Zamawiającego, zamkniętych i zabezpieczonych depozytów z gotówką;
4) transport gotówki oznakowanym pojazdem do kasy banku, zgodnie z adresem wskazanym w dowodzie wpłaty w obrębie maksymalnie do 50 km od siedziby Zamawiającego;
5) Zamawiający przewiduje 310 podjazdów we wskazane dni robocze w trakcie trwania umowy. Przez jeden podjazd Zamawiający rozumie inkaso gotówki z 25 parkomatów na obszarze Śródmiejskiej Strefy Płatnego Parkowania i Strefy Płatnego Parkowania oraz inkaso przeliczonej gotówki z kasy ZDiZ do wskazanego banku w obrębie maksymalnie do 50 km od siedziby Zamawiającego;
6) Zamawiający przewiduje 20 podjazdów we wskazane dni robocze
w trakcie trwania umowy. Przez jeden podjazd Zamawiający rozumie inkaso gotówki z urządzeń kasowych zainstalowanych na terenie parkingów poza pasem drogowym, zarządzanych przez ZDiZ w Gdyni a pomieszczeniem depozytu kasowego w budynku SPP przy ul. T. Wendy 15 w Gdyni oraz inkaso przeliczonej gotówki z kasy ZDiZ do wskazanego banku w obrębie maksymalnie do 50 km od siedziby Zamawiającego.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości urządzeń kasowych zainstalowanych na terenie parkingów poza pasem drogowym, zarządzanych przez ZDiZ
w Gdyni. Zamawiający przewiduje dodatkowo nie więcej niż 7 nowych lokalizacji parkingów poza pasem drogowym z zainstalowanymi urządzeniami kasowymi.
3. Wykonawca zobowiązuje się do skierowania do realizacji czynności ochronnych i konwojowania wartości pieniężnych, pracowników legitymujących się statusem pracownika ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) i wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, którą prowadzi Komendant Główny Policji w systemie teleinformatycznym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki do SWZ:
1) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr A do SWZ;
2) Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SWZ;
3) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271584,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekotrade Serwis FM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571069946

7.3.3) Ulica: Hutnicza 3

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-212

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Ekotrade Sp. z.o.o. zs. w Warszawie (00-712), ul. Melomanów 4 (KRS 0000020453, NIP 5260207887) – w zakresie: konwojowanie wartości pieniężnych i pracownika, inkaso gotówki z parkomatów.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271584,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.