eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaZakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej ZOZ w Dąbrowie T. poprzez zast. odnawialnych źródeł energii - paneli fotowoltaicznych"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133600 z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej ZOZ w Dąbrowie T. poprzez zast. odnawialnych źródeł energii – paneli fotowoltaicznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 64 43 245

1.5.8.) Numer faksu: 14 64 43 245

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zozdt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:// zozdt.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot prawa publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej ZOZ w Dąbrowie T. poprzez zast. odnawialnych źródeł energii – paneli fotowoltaicznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b4c0b37-a35b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004986/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Zakup wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energet. ZOZ w Dąbrowie T. poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii – paneli fotowoltaicznych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038786/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/21/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410712,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotowego zadania zostanie wybudowane 2 szt. instalacji fotowoltaicznej (planowany jest montaż instalacji na dachu budynku prosektorium (działka nr 12/10), składającej się ze 109 paneli oraz instalacja naziemna dwupodporowa na działce przy bloku operacyjnym od strony południowej, (działka nr 12/3; 12/11), składająca się ze 108 paneli). W związku z czym wykonane zostaną następujące roboty:
a) montaż konstrukcji wsporczej fotowoltaicznej o wysokości około 1m nad poziomem dachu prosektorium. Konstrukcja balastowa.
b) montaż konstrukcji naziemnej, wysokość ok. 3,00m, dwupodporowej 3 panele poziomo
c) montaż nie więcej niż 217 paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 98,74 kWp:
- budynek prosektorium – 109 szt. o mocy 49,6kWp,
- działka przed blokiem operacyjnym – 108szt. o mocy 49,14kWp,
d) montaż tablic rozdzielczych i obudowy,
e) montaż okablowania oraz instalacji odgromowej i uziemiającej,
f) montaż urządzeń i zabezpieczeń zgodnie z warunkami technicznymi;
g) próby i testy prawidłowego funkcjonowania instalacji;
h) podłączenie i odbiory instalacji, włącznie z aktualizacją instrukcji współpracy z Tauron Dystrybucja;
i) wykopy ziemne – uzgodnić z Zamawiajacym trasę;
j) zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób postronnych;
k) prace rozbiórkowe;
l) układanie kostki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336897,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336897,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336897,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM STARBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 664-214-00-13

7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 1

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336897,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-11
2021-08-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.