Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074948/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR, POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA OBIEKTACH KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.3.) Oddział zamawiającego: Kielecki Park Technologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260221840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-663
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 278 72 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@technopark.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.technopark.kielce.pl/pl/przed/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na wspieraniu przedsiębiorczości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR, POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA OBIEKTACH KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c043d3e8-9aed-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017803/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa sprzątania biur, pomieszczeń i utrzymania czystości na obiektach Kieleckiego Parku Technologicznego wraz z terenem zewnętrznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074948/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPT-DZI.270.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 952248,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ”USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR, POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA OBIEKTACH KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO”.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać usługi sprzątania biur, pomieszczeń Kieleckiego Parku Technologicznego (KPT) i utrzymania czystości, odśnieżania i pielęgnacji zieleni na terenie wokół budynków KPT.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Budynek Inkubatora Technologicznego Kieleckiego Parku Technologicznego Orange Inc, ul. Olszewskiego 6, Budynek Inkubatora Technologicznego Skye Inc ul. Olszewskiego 6, Parking Marina Bay (po przeciwległej stronie ulicy), Centrum Technologiczne ul. Olszewskiego 20 – hala Roma, Centrum Technologiczne ul. Olszewskiego 21 – Oulu Tech, Centrum Technologiczne: Hale Singapur Tech, Yuyao Tech, Recife Tech Olszewskiego 19 A, B, C, Inkubator Logistyczny Rotterdam, DROGI znajdujące się na terenach inwestycyjnych KPT (strefa A, B ,C, D – wraz z pasami zieleni), pas zieleni w pasie drogowym graniczącym z nieruchomościami – Inkubator Technologiczny Skye Inc, Inkubator Technologiczny Orange Inc, Hala Roma, Budynek Oulu, Hala Yuyao, Hala Recife, Hala Singapur, parking Marina Bay i Ogród Energetyczny, teren Energetycznego Ogrodu i skarpa na działkach 4/463, 6/431 z logo KPT.
Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864935,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 880485,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864935,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IMPEL SYSTEM SP. z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971613637
7.3.3) Ulica: Śleżna 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864935,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Utrzymanie czystości i porządku ulic, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w latach 2025-2026.
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- BZP.2711.12.2025.MP Usługa czyszczenia okien na wysokościach w Domach Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.