eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeżnoBudowa drogi pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą rekreacyjno-sportową w miejscowości Brzeżno, gm. Brzeżno



Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą rekreacyjno-sportową w miejscowości Brzeżno, gm. Brzeżno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeżno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeżno 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzeżno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-316

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 36 42 740

1.5.8.) Numer faksu: 94 36 42 741

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.brzezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzezno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą rekreacyjno-sportową w miejscowości Brzeżno, gm. Brzeżno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3ae0e6-c48c-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008107/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą rekreacyjno-sportową w miejscowości Brzeżno, gm. Brzeżno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://brzezno.biuletyn.net, https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: http://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XX - SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXI - SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UG.ZP.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj”, polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji związanej z infrastrukturą drogową, którą stanowi zadanie pn.: „Budowa drogi pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą rekreacyjno-sportową w miejscowości Brzeżno, gm. Brzeżno”.
Zadanie inwestycyjne będzie obejmowało wykonanie drogi pieszo-rowerowej (ścieżki pieszo-rowerowej) o długości 3,2 km i nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej wokół jeziora Brzeżno Duże w miejscowości Brzeżno wraz z przebudową zjazdu z drogi powiatowej nr 1072Z. Wzdłuż drogi pieszo-rowerowej należy wykonać w ramach elementów małej architektury m.in. stanowiska siłowni zewnętrznej, ławki, stojaki dla rowerów, samoobsługową stację naprawy rowerów, kosze uliczne, tablice przyrodniczo-edukacyjne, oznakowanie drogowe i energooszczędne oświetlenie drogowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie inwestycji, tj.:
- przeprowadzenie uzgodnień z Inwestorem,
- zakupienie aktualnych kopii map zasadniczych i pomocniczych,
- przeprowadzenie wizji w terenie z wykonaniem niezbędnych pomiarów i badań,
- wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej,
- uzyskanie wymaganych przepisami prawa warunków, decyzji, uzgodnień, pozwoleń, opinii, zgód i zwolnień,
- uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych lub zaświadczeń o niewniesieniu sprzeciwu, potrzebnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Budowlane,
- wykonanie robot budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, budowlano-wykonawczej,
- przeprowadzenie niezbędnych prób, sprawdzeń i badań oraz przygotowanie dokumentów wymaganych przy odbiorze dla przekazania do użytkowania wykonanego obiektu budowlanego.
3. Zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu „Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych”, w przypadku inwestycji – jeżeli jej realizacja przewiduje okres powyżej 12 miesięcy na podstawie jednej umowy Zamawiający wypłaci wynagrodzenie Wykonawcy w dwóch transzach:
- Pierwsza po zakończeniu wydzielonego pierwszego etapu prac w wysokości nie wyższej niż 50% ceny ofertowej,
- Druga po zakończeniu drugiego etapu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty ceny ofertowej.
Wykonawca zobowiązany jest tak podzielić prace, które będą wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia, aby tworzyły dwa etapy, z czego zakres prac pierwszego etapu nie może przekroczyć 50% ceny ofertowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) założenia do dokumentacji projektowej – Załącznik nr 7 do SWZ,
2) kosztorys ofertowy – Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XXV - SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie o charakterze i trudności wykonania takim samym lub podobnym jak zamówione roboty o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). W przypadku gdy wartość wykazanych robót budowlanych jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
2. Dysponuje lub będzie dysponować minimum:
- jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- jedną osobą uprawnioną do projektowania z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Rozdziałem XVII - SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdziałem XVII - SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z Rozdziałem XVIII- SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdziałem XVI - SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 4 - Projekt umowy do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie realizowane będzie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.