Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040059/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133769 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż gablot wystawienniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuskie Muzeum Wojskowe w Zielonej Górze z/s w Drzonowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970779601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzonów 54
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683211829
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.drzonow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.drzonow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl https://lmw_drzonow.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż gablot wystawienniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b89487d-a0f2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032693/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawa i montaż gablot wystawienniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040059/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/A/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego 8 gablot wystawienniczych spełniających wymagania muzealne. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39171000-1 - Witryny wystawowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104031,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104031,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORSA-Systemy Meblowe Mirosław Krysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521365884
7.3.3) Ulica: Zwycięzców 4D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-941
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Porsa Systemy Meblowe Mirosław Krysiak
jakie przetargi wygrała firma
Porsa Systemy Meblowe Mirosław Krysiak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104031,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-06 do 2021-10-082021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Budowa dróg rowerowych w Świdnicy jako element infrastruktury czystego transportu miejskiego" - Część I
- UTRZYMANIE NALEŻYTEGO STANU SANITARNO-PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2026 r.
- Usługi psychologiczne i pedagogiczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem" Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Świadczenie usług w zakresie sprzątania"
- Dostawa pelletu drzewnego do celów grzewczych Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Świdnicy
- Usługi logopedyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem" Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Świdnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.