Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060025/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00068205/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133787 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZŁOTNIKI WIEŚ- BUDOWA NOWEJ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchy Las
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowość: Suchy Las
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-002
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suchylas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchylas.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.suchylas.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZŁOTNIKI WIEŚ- BUDOWA NOWEJ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b64480a-b94c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001875/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Złotniki Wieś - budowa nowej świetlicy wiejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060025/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i budowy budynku świetlicy wiejskiej w Złotnikach Wsi na działce nr 332/19 przy ul. Słonecznej. Przedmiot zamówienia w zakresie zaprojektowania i budowy świetlicy wiejskiej w Złotnikach Wsi opisuje koncepcja projektowa oraz program funkcjonalno-użytkowy opracowany przez: „Pracownię Projektową J.P. Woźny”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie badań geotechnicznych i ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia budynku,
- wykonanie projektu zagospodarowania terenu lub działki oraz projektu architektoniczno-budowlanego, wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień, zezwoleń i zgłoszeń w tym uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
- wykonanie projektu technicznego na podstawie projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
- pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji,
- budowę świetlicy wiejskiej w Złotnikach Wsi na działce nr 332/19 na podstawie: ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę uzyskanej przez Wykonawcę, projektu zagospodarowania działki lub terenu i projektu architektoniczno-budowlanego będących załącznikami do niniejszej decyzji oraz projektu technicznego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
- przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów, niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku świetlicy zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego.
Roboty budowlano – montażowe obejmują, oprócz wykonania ww. robót następujące prace:
- likwidację kolizji z istniejącym uzbrojeniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2030000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3075000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2030000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany GRINBUD Dominika Sieszchuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6181917945
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY GRINBUD DOMINIKA SIESZCHUŁA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY GRINBUD DOMINIKA SIESZCHUŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2030000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.