eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BulkowoRozbudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z budową studni głębinowej w m. Włóki gm. Bulkowo



Ogłoszenie z dnia 2021-08-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00133806 z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z budową studni głębinowej
w m. Włóki gm. Bulkowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BULKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Bulkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 2652013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bulkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.bulkowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z budową studni głębinowej
w m. Włóki gm. Bulkowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b586a4fa-c38c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003461/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z budową studni głębinowej w m. Włóki, gm. Bulkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072473/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1663766,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową studni głębinowej na działce nr ewid. 167 w miejscowości Włóki, obręb 0031 - Włóki, gm. Bulkowo.
3. Ogólny zakres prac w ramach zamówienia obejmuje:
1) zmianę układu technologicznego w budynku SUW,
2) budowę zbiornika wody czystej V = 200 m3 z ociepleniem na placu budowy po spełnieniu warunków określonych przez Zamawiającego lub wg. projektu typowego,
3) wykonanie rurociągów międzyobiektowych oraz wymiana rurociągu z SUW do połączenia z siecią wodociągową na fi 225 PE,
4) wymianę instalacji elektrycznej w budynku SUW oraz wybudowanie kabli sterujących do zbiornika wody czystej,
5) rozbudowę odstojnika wód popłucznych, odstojnik należy rozbudować o trzy studnie żelbetowe (z kręgów łączonych na uszczelki gumowe), każda o średnicy wewnętrznej 1500 mm, głębokości 3,20 m. Połączenia między studniami - jak istniejące,
6) wymianę pompy w istniejącej studni głębinowej,
7) demontaż istniejącego układu technologicznego w budynku SUW,
8) likwidację istniejących fundamentów pod istniejącymi zbiornikami,
9) wykonanie fundamentów pod nowe zbiorniki oraz zespół pompowy II0 w budynku oraz pod zbiornik retencyjny,
10) wymianę drzwi zewnętrznych w budynku (drzwi zewnętrzne do hali - PCV, drzwi zewnętrzne do zaplecza - PCV),
11) wykonanie terakoty na posadzce w hali filtrów - płytka wykonana z kamieni sztucznych, antypoślizgowa o współczynniku antypoślizgowości minimum R8. Klasa ścieralności w skali PEI równa 4, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym,
12) wykonanie powłok malarskich w hali technologicznej zgodnie z projektem robót budowlanych, stanowiących bieżącą konserwację budynku SUW,
13) w pozostałych pomieszczeniach - malowanie 2x farbą emulsyjną,
14) dostawę, podłączenie i uruchomienie przewoźnego agregatu prądotwórczego
o mocy 100 kVar wraz z homologowaną przyczepą dwuosiową i pełnym oprzyrządowaniem,
15) budowę podstawowego otworu na ujęciu wód podziemnych – studni nr 2, w szczególności:
Dokonanie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa niezbędnych zgłoszeń zamiaru przystąpienia do wykonywania robót geologicznych (na dwa tygodnie przed) Marszałkowi Województwa Mazowieckiego (Geologowi Województwa) i o zamierzonym poborze próbek w wyniku robót geologicznych Państwowemu Instytutowi Geologicznemu- PIB (na dwa tygodnie przed) oraz zgłoszenia wodnoprawnego do właściwego nadzoru wodnego Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie odprowadzenia wód z pompowań otworu nr 2 (na jeden miesiąc przed), wykonanie otworu studziennego nr 2, pompowania oczyszczającego i próbnego (badawczo-pomiarowego), zlecenie wykonania analiz próbki wody surowej (fizykochemicznych i mikrobiologicznych, a także analizy technologicznej uzdatniania wody) pobranej w pod koniec próbnego pompowania, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej otworu nr 2, zapewnienie nadzoru geologicznego nad robotami oraz sporządzenie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby ujęcia wód podziemnych przez uprawnionego geologa, wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia (na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa) przez Marszałka Województwa Mazowieckiego (Geologa Województwa).
Wykonanie obudowy studni nr 2 wraz z montażem pompy głębinowej i wodomierza.
W oparciu o przekazane przez Zamawiającego pozwolenie wodnoprawne na wykonanie urządzenia wodnego Wykonawca sporządzi operat wodnoprawny na pobór wód podziemnych ze studni głębinowych nr 1 i nr 2 na ujęciu wód podziemnych we Włókach z uwzględnieniem wyposażenia SUW po wykonanej rozbudowie i uzyska na jego podstawie (w oparciu o pełnomocnictwo udzielone przez Zamawiającego) w PGW Wody Polskie pozwolenie wodnoprawne na usługę wodną obejmującą:
a) pobór wód podziemnych z ujęcia wód podziemnych (ze studni nr 1 i 2) zlokalizowanego na dz. nr 167 obręb 0031 Włóki w okresie 30 lat,
b) wprowadzanie oczyszczonych wód popłucznych ze SUW Włóki do ziemi (rowu melioracyjnego R-A wylotem zlokalizowanym na działce nr 298/1 obręb Włóki) w okresie 10 lat.
Uwaga: koszty uzyskania wszelkich uzgodnień, pozwoleń, materiałów niezbędnych do ich uzyskania, wynagrodzenie dla uprawnionego geologa i inne wydatki związanych z wykonaniem i przygotowaniem do eksploatacji studni nr 2 we Włókach - Wykonawca uwzględnia w cenie oferty.
16) wykonanie połączenia studni nr 2 z budynkiem SUW,
17) wykonanie robót budowlanych stanowiących bieżącą konserwację budynku SUW,
18) wykonanie innych prac koniecznych do zrealizowania zamówienia oraz innych robót budowlanych warunkujących pełne wykonanie zadania zgodnie z projektem technicznym, w tym dostawa na teren budowy elementów wyposażenia SUW i studni wraz z ich montażem oraz wszelkich niezbędnych materiałów budowlanych. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zapakowanie, załadowanie, transport, wszelkie opłaty, w tym celne i graniczne, odbiór, rozładowanie, magazynowanie i ochronę wszystkich dóbr i innych rzeczy potrzebnych do realizacji robót oraz przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2052870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2459169,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2052870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCOMPACT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2052870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

2021-08-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.