eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaBudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Zwi±zku Gmin Krynicko - Popradzkich



Og³oszenie z dnia 2023-03-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Zwi±zku Gmin Krynicko - Popradzkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Krynicko - Popradzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120576394

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkp@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

podejmowanie dzia³añ na rzecz rozwoju gospodarki turystycznej i us³ug uzdrowiskowych na obszarze gmin tworz±cych Zwi±zek

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Zwi±zku Gmin Krynicko - Popradzkich

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8e56bc35-c1ba-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00133862

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024819/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Zwi±zku Gmin Krynicko – Popradzkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zmpdpmuszyna

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zmpdpmuszyna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiaj±cy (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedzia³ania platformy zakupowej) dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, email: zgkp@muszyna.pl
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wy¶lij wiadomo¶æ umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶æ plików lub spakowanego katalogu w zakresie ca³ej wiadomo¶ci do 1 GB.
5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomo¶æ email dotycz±c± komunikatów w sytuacji gdy Zamawiaj±cy opublikuje wiadomo¶ci publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowan± wiadomo¶æ zwan± wiadomo¶ci± prywatn±.
Szczegó³owe wymagania dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w Rozdziale I, Podrozdzia³ 12 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiaj±cych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Zwi±zek Gmin Krynicko-Popradzkich, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Zwi±zek Gmin Krynicko-Popradzkich wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Pana Ireneusza Leszyñskiego, e -mail: ileszynski@muszyna.pl.
Kontakt z Inspektorem mo¿liwy jest pod nr tel.: 18 477 79 22.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZGKP.Zp.271.2.2023.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKP.Zp.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 10

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Rozbudowa drogi gminnej nr 294192K ul. Popowicka (w formule „zaprojektuj i wybuduj")
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” us³ug oraz robót budowlanych objêtych przedsiêwziêciem pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 294162K – ul. Popowicka w Starym S±czu” w oparciu o dokumentacjê techniczn± tj. Program Funkcjonalno-U¿ytkowy, projekt koncepcyjny, za³±czniki do niniejszego SWZ oraz na zasadach okre¶lonych w SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiaj±cym kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem zezwoleñ i decyzji pozwalaj±cych na realizacjê robót objêtych t± dokumentacj±.
b) Wykonanie wszystkich robót budowlanych – w tym robót towarzysz±cych – zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia, dokonanie wszelkich uzgodnieñ, pokrycie kosztów i op³at zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia, a tak¿e wykonanie niezbêdnych opracowañ wymaganych w trakcie realizacji robót, w szczególno¶ci projekt organizacji ruchu.
c) Wykonanie pe³nej dokumentacji powykonawczej pozwalaj±cej na ocenê prawid³owo¶ci wykonania robót i ich jako¶ci oraz dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego skutecznego zg³oszenia zakoñczenia robót albo uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie obiektów bêd±cych przedmiotem zamówienia, w zale¿no¶ci od wymagañ wynikaj±cych z w³a¶ciwych przepisów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45240000-1 - Budowa obiektów in¿ynierii wodnej

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek rowerowych

71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt

Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
C = [( Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji

Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesiêcznej lub d³u¿szej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, do oceny kryterium bêdzie brany okres 60 miesiêczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesiêcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.

Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Remont mostu na rzece Poprad w ci±gu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w miejscowo¶ci Muszyna
Zakres rzeczowy okre¶lony zosta³ na podstawie za³±cznika do zg³oszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych obejmuj±cego remont mostu na rzece Poprad w ci±gu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w m. Muszyna na dz. nr 1158/2, 1158/5 po³o¿onych w obr. ewid. Muszyna, gm. Muszyna. Zakres robót przedstawiony jest w za³±czniku do zg³oszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych zatwierdzonego za¶wiadczeniem Starosty Nowos±deckiego o niewniesieniu sprzeciwu w przedmiocie przyst±pienia do wykonania robót budowlanych z dnia 27 lutego 2023 r. znak: BUD.6740.186.2023.
Zadanie to obejmuje:
a) Konstrukcja mostu:
Podpory mostu
Na przyczó³ku lewobrze¿nym zaprojektowano odkucie skorodowanego betonu, a nastêpnie jego odtworzenie. Istniej±ce ¶cianki zapleczne nale¿y oczy¶ciæ, odkuæ i uzupe³niæ ewentualne uszkodzenia betonu zaprawami naprawczymi typu PCC, a ods³oniête fragmenty zbrojenia zabezpieczyæ inhibitorami korozji.
Na pozosta³ych podporach zaprojektowano oczyszczenie, impregnacjê i wykonanie wyprawy zaprawami naprawczymi typu PCC. Powierzchniê betonu podpór zasypan± gruntem nale¿y ods³oniæ na g³êboko¶æ min. 1,0 m.
Po wykonaniu napraw powierzchniê betonu podpór nale¿y zaimpregnowaæ za pomoc± preparatów hydrofobizuj±cych i wzmacniaj±cych oraz zabezpieczyæ dekoracyjn± pow³ok± ochronn± na bazie ¿ywicy metakrylowej.
Konstrukcja no¶na
Zaprojektowano remont konstrukcji mostu polegaj±cy na rozbiórce wierzchnich warstw nawierzchni i wyposa¿enia (odkuciu z³uszczeñ betonu i ods³oniêciu skorodowanego zbrojenia d¼wigarów g³ównych i p³yty pomostu, a nastêpnie uzupe³nieniu ubytków d¼wigarów, poprzecznic podporowych i p³yty zespalaj±cej oraz odtworzeniu powierzchni pomostu zaprawami naprawczymi typu PCC. Ods³oniête fragmenty zbrojenia zabezpieczyæ inhibitorami korozji. Uzupe³nienia betonu zostan± zespolone z istniej±cym betonem kotwami wklejanymi. Powierzchniê górn± p³yty ukszta³towaæ zgodnie ze spadkami nawierzchni. Powierzchniê betony p³yty pomostu, d¼wigarów i poprzecznic nale¿y oczy¶ciæ, zaimpregnowaæ na pomoc± preparatów hydrofobizuj±cych i wzmacniaj±cych oraz zabezpieczyæ dekoracyjn± pow³ok± ochronn± na bazie ¿ywicy metakrylowej na zewnêtrznych powierzchniach pionowych skrajnych d¼wigarów.

b) Wyposa¿enie:
Wymienione zostan± nastêpuj±ce elementy wyposa¿enia mostu:
- £o¿yska wa³kowe na przyczó³kach jednokierunkowo-przesuwne.
- Izolacja pozioma p³yty pomostu w postaci papy termozgrzewalnej uk³adanej w jednej warstwie pod powierzchni± jezdni oraz w dwóch warstwach pod kapami chodnikowymi.
- Izolacja powierzchni górnej oraz bocznej ¶cianek zaplecznych pap± termozgrzewaln± w jednej warstwie.
- Izolacja powierzchni betonu podpór zasypana gruntem pow³okow± asfaltowo – rozpuszczalnikow±.
- Wpusty mostowe z rurami spustowymi.
- S±czki pionowe z rurkami spustowymi oraz dreny pod³u¿ne i poprzeczne odprowadzaj±ce wodê spod warstw nawierzchni.
- Kapy chodnikowe z gzymsami i krawê¿nikami granitowymi.
- Balustrady oraz s³upy o¶wietlenia i do zawieszenia chodników montowane do kap chodnikowych.
- Urz±dzenia dylatacyjne na przyczó³kach mostu.
- Nawierzchnie jezdni i chodników.
- W ramach inwestycji nale¿y równie¿ oczy¶ciæ i zabezpieczyæ antykorozyjnie ³o¿yska wa³kowe i ³o¿yska sta³e na filarach.

c) Najazdy
Zaprojektowano remont najazdów na d³ugo¶ci ok 20 m w tym: krawê¿ników i obrze¿y, oraz nawierzchniê z betonowej kostki brukowej, jak równie¿ nawierzchni jezdni.

Szczegó³owe informacje dotycz±ce konstrukcji, wyposa¿enia, najazdów obiektu mostowego wraz z inwentaryzacj± geometryczn±, inwentaryzacj± uszkodzeñ i ocen± stanu technicznego a tak¿e badania materia³owe, ocena no¶no¶ci u¿ytkowej zawarte zosta³y w ekspertyzie technicznej mostu drogowego.

Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie poni¿szych pozycji w podanym minimalnym zakresie:
1. Frezowanie i odtworzenie nawierzchni górnej warstwy pomostu na d³ugo¶ci min. 80 mb obiektu.
2. Wykonanie 12 szt. wpustów mostowych z rurami spustowymi.
3. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powierzchni podpór mostu na 30 m2 elementu.
4. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powierzchni przyczó³ków i skrzyde³ek na 50 m2.
5. Wykonanie 5488 szt. otworów w ¿elbecie i osadzeñ prêtów zbrojenia ¶r. 16 mm w otworze za pomoc± kotwienia chemicznego na bazie ¿ywicy epoksydowej.
6. Rezygnacjê z wykonania pow³ok impregnuj±cych powierzchni betonu konstrukcji no¶nej.
7. Rezygnacjê z wykonania pow³ok ochronnych powierzchni zewnêtrznych skrajnych d¼wigarów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt

Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
C = [( Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji

Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesiêcznej lub d³u¿szej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, do oceny kryterium bêdzie brany okres 60 miesiêczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesiêcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.

Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Przebudowa odcinka drogi wewnêtrznej ul. Osiedlowej w km 0+108,50 – 0+318,00 w miejscowo¶ci Tylicz oraz przebudowa sieci o¶wietlenia ulicznego i tt w km 0+000,00 – 0+318,00
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy odcinka drogi wewnêtrznej ul. Osiedlowej w Tylicz w km 0+108,50 – 0+318,0 wraz z przebudow± sieci o¶wietlenia ulicznego i tt w km 0+000,00 – 0+318,00 na dzia³kach ewid. nr 760 i 947 (obrêb Tylicz).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt

Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
C = [( Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji

Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesiêcznej lub d³u¿szej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, do oceny kryterium bêdzie brany okres 60 miesiêczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesiêcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.

Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: Remont drogi gminnej „POTOK KORDOWIEC - MIKO£ASKA" NR 294111K w miejscowo¶ci Rytro od km 0+000,00 - km 0+670,00; DZ. EW. NR 109; 58; 107/2; 159/241
W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 2010,00 m2
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe,
- uzupe³nienie podbudowy ze stabilizacj± mechaniczn±,
- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wi±¿±ca gr 5 cm,
- warstwa ¶cieralna gr 4 cm.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt

Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
C = [( Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji

Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesiêcznej lub d³u¿szej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, do oceny kryterium bêdzie brany okres 60 miesiêczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesiêcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.

Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5: Remont drogi gminnej „POTOK KORDOWIEC - MIKO£ASKA" NR 294111K w miejscowo¶ci Rytro od km 0+670,000 - km 1+065,00; DZ. EW. NR 966/2; 978
W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 1185,00 m2
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe,
- uzupe³nienie podbudowy ze stabilizacj± mechaniczn±,
- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wi±¿±ca gr 5 cm,
- warstwa ¶cieralna gr 4 cm.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt

Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
C = [( Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji

Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesiêcznej lub d³u¿szej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, do oceny kryterium bêdzie brany okres 60 miesiêczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesiêcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.

Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6: Remont drogi gminnej „PO£OM WY¯NA - KRZY¯ÓWKA - CYRCHLA" w miejscowo¶ci Rytro od km 0+000,00 - km 0+140,00; DZ. EW. NR 470; 346/1
W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 420,00 m2
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe,
- uzupe³nienie podbudowy ze stabilizacj± mechaniczn±,
- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wi±¿±ca gr 5 cm,
- warstwa ¶cieralna gr 4 cm.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt

Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
C = [( Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji

Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesiêcznej lub d³u¿szej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, do oceny kryterium bêdzie brany okres 60 miesiêczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesiêcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.

Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7: Remont drogi gminnej „PO£OM WY¯NA - GLINIARKA" NR 294115K w miejscowo¶ci Rytro DZ. EW. NR 346; 17; 367:
Wykonawca do realizacji nastêpuj±cych czynno¶ci:
- wykonanie prac ziemnych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni,
- obs³uga pojazdów, maszyn i urz±dzeñ niezbêdnych do realizacji zamówienia
zatrudni osoby wykonuj±ce te czynno¶ci na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy– zatrudnienie na podstawie stosunku pracy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt

Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
C = [( Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji

Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesiêcznej lub d³u¿szej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, do oceny kryterium bêdzie brany okres 60 miesiêczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesiêcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.

Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8: Remont drogi gminnej „SUCHA STRUGA - DO ZRÓDE£KA" w miejscowo¶ci SUCHA STRUGA od km 0+000,00 - km 1-110,00 DZ. EW. NR 731
W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 2610,00 m2
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i pomiarowe,
- rozebranie chodników z p³yt betonowych, krawê¿ników, obrze¿y,
- uzupe³nienie podbudowy ze stabilizacj± mechaniczn±,
- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wi±¿±ca gr 5 cm,
- warstwa ¶cieralna gr 4 cm.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt

Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
C = [( Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji

Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesiêcznej lub d³u¿szej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, do oceny kryterium bêdzie brany okres 60 miesiêczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesiêcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.

Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9: Modernizacja gminnej drogi publicznej nr 291612 K £abowa - Uhryñ Etap I, gmina £abowa
Zakres robót obejmuje modernizacjê poprzez utwardzenie poboczy drogi gminne. W szczególno¶ci przewiduje siê wymianê podbudowy wraz z wymian± nawierzchni na odcinkach poboczy okre¶lonych w przedmiarze robót. Na powy¿szych odcinkach przewiduje siê utwardzenie poboczy poprzez u³o¿enie warstw podbudowy z kruszywa ³amanego i u³o¿enie na nich warstw nawierzchni bitumicznych. Ilo¶ci i grubo¶ci warstw podbudowy kamiennej i nawierzchni bitumicznej okre¶lono w Przedmiarze robót. Planowane jest tak¿e obrobienie istniej±cych skarp rowów wzd³u¿ modernizowanych odcinków drogi.
£±czna d³ugo¶æ modernizowanych odcinków poboczy drogi wynosi 1156 m.
Grubo¶æ podbudowy kamiennej to 18 cm, grubo¶æ warstw bitumicznych (wi±¿±cej i ¶cieralnej) 12 cm.
Szczegó³owe ilo¶ci prac okre¶lone zosta³y w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w Przedmiarze Robót.
Zamawiaj±cy informuje ¿e posiada zg³oszenie na realizacje ww. robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
Waga kryterium: 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
Waga kryterium: 40 pkt

Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê
C = [( Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.

Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
G = [(Gb/Gn)*40]
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji w ofercie badanej
Gn – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji

Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najd³u¿szym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesiêcznej lub d³u¿szej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji d³u¿szej ni¿ 60 miesiêcy, do oceny kryterium bêdzie brany okres 60 miesiêczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesiêcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.

Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G
P – ostateczna liczba punktów
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
G - ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji

Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie 100 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10: Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania pn.: „Remont mostu na rzece Poprad w ci±gu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w miejscowo¶ci Muszyna"
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe odp³atne pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robot± budowlan± realizowan± na terenie gm. Muszyna w ramach zadania „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Zwi±zku Gmin Krynicko - Popradzkich". Zakres realizacji powy¿szego zadania zosta³ okre¶lony w dokumentacji przetargowej dla nw. zadañ:
Zadanie nr 2: Remont mostu na rzece Poprad w ci±gu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w miejscowo¶ci Muszyna

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze us³ugi budowlane

71630000-3 - Us³ugi kontroli i nadzoru technicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzaj±ce, rysunki robocze i specyfikacje

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium nr 1:Cena oferty (z podatkiemVAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê-60pkt
Kryterium nr 2:Do¶wiadczenie osoby, któr± wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która bêdzie uczestniczy³a w realizacji przedmiotu zamówienia-40 pkt
Punkty przyznawane za kryterium nr 1 i nr 2 bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiemVAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcê
Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]
C – ³±czna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najni¿sza brutto
Cb – cena wynikaj±ca z oferty badanej brutto
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium otrzyma oferta z najni¿sz± cen±.
Kryterium nr 2: Do¶wiadczenie osoby, któr± Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która bêdzie uczestniczy³a w realizacji przedmiotu zamówienia
Punktacja za do¶wiadczenie osoby, któr± Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która bêdzie uczestniczy³a w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie, je¿eli osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³a nale¿ycie funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego nad robot± budowlan± polegaj±c± na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie k³adki/mostu.

Punktacja za ww. kryterium bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy sposób:
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad 1 robot± budowlan± w powy¿szym zakresie–10,00pkt
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad 2 robotami budowlanymi w powy¿szym zakresie–20,00pkt
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad 3 robotami budowlanymi w powy¿szym zakresie–30,00pkt
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad 4 lub wiêcej robotami budowlanymi w powy¿szym zakresie–40,00pkt
W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium Wykonawca przed³o¿y do oferty dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robot± budowlan± polegaj±c± na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie k³adki/mostu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Dokumentami tymi mog± byæ w szczególno¶ci: referencje,protoko³y odbioru,o¶wiadczenie inwestora robót budowlanych, potwierdzaj±ce, ¿e dedykowana osoba pe³ni³a nale¿ycie ww. funkcjê
Z tre¶ci przed³o¿onych dokumentów musi jednoznacznie wynikaæ, ¿e wskazana do realizacji zamówienia osoba pe³ni³a funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego nad robot± budowlan± polegaj±c± na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie k³adki/mostu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert i ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie
Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy 0pkt w ramach niniejszego kryterium w nastêpuj±cych sytuacjach
1)nieprzed³o¿enia wraz z ofert± dowodów potwierdzaj±cych, ¿e wskazana do realizacji zamówienia osoba pe³ni³a nale¿ycie ww. funkcjê,
2)niewykazania do¶wiadczenia osoby, któr± Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która bêdzie uczestniczy³a w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
Dowody potwierdzaj±ce nale¿yte pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robot± budowlan± polegaj±c± na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie k³adki/mostu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert i ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie musz± zostaæ za³±czone przez wykonawcê do oferty, gdy¿ dokumenty te nie podlegaj± z³o¿eniu ani uzupe³nieniu na pó¼niejszym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Punktacja koñcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoruP=C+D
P –ostateczna liczba punktów
C-liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto
D-liczba punktów otrzymana za kryterium do¶wiadczenie osoby, któr± wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która bêdzie uczestniczy³a w realizacji przedmiotu zamówienia
Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê mo¿e otrzymaæ ³±cznie100pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby, któr± wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która bêdzie uczestniczy³a w realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy na podstawie §3 Rozporz±dzenia , bêdzie ¿±da³ dostarczenia:
O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³adane zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ ka¿dy z Wykonawców.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy.
Szczegó³owy opis dotycz±cy zmian umowy - w odniesieniu do poszczególnych zadañ okre¶lono w za³±czniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-29 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zmpdpmuszyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie nr 3: Przebudowa odcinka drogi wewnêtrznej ul. Osiedlowej w km 0+108,50 – 0+318,00 w miejscowo¶ci Tylicz oraz przebudowa sieci o¶wietlenia ulicznego i tt w km 0+000,00 – 0+318,00
1. Rozpoczêcie wykonywania umowy nast±pi w dniu jej podpisania.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot umowy tj. wszystkie czynno¶ci nim objête, w terminie 13 miesiêcy liczonym od dnia podpisania umowy. Zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcy do dnia 30 czerwca 2023 r. skuteczne zg³oszenie b±d¼ pozwolenia

Zamawiaj±cy informuje, i¿ Wykluczeniu podlega Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Z uwagi na ograniczenia techniczne co do mo¿liwo¶ci zastosowania znaków, Zmawiaj±cy informuje, i¿ szczegó³owy opis
przedmiotu zamówienia okre¶lono w SWZ i za³±cznikach stanowi±cych jej integraln± czê¶æ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.