Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117872/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061504032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Probostwo 6a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 55 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cik.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cik.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d0bf4a5-b990-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035907/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117872/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIK.D-KA.241.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 47320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w charakterze ratownika medycznego na rzecz osób doprowadzonych do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin,
ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) w ramach pełnienia dyżurów medycznych we wszystkie dni tygodnia w systemie zmianowym 07.00-19.00 oraz 19.00-07.00. Świadczenie usług w ramach dyżuru przez jednego ratownika medycznego nie może trwać dłużej niż 24 godziny. Wykonawca nie może być zatrudniony na umowę o pracę
u Zamawiającego w okresie świadczenia usług przez Wykonawcę jak również Wykonawca nie może wykazać osób, za pośrednictwem których będzie świadczył usługę i które będą jednocześnie zatrudnione na umowę o pracę
u Zamawiającego w okresie świadczenia usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 22.04.2022 r. do godz. 11:00 w przedmiotowym postępowaniu złożono następujące oferty:1. Jarosław Pochwatka prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Jarosław Pochwatka, ul. Dunikowskiego 21A/49, 20-425 Lublin na kwotę brutto: 70 280,00 zł.
Oferta złożona przez w/w Wykonawcę jest jedyną ofertą złożoną w postępowaniu oraz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wykonawca złożył ofertę na nieprawidłowym formularzu zawierającym zmienioną liczbę godzin świadczenia usług. Cenę brutto oferty należało obliczyć dla 1352 godzin, natomiast Wykonawca obliczył cenę dla 2008 godzin. Zgodnie z zapisami punktu nr 13.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia, Wykonawca powinien podać cenę brutto za 1 godzinę świadczenia usługi, a następnie pomnożyć przez ilość godzin przewidzianą dla całego zamówienia otrzymując cenę brutto oferty. Dla obliczenia ceny oferty i dokonania porównania ofert Zamawiający przyjął łączną ilość godzin: 1352.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów elektrycznych i hydraulicznych - 2 zadania
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.