Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00090538/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw kamiennych (wraz z wbudowaniem na koronie drogi) na potrzeby bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA FRYSZTAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Wojciecha Blajera 20
1.5.2.) Miejscowość: Frysztak
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-130
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172777110
1.5.8.) Numer faksu: 172777920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@frysztak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/frysztak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw kamiennych (wraz z wbudowaniem na koronie drogi) na potrzeby bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a62e4a-6a71-48d1-843c-c726154b861c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081356/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszyw kamiennych (wraz z wbudowaniem na koronie drogi) na potrzeby bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090538
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dr.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw kamiennych (sukcesywnie w miarę potrzeb) na potrzeby związane z
bieżącymi remontami dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w roku 2025 (utwardzanie nawierzchni dróg w ramach
bieżących remontów cząstkowych istniejących nawierzchni żwirowych, utwardzanie odcinków remontowanych dróg
wykonywanych systemem gospodarczym) wraz z ich rozplantowaniem na koronie drogi. Dostawa dotyczy materiałów :-
-kruszywo kliniec (kamienny) sortowany 4-31,5 mm w ilości 1400 m3 ;
- kruszywo tłuczeń (kamienny) sortowany 31,5-63 mm w ilości 100 m3 .
2. Powyższe kruszywa powinny odpowiadać normie PN-EN 13242+A1:2010 – Kruszywo do niezwiązanych i związanych
hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowalnych i budownictwie
drogowym.
3.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik
nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63100000-0 - Usługi przeładunku i składowania towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272814,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272814,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272814,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Handel Anna Mokrzycka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690384977
7.3.4) Miejscowość: Glinik Dolny 232
7.3.5) Kod pocztowy: 38-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANS-HANDEL" - ANNA MOKRZYCKA
jakie przetargi wygrała firma
"TRANS-HANDEL" - ANNA MOKRZYCKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272814,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-30INNE PRZETARGI FRYSZTAK
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Modernizacja nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak
więcej: przetargi FRYSZTAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na zadania.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Dowóz wraz z opieką dzieci z terenu Gminy Łobżenica do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.