Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00079501/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-077914ea-a39a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011527/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta Legionowo w technologii na gorąco z zastosowaniem mieszanek mineralno-asfaltowych, przy pomocy kotła produkcyjno-transportowego, z wycinaniem uszkodzonej nawierzchni oraz uszczelnianiem emulsją asfaltową miejsc naprawy ubytków, w drogach gminnych wskazanych w załączniku - (wykaz ulic).
1. Zakres prac obejmuje:
1) oznakowanie miejsc prowadzenia prac,
2) wycięcie lub sfrezowanie fragmentu uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
3) usunięcie luźnych okruchów nawierzchni,
4) oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca,
5) przesmarowanie krawędzi i powierzchni poziomej emulsją asfaltową o parametrach pozwalających na właściwe zagruntowanie miejsc napraw,
6) rozłożenie mieszanki mineralno-bitumicznej o odpowiedniej temperaturze przy wbudowaniu,
7) zagęszczenie ułożonej mieszanki walcem lub zagęszczarką płytową,
8) skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem,
9) niezwłocznie usunięcie z poboczy gruzu z rozbiórki.
2. Naprawy cząstkowe nawierzchni asfaltowych będą realizowane z podziałem na:
1) naprawę miejscową nawierzchni asfaltowej o głębokości do 4 cm,
2) naprawę miejscową nawierzchni asfaltowej o głębokości powyżej 4 cm,
3) naprawę powierzchniową nawierzchni asfaltowej powyżej 20 m2.
3. Wykonawca podejmuje działanie:
1) w oparciu o prowadzony przez siebie objazd dróg wykazanych w wykazie ulic w trybie normalnym polegającym na pracy ciągłej do czasu usunięcia istniejących ubytków;
2) w oparciu o zgłoszenia Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie (przekazywane przez Wydział Gospodarki Komunalnej) w trybie awaryjnym kiedy naprawa nawierzchni uszkodzonej o charakterze wyboju wykonana jest w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia i dotyczy zakresu mniejszego niż 20 m2 powierzchni wyremontowanej;
3) w oparciu o zgłoszenia Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie (określone co do zakresu, zlecone i przekazywane przez Wydział Gospodarki Komunalnej) w trybie szczególnym kiedy przystąpienie do napraw następuje w okresie trzech dni od zgłoszenia a zakończenie następuje w terminach uzgodnionych Zamawiającego z Wykonawcą i dotyczy zakresu powyżej 20 m2.
4. Szacunkowe ilości przewidziane do naprawy nawierzchni jezdni:
1) miejscowe dla ubytków o głębokości do 4 cm i zakresu mniejszego niż 20 m2 – 900 m2,
2) miejscowe dla ubytków o głębokości powyżej 4 cm i zakresu mniejszego niż 20 m2 – 900 m2
3) powierzchniowe dla ubytków z zakresu powyżej 20 m2 – 2.000 m2
5. Zamawiający przyjmuje minimalny dzienny przerób w ilości 100 m2 wyremontowanej nawierzchni zleconej przez Zamawiającego (dotyczy napraw powierzchniowych).
6. Rozliczenie częściowe prac będzie następowało miesięcznie z ilości wykonanych przez wykonawcę prac po przekroczeniu 100 m2 powierzchni wyremontowanej poprzez dostarczenie przez wykonawcę obmiaru wykonanych prac.
7. Szczegółowy sposób wykonania prac zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
UWAGA: Zamawiający bezwzględnie wymaga wykonania napraw nawierzchni jezdni z nowej mieszanki mineralno-bitumicznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowe Nowakowski Sp. z o.o.;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512307605
7.3.3) Ulica: al. Komisji Edukacji Narodowej 20 /52
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - HANDLOWE NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - HANDLOWE NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa zmywarek i płyty indukcyjnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Powiatowego zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w 2025 roku
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych w ramach projektu FERC
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.