eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯abia WolaRozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y



Og³oszenie z dnia 2022-04-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¯ABIA WOLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯abia Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-827fc588-c4bc-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00134127

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00049385/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y - finansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w kwocie 500.000,00 z³

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@zabiawola.pl. Za skuteczne skomunikowanie uznaje się̂ skorzystanie z co najmniej jednego z wy¿ej wymienionych kana³ów komunikacji. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. b powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Szko³y Podstawowej oraz budowa pe³nowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Sku³y na terenie dzia³ki nr ew. 34, obrêb: 0030 Sku³y, gmina ¯abia Wola, który nale¿y realizowaæ zgodnie z projektami budowlanymi 1. zamiennymi z dnia 20.11.2020 r. oraz z dnia 25.06.2021 r. opracowanymi przez „Us³ugi Projektowe Andrzej Daniluk”, które stanowi± za³±czniki do decyzji o pozwoleniu na budowê Starosty Grodziskiego nr 15/21 z 05.01.2021 r. oraz nr 1333/21 z dnia 13.07.2021 r. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na trzy etapy:
a. etap I – rozbudowa Szko³y o salê gimnastyczn± wraz z zapleczem;
b. etap II – rozbudowa Szko³y o czê¶æ dydaktyczn±;
c. etap III – termomodernizacja czê¶ci istniej±cej, w tym:
• wymiana stolarki okiennej i ¶lusarki drzwiowej;
• demonta¿ drewnianego dachu i docieplenie stropu nad kondygnacj± +1 izolacj± z we³ny mineralnej;
• wymiana ¼ród³a ciep³a z pieca opalanego olejem na pompê ciep³a;
• wymiana instalacji ciep³ej wody u¿ytkowej.

3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja techniczna – za³±cznik nr 5 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W ramach podobnych robót budowlanych przewiduje siê realizacjê robót zwi±zanych z rozbudow± innego obiektu o¶wiatowego na terenie Gminy ¯abia Wola. (art. 214 ust. 1 pkt. 7)

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane metod± punktow± w skali 100-punktowej (1 % = 1 pkt).
Przy ocenie bêd± brane pod uwagê nastêpuj±ce kryteria:
1. CENA – 60 %
Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do uzyskania w tym kryterium to 60 punktów. Punkty zostan± przyznane wg wzoru:
Cena najni¿sza ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej

2. DO¦WIADCZENIE KIEROWNIKA BUDOWY (DK) – 20%
Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do uzyskania w tym kryterium to 20 punktów.

Punkty zostan± przyznane na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy (wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SWZ) ¶wiadcz±cego o liczbie lat do¶wiadczenia oraz ilo¶ci realizacji inwestycji Kierownika budowy, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Rozdziale 9 ust. 2 pkt a, wg nastêpuj±cej punktacji:

1) osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ przez co najmniej 5 lat, pod warunkiem braku zawieszenia w tym okresie prawa do wykonywania zawodu, a je¶li do takiego zawieszenia dosz³o, to suma okresów wykonywania zawodu (z wy³±czeniem zawieszeñ) musi wynosiæ co najmniej 5 lat oraz w tym czasie osoba pe³ni³a funkcjê kierownika budowy i/lub kierownika robót nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi (warto¶æ umowy – co najmniej 5 000 000,00 z³) – 0 pkt.
2) osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ przez co najmniej 6 lat, pod warunkiem braku zawieszenia w tym okresie prawa do wykonywania zawodu, a je¶li do takiego zawieszenia dosz³o, to suma okresów wykonywania zawodu (z wy³±czeniem zawieszeñ) musi wynosiæ co najmniej 6 lat oraz w tym czasie osoba pe³ni³a funkcjê kierownika budowy i/lub kierownika robót nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi (warto¶æ umowy – co najmniej 5 000 000,00 z³) – 10 pkt.
3) osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ przez co najmniej 7 lat, pod warunkiem braku zawieszenia w tym okresie prawa do wykonywania zawodu, a je¶li do takiego zawieszenia dosz³o, to suma okresów wykonywania zawodu (z wy³±czeniem zawieszeñ) musi wynosiæ co najmniej 7 lat oraz w tym czasie osoba pe³ni³a funkcjê kierownika budowy i/lub kierownika robót nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi (warto¶æ umowy – co najmniej 5 000 000,00 z³) – 20 pkt.

Wykonawca zobowi±zany jest w formularzu oferty wype³niæ odpowiedni± tabelê.

3. OKRES GWARANCJI (G) – 20%
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:

60 m-cy gwarancji – 0 pkt
66 m-cy gwarancji – 5 pkt
72 m-ce gwarancji – 10 pkt
78 m-cy gwarancji – 15 pkt
84 m-ce gwarancji – 20 pkt

Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 60 miesiêcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Maksymalny punktowany okres gwarancji to 84 miesi±ce.

Podanie krótszego okresu gwarancji ni¿ 60 m-cy bêdzie traktowane, jako niezgodno¶æ oferty z SWZ i bêdzie skutkowa³o jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Zaoferowanie okresu d³u¿szego, ni¿ 84 miesi±ce, dla potrzeb obliczenia punktacji bêdzie traktowane, jako 84 miesi±ce, do umowy natomiast przyjêty zostanie okres podany w ofercie. Brak wskazania w ofercie okresu gwarancji bêdzie traktowany, jako zaoferowanie 60 miesiêcy gwarancji.

£±czna liczba punktów = C + DK +G

1. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu kryteriów mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 punktów.
2. Oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
3. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
4. Punkty zostan± przyznane poprzez zaokr±glenie liczb do czê¶ci setnych.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100).

2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 08.06.2022.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz zmian dopuszczalnych ustaw± Pzp (art. 455 ust. 1 ustawy Pzp) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany wskazane w § 14 wzoru umowy (za³±cznik nr 3 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Ad. 4.2.10): Zamawiaj±cy wymaga, aby zamówienie zosta³o wykonane w terminie 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, przy czym: rozpoczêcie robót: od przekazania placu w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, zakoñczenie robót wraz z odbiorami w terminie 13 miesiêcy od dnia zawarcia umowy (najpó¼niej do dnia 30.06.2023 r.).

Ad. 6.5): Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane bêdzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny oferty za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.