Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby LPWiK S.A. na okres od 04.01.2022 r. do 31.03.2022 r. do obiektów Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390038180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowodworska 1
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lpwiksa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpwiksa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dostawa wody oraz odbiór ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby LPWiK S.A. na okres od 04.01.2022 r. do 31.03.2022 r. do obiektów Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f18f2a-c470-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134209/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej na potrzeby LPWiK S.A. na okres od 04.01.2022 r. do 31.03.2022 r. do obiektów Zamawiającego wymienionych w Zał. 1 i 2.
Informacje ogólne:
1. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną na okres od 04.01.2022 r. do 31.03.2022 r. wyniesie: 1600 MWh.
Taryfa B23
- szczyt przedpołudniowy 270 MWh
- szczyt popołudniowy 184 MWh
- pozostałe godziny doby 1 073 MWh
Taryfa C11
- 73 MWh
2. Szczegóły dotyczące danych poszczególnych obiektów znajdują się w Załącznikach nr 1 i nr 2 .
3. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest firma ELEKTRIX S.A. dla wszystkich obiektów Zamawiającego.
4. Zamawiający posiada zawarte umowy dystrybucyjne z TAURON Dystrybucja S.A. na czas nieokreślony oraz umowę sprzedaży z ELEKTRIX S.A. do dnia 31.12.2021 r.
5. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów wymienionych w Załącznikach nr 1 i nr 2. Liczba obiektów nie może przekroczyć 20% ilości obiektów wskazanych w Załącznikach nr 1 i nr 2. Zwiększenie liczby punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w niniejszym zaproszeniu.
6. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wszczęcie i przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej w imieniu Zamawiającego.
7. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załącznikach nr 1 i nr 2, zgodnie z przepisami ustawy z 10.04.1997 Prawo energetyczne.
8. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z 10.04.1997 – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 716) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami, jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z 06.03.2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019, poz. 503 z późn. zmianami).
9. Zamawiający posiada tytuły prawne do swobodnego dysponowania obiektami.
10. Zamawiający przekaże dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
11. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do rozwiązania umów dotychczasowych i zawarcia nowych umów według pkt 4 oraz podjęcia niezbędnych czynności związanych z procesem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, po przedstawieniu i zaakceptowaniu wzoru nowej umowy.
12. Zamawiający posiada układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupie taryfowej B dostosowane do zasady TPA.
13. Wskazane wielkości określające zużycie energii elektrycznej są wartościami szacunkowymi i nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej oraz służą jedynie do wyliczenia ceny oferty.
14. Zamawiający nie posiada jednostek podległych.
15. Zamawiający nie ma zawartych umów dot. przedmiotu zamówienia w akcjach promocyjnych / programach lojalnościowych.
16. Okres rozliczeniowy obejmuje okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca, z zastrzeżeniem, iż za miesiąc I 2022 r. faktura zostanie wystawiona za okres od 04.01.2022 r. do 31.01.2022 r. Faktury należy wystawiać zbiorczo w stosunku do odpowiedniej taryfy – jedna zbiorcza faktura na taryfę B23 i druga na taryfę C11. Do każdej faktury należy dołączyć pełny wykaz obiektów ze zużyciem energii elektrycznej wraz z pozostałymi opłatami.
17.Zamawiający posiada koncesję na wytwarzania energii elektrycznej. Produkcja energii elektrycznej (ok.1200 MWh/rok) odbywa się w agregatach kogeneracyjnych i wykorzystywana jest na potrzeby własne oczyszczalni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1851984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1851984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1851984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Sprzedaż Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1851984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- REMONT ELEWACJI OD ULICY ORAZ TERMOMODERNIZACJA ŚCIANY SZCZYTOWEJ I ELEWACJI OD PODÓWRKA WYKONANIE IZLOACJI PIONOWEJ BUDYNKU
- "Utrzymanie czystości przejścia podziemnego przy ul. Skarbka - Plac Słowiański wraz z windami" - przez okres 12 miesięcy.
- Kursy dla nauczycieli pracujących z młodzieżą dotyczące wykorzystania metod coachingu, tutoringu i mentoringu w pracy z uczniem w ramach projektu "Szansa dla wszystkich"
- "Utrzymanie kanalizacji deszczowej."
- Usługa ubezpieczenia Legnickiego Centrum Kultury
- Bieżące naprawy, usuwanie awarii w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalatorstwa elektrycznego, instalatorstwa wodno-kanalizacyjnego, c.o., c.w
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
- "ŚWIADCZENIA USŁUGI KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUGI ODBIORU i ROZLICZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WPROWADZONEJ DO SIECI OSD"
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Polskiego Teatru Tańca
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.