Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00014741/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń dla dużych zwierząt w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.szymanska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,185984,3eb9a98e328a1b2b56b96d77b55c8351.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń dla dużych zwierząt w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 492.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db31a153-aedc-4d57-90f4-33727badd70f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont pomieszczeń dla dużych zwierząt w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49”.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
SWZ,
Specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej: STWiORB
Opisem przedmiotu zamówienia, dalej OPZ - będącym uzupełnieniem STWiORB,
Tabelą zbiorczego zestawienia kosztów,
Przedmiarami robót, które mają charakter pomocniczy.
4. Wymagania ogólne:
4.1. Wykonawca winien:
a) przed wbudowaniem materiałów, urządzeń dostarczyć:
− deklaracje, karty materiałowe,
− certyfikaty zgodności wraz z wymaganymi załącznikami, świadectwami dopuszczenia do obrotu na rynku polskim,
b) w toku realizacji przekazać karty przekazanych odpadów toksycznych w przypadku ich wystąpienia,
c) zapewnić materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
4.2. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy dokument potwierdzający ubezpieczenie (Wykonawcy) od odpowiedzialności cywilnej (OC) deliktowej oraz kontraktowej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem Umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 100% ceny ofertowej brutto za wypadek niezależnie od ilości wypadków.
4.3. Roboty budowlane będą realizowane na czynnym obiekcie Uczelni w trakcie trwania roku akademickiego.
4.4. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
4.5. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym/Użytkownikiem organizację terenu budowy w szczególności transport materiałów budowlanych, gruzu oraz materiałów porozbiórkowych. Wymagana jest zgoda Zamawiającego na składowanie materiałów i urządzeń przez Wykonawcę, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
4.6. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Wykonawca będzie uważany za posiadacza i wytwórcę odpadów w rozumieniu Ustawy o Odpadach.
4.7. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. Wykonawca na własny koszt zabezpieczy teren budowy w sposób uniemożliwiający zniszczenie oraz zabrudzenie, rozprzestrzenianie i roznoszenie pyłów, kurzu i resztek materiałów budowlanych (należy skutecznie zabezpieczyć przed dostaniem się pyłu i kurzu zamontowane na obiekcie czujki dymu oraz system ochrony ppoż. - systemy sygnalizacji pożaru i dźwiękowe systemy ostrzegania) oraz każdorazowo po zakończonym dnia pracy, posprząta teren wokół budowy i terenu budowy. Po zakończonej realizacji przed dokonaniem odbioru końcowego przez Zamawiającego Wykonawca przywróci teren budowy do stanu pierwotnego.
4.8. Wykonawca na własny koszt znakuje strefy prowadzonych robót poprzez umieszczenie stosownych oznaczeń informacyjnych o prowadzonych robotach budowlanych.
4.9. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy z tytułu prowadzonych robót.
4.10. Wykonawca przyjmując front robót – teren budowy przejmuje na siebie odpowiedzialność z tytułu bezpieczeństwa pożarowego.
4.11. W razie konieczności należy zapewnić swobodny dostęp do instalacji i urządzeń podlegających konserwacji i wymagających regulacji parametrów.
4.12. Wykonawca zapewni dojazd, dostęp do budynków w czasie realizacji umowy.
4.13. Wykonawca będzie utrzymywał teren w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał wszelkie zagrożenia,
4.14. Wykonawca dokona bezpiecznego wygrodzenia terenu budowy i remontowanych pomieszczeń,
4.15. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem terminu zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. Inspektor nadzoru potwierdzi wykonanie i odebranie tych robót. O ile Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest obowiązany odkryć roboty lub wykonać odpowiednie otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt. Z odbioru robót ulegających zakryciu zostanie spisany odpowiedni protokół odbioru podpisany przez inspektora nadzoru.
4.16. Wykonawca jest zobowiązany w razie uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego w wyniku wykonywanych robót lub ich części (bądź kradzieży urządzeń) naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego.
5. Postanowienia ogólne:
5.1. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (w tym m.in. warunki wykonywania robót, warunki płatności, warunki dot. odbiorów, podwykonawców) został określony w SWZ, STWiORB oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia: do 14 tygodni od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem terminów pośrednich:
1.1. przekazanie terenu budowy w terminie do 1 tygodnia od dnia zawarcia umowy,
1.2. realizacja robót budowlanych do 11 tygodni od daty przekazania placu budowy, potwierdzona złożeniem pisemnego wniosku zgłoszenia o gotowości do odbioru robót,
1.3. rozpoczęcie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty skutecznego złożenia wniosku o dokonanie odbioru końcowego,
1.4. zakończenie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty ich rozpoczęcia.
Warunki gwarancji i rękojmi:
1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy.
1.2. Długość gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 17 SWZ.
1.3. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od daty odbioru końcowego bez wad.
1.4. Wykonawca wyraża zgodę, aby przeglądy okresowe, serwis, konserwacja urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wykonywane były przez podmioty wybrane przez Zamawiającego, co pozostaje bez wpływu na prawa Zamawiającego wynikające z gwarancji udzielonej na podstawie niniejszej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94444,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94444,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne "TOMEK" Tomasz Wojciechowski ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971582339
7.3.3) Ulica: ul. Igielna 9/1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-117
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ WOJCIECHOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INSTALACYJNE "TOMEK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94444,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) przekazanie terenu budowy nastąpi do 1 tygodnia od daty zawarcia umowy,
2) realizacja robót budowlanych do 11 tygodni od daty przekazania terenu budowy, potwierdzona złożeniem pisemnego wniosku zgłoszenia o gotowości do odbioru robót,
3) rozpoczęcie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty skutecznego złożenia wniosku o dokonanie odbioru końcowego,
4) zakończenie czynności odbiorowych w terminie do 1 tygodnia od daty ich rozpoczęcia.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.