Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252207/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00257174/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00266744/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
- 2021/BZP 00272809/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00274964/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do Bibl UWr w ramach rozbudowy i uzupełnienia posiadanego systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów oraz obsługi wypożyczeń i zwrotów opartego na technologii R.F.I.D.H.F.- zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 375 28 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.wisniewska-kocjan@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do Bibl UWr w ramach rozbudowy i uzupełnienia posiadanego systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów oraz obsługi wypożyczeń i zwrotów opartego na technologii R.F.I.D.H.F.- zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c93673a7-38a9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.9 Dostawa urządzeń do Biblioteki Uniwersyteckiej w ramach rozbudowy i uzupełnienia posiadanego systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów oraz obsługi wypożyczeń i zwrotów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego II na lata 2019-2023” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój POWR.03.05.00-00-Z310/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252207/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.10.2021.IWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1615854 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240588,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa:1. zautomatyzowanego urządzenia do odbioru zamówionych książek do montażu w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej we Wrocławiu,
2. stanowisk bibliotekarza do kodowania etykiet wyposażonych w ręczny podajnik etykiet R.F.I.D. H.F.
3. stanowisk do wypożyczeń, zwrotów i prolongaty dla bibliotekarza z możliwością kodowania etykiet R.F.I.D. H.F. (bez ręcznego podajnika etykiet),
4. urządzeń NAS (zewnętrznych magazynów danych),
5. etykiet R.F.I.D. H.F. na płyty CD/DVD.”
2. Szczegółowy opis zamawianych urządzeń zawiera Załącznik nr 3.1 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy- Załącznik nr 4.1 do SWZ.
4. Miejsce dostawy: Budynek Biblioteki przy ul. F. Joliot-Curie 12 we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199760-5 - Etykiety
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 211938,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego infokiosku - komputera do prezentacji informacji wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem.2. Szczegółowy opis zamawianych urządzeń zawiera Załącznik nr 3.2 do SWZ.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy- Załącznik nr 4.2 do SWZ.
4. Miejsce dostawy: Budynek Biblioteki przy ul. F. Joliot-Curie 12 we Wrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 28650 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122508,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157849,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157849,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elibron Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342812336
7.3.3) Ulica: Fabryczna 7
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157849,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23116,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej wyposażonego w videorejestrator.
- Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1
- Renowacja boiska wielofunkcyjnego i bieżni na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 12 przy ul. Suwalskiej 5 we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 71 im. Zesłańców Sybiru we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- TP61_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na zakup 21 sztuk komputerów
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. RUCHU OBROŃCÓW POKOJU WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Wspieramy jeleniogórskich zawodowców"
- Zakup urządzeń: UTM - ów, BACKUP - ów, USP-ów, przełącznika sieciowego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Sianów".
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 gminnym klubie dziecięcym w Wydrzynie, 98-310 Czarnożyły
- Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu klasy ERP z usługami serwisu oraz dostawa i instalacja serwera oraz dostawa ekranów multimedialnych wraz z systemem obsługującym
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Część I - Zakup: Zestawu szkoleniowego dla szkół (fantom przeciętnej osoby dorosłej z aplikacją, defibrylator (...) Część II - Zakup: Zestawu multimedialnego do prowadzenia szkoleń (...)
więcej: Etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.