Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106762/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134331 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy szkolne w roku 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 15
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655121001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminakoscian.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gminy Kościan. Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starym Luboszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-10-25-390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Kościańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Stary Lubosz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zslubosz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslubosz.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gminy Kościan. Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Racocie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-15-31-041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 10
1.5.2.) Miejscowość: Racot
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.racot@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsracot.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gminy Kościan. Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Bonikowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-13-52-930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Bonikowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbonikowo@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsbonikowo.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gminy Kościan. Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starych Oborzyskach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 698-179-06-99
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Stare Oborzyska
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oborzyska.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsoborzyska.edupage.org/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy szkolne w roku 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3acae3c8-de35-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000813/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewozy szkolne w roku 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106762/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.05.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 789834,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I pn. „Dowóz uczniów ze Szkół w Racocie, Starym Luboszu i Kościanie”Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozu autobusami i busem uczniów z następujących obwodów szkolnych:
1. Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Racocie
2. Zespołu Szkół Gminy Kościan. Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Starym Luboszu
3. Zespołu Szkół nr 3 w Kościanie
3. Zespołu Szkół nr 5 w Kościanie
Określenie wielkości przedmiotu zamówienia
Razem dowóz i odwóz uczniów:
Trasa 1: kierunek Gryżyna:
a. dowóz uczniów 195,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 312,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 507,0 km/tydzień
Trasa 2: kierunek Choryń:
a. dowóz uczniów 210,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 318,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 528,0 km/tydzień
Trasa 3: kierunek Turew:
a. dowóz uczniów 200,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 320,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 520,0 km/tydzień
Trasa 4: kierunek Lubosz:
a. dowóz uczniów 265,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 424,0 km/tydzień
c.dowóz i odwóz 689,0 km/tydzień
Trasa 5: kierunek Lubosz (bus):
a. odwóz uczniów 60,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 60,0 km/tydzień
c. odwóz razem 120 km/tydzień
Trasa 6 - Zespół Szkół nr 3 i 5 w Kościanie – 125 km/tydzień
Razem wszystkie trasy 2489,0 km/tydzień
Zgodnie z art. 441 Pzp zamawiający zastrzega sobie opcję, polegającą na możliwości zlecenia wykonawcy (w ramach zawartej umowy) wykonanie usług polegających na przewozie uczniów na/z basen(u) i na/z zawody(ów). Prawo opcji polega na tym, że z zamówionej w ramach dodatkowej puli ilości kilometrów (określonej poniżej), w ustalonym terminie realizacji zamówienia, zamawiający może skorzystać w całości lub części, w zależności od potrzeb zamawiającego. Uwarunkowaną opcją część świadczenia uruchamia się jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie jednostronnej dyspozycji zamawiającego (na podstawie pisemnego zlecenia skierowanego do wykonawcy na co najmniej 7 dni przed planowanym przewozem/pierwszym przewozem)
Dodatkowa pula kilometrów przeznaczona na dowozy uczniów na basen i na zawody sportowe (opcja):
1. SP Lubosz Stary
a. basen 100,0 km
b. zawody 200,0 km
c. razem 300,0 km
2. ZS Racot
a. basen
• Turew 350,0 km
• Racot 150,00 km
b. zawody 600,0 km
c. razem 1100,0 km
Razem wszystkie szkoły 1400,0 km/rok szkolny, z tego:
1. do 10 km - 360,0 km
2. powyżej 10 km – 1040,0 km
Trasy dowozów dla wymienionych wyżej szkół, wraz z określeniem minimalnej wielkości autobusu za pomocą wskazania wymaganej ilości miejsc siedzących stanowi załącznik nr 1 projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauki w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia max. w ciągu 1 godziny przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług i SWZ. Zobowiązuje się również do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego/Szkoły o zaistniałej sytuacji. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik do niniejszej SWZ. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Wszystkie autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) oraz wszystkich spraw związanych z realizacją przedmiotowej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 479910,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II pn. „Dowóz uczniów ze szkół w Starych Oborzyskach i Bonikowa”Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozu autobusami uczniów z następujących obwodów szkolnych:
1. Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Bonikowie
2. Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Starych Oborzyskach
Określenie wielkości przedmiotu zamówienia
Razem dowóz i odwóz uczniów:
1. TRASA 1: Kierunek I
a. dowóz uczniów 165,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 198,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 363,0 km/tydzień
2. TRASA 2: Kierunek II
a. dowóz uczniów 90,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 180,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 270,0 km/tydzień
3. TRASA 3: Kierunek III
a. dowóz uczniów 20,0 km/tydzień
b. odwóz uczniów 20,0 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 40,0 km/tydzień
4. TRASA 4: Kierunek IV - Kokorzyn Filia
a. Dowóz uczniów 90 km/tydzień
b. Odwóz uczniów 90 km/tydzień
c. dowóz i odwóz 180,0 km/tydzień
5. TRASA 5 - Szkoła Bonikowo – (Bonikowo trasa I)
a. Dowóz uczniów 80 km/tydzień
b. Odwóz uczniów 160 km/tydzień
c. Dowóz i odwóz 240 km/tydzień
6. TRASA 6 - Szkoła Bonikowo (Bonikowo trasa II)
a. Dowóz uczniów 80 km/tydzień
b. Odwóz uczniów 160 km/tydzień
c. Dowóz i odwóz 240 km/tydzień
Razem wszystkie trasy 1333 km/tydzień
Zgodnie z art. 441 Pzp zamawiający zastrzega sobie opcję, polegające na możliwości zlecenia wykonawcy (w ramach zawartej umowy) wykonania usług polegających na przewozie uczniów na/z basen(u) i na/z zawody(ów). Prawo opcji polega na tym, że z zamówionej w ramach dodatkowej puli ilości kilometrów (określonej poniżej), w ustalonym terminie realizacji zamówienia zamawiający może skorzystać w całości lub części, w zależności od potrzeb zamawiającego. Uwarunkowaną opcją część świadczenia uruchamia się jednorazowo lub sukcesywnie na podstawie jednostronnej dyspozycji zamawiającego (na podstawie pisemnego zlecenia skierowanego do wykonawcy na co najmniej 7 dni przed planowanym przewozem/pierwszym przewozem)
Dodatkowa pula kilometrów przeznaczona na dowozy uczniów na basen, zawody, konkursy itp. w ciągu jednego roku (opcja):
SP Stare Oborzyska
Basen, zawody itp. – 1.000,00 km/rok szkolny
w tym:
ZS Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starych Oborzyskach
- Zawody - 600 km/rok szkolny
Filia Kokorzyn
- Basen + zawody 400 km/rok szkolny
Trasy dowozów dla wymienionych wyżej szkół, wraz z określeniem minimalnej wielkości autobusu za pomocą wskazania wymaganej ilości miejsc siedzących stanowi załącznik nr 1 projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauki w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia max. w ciągu 1 godziny przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług i SWZ. Zobowiązuje się również do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego/Szkoły o zaistniałej sytuacji. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik do niniejszej SWZ. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Wszystkie autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) oraz wszystkich spraw związanych z realizacją przedmiotowej usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 309924,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 16.07.2021 r. odbyło się otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu.
Na wykonanie usług objętych częścią I zamówienia pn. „Dowóz uczniów ze Szkół w Racocie, Starym Luboszu i Kościanie” zostały złożone dwie oferty, natomiast na wykonanie usług objętych częścią II zamówienia pn. „Dowóz uczniów ze szkół w Starych Oborzyskach i Bonikowa” zostały złożone trzy oferty.
Wszystkie oferty, w każdej z części zamówienia podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Złożone przez wykonawców oferty nie zastała opatrzona żadnym z podpisów, o których mowa w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Zgodnie z ww. przepisem w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawcy składający oferty ww. postępowaniu podpisali jedynie formularze do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy, w związku z czym ich oferty zostały odrzucone.
Biorąc pod uwagę powyższe, przedmiotowe postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528668,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539034,91 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 16.07.2021 r. odbyło się otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu.
Na wykonanie usług objętych częścią I zamówienia pn. „Dowóz uczniów ze Szkół w Racocie, Starym Luboszu i Kościanie” zostały złożone dwie oferty, natomiast na wykonanie usług objętych częścią II zamówienia pn. „Dowóz uczniów ze szkół w Starych Oborzyskach i Bonikowa” zostały złożone trzy oferty.
Wszystkie oferty, w każdej z części zamówienia podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Złożone przez wykonawców oferty nie zastała opatrzona żadnym z podpisów, o których mowa w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Zgodnie z ww. przepisem w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawcy składający oferty ww. postępowaniu podpisali jedynie formularze do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePuap, z której mogą, ale nie muszą skorzystać wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy, w związku z czym ich oferty zostały odrzucone.
Biorąc pod uwagę powyższe, przedmiotowe postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290088,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351453,82 PLN
Część 3
Część 4
Część 5
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Konserwacja, naprawa, renowacja i archiwizacja ksiąg meldunkowych oraz kopert dowodowych znajdujących się na stanie archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego Kościana zgodnie ze sztuką konserwatorską.
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze w obiekcie krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kościanie (64-000), przy ul. Nacławskiej 84.
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej na zintegrowanym systemem Eskulap i Simple ERP oraz modułem Planowania czasu pracy i modułem kosztów
- Zakup i dostawa leków dodatkowych
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej 3916P od km 5+600 do km 6+029,66 w miejscowości Donatowo
- Budowa ul. Granicznej w Nowym Luboszu i Starym Luboszu
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 10 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami, w podziale na 2 części
- Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Łazy w roku szkolnym 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów.
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do publicznych szkół podstawowych w Gminie Konstancin-Jeziorna w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozów w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Stary Sącz w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.