Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087327/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134333 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 615 32 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b477d1d6-d004-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004536/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087327/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-18/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia J.m Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego Ilośćzamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Jogurt naturalny szt. pojemnik 150 g 5 500
2. Jogurt naturalny bez laktozy szt. op. 150 g 40
3. Jogurt owocowy bez laktozy szt. op 150 g 40
4. Jogurt owocowy szt. pojemnik 150 g 1 200
5. Kefir szt. pojemnik 400 g 200
6. Maślanka szt. 250 g 300
7. Masło bez laktozy szt. 200 g 50
8. Masło extra szt. kostka 200 g 6 500
9. Mleko bez laktozy szt. 1 litr 50
10. Mleko świeże litr 10 litr 2 000
11. Ser biały półtłusty w pergaminie kg opakowanie 1 kg (1000g) 50
12. Ser biały półtłusty mielony kg opakowanie 5 kg (5000g) 300
13. Ser żółty szt. 150 g 20
14. Ser miękki solankowy kg opakowanie 270 g 250
15. Twaróg półtłusty szt. 230 g 50
16. Śmietankowy serek twarogowy szt. 150 g 30
17. Ser topiony bez dodatków szt. opakowanie 100 g 2 000
18. Ser żółty półtłusty, kg opakowanie 1 kg (1000g) 400
19. Kremowy serek twarogowy szt. opakowanie 4x30 g 800
20. Serek homogenizowany szt. opakowanie 150 g 250
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062506/01 z dnia 2021-05-24
2021-05-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
21. Śmietanka kremówka szt. opakowanie 200 g 50
22. Mleko szt. 1 litr 400
23. Śmietana litr 5 litr (5000ml) 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 95660,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość J. m.1. 2. 3. 4.
1. Obwarzanki 4000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 4967,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość1. 2. 3. 4.
1. Kleik ryżowy szt. 13
2. Deserek owocowy dla dzieci po 4 miesiącu szt. 100
3. Deserek owocowy dla dzieci po 5 miesiącu szt. 110
4. Deserek owocowy dla dzieci po 6 miesiącu szt. 120
5. Deserek owocowy dla dzieci po 8 miesiącu szt. 120
6. Modyfikowane mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia szt. 2
7. Mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu szt. 10
8. Kaszka ryżowa szt. 20
9. Kaszka mleczno-ryżowa szt. 20
10. Zupka marchewkowa z ryżem szt. 70
11. Zupka jarzynowa z kurczakiem szt. 100
12. Zupka jarzynowa szt. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 2628,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia J. m. Ilość Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego(*)
1. 2. 3. 4. 5.
1. Woda mineralna, nienasycona CO2, szt. 2 200 1,5l
2. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 4 600 1,5l
4. Woda mineralna, średnionasycona CO2, szt. 200 0,5l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 6378,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102960,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104609,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102960,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000438481
7.3.3) Ulica: WYGODA 147
7.3.4) Miejscowość: BOCHNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102960,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, której cena brutto przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona jedna oferta, której cena brutto przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawy warzyw przetworzonych i warzyw mrożonych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Dostawa nabiału
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowania poczęstunku dla uczestników projektów wykonywane do 30.11.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.