Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081143/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00092302/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134354 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie wraz z dostawą całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala
Powiatowego w Rykach Sp. z o. o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY W RYKACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382358228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żytnia 23
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 533 327 071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rykiszpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rykiszpital.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rykiszpital.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie wraz z dostawą całodziennego wyżywienia dla pacjentów SzpitalaPowiatowego w Rykach Sp. z o. o
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-577240bc-caec-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081143/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/SZP/03/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania (na bazie kuchni Wykonawcy zlokalizowanej poza obiektami Zamawiającego) oraz dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Rykach.
2. Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie z zachowaniem i przestrzeganiem reżimu sanitarno-higienicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zgodności z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP), Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Cateringowej (GCP) oraz z wdrożeniem i utrzymaniem Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP). W ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania i przedłożenia Zamawiającemu certyfikatu HACCP.
3. Przedmiotem zamówienia jest całodzienne wyżywienie: śniadanie, obiad i kolacja w ilości wskazanej w formularzu ofertowym
4. KOD CPV: 55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacji technicznej
6. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z „Prawa opcji" w trakcie trwania umowy w zakresie:
1) Zwiększenia zakresu zamówienia w stopniu nie większym niż do 20 % wartości zamówienia podstawowego - dotyczy posiłków typu: śniadanie, obiad, kolacja. Ceny jednostkowo nie podlegają zmianie,
2) Zmniejszenia zakresu zamówienia w stopniu nie większym niż do 20 % wartości zamówienia podstawowego - śniadanie, obiad, kolacja. Ceny jednostkowo nie podlegają zmianie,
3) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy, ani składania odrębnego oświadczenia; dokonywało się będzie automatycznie w przypadku zmiany zakresu zamówienia.
8. Klauzula ubezpieczenia:
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu szkód na osobie i mieniu, niezależnie od szkody wynikającej z jednego zdarzenia. Suma gwarancyjna powinna odnosić się do działalności ujętej w niniejszym postępowaniu. Polisa ubezpieczeniowa musi być rozszerzona o OC produktu (w tym zatrucie pokarmowe).
9. Klauzula zatrudnienia:
1) Zamawiający stosownie art.95 ust.1 ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności:
a) przygotowywanie posiłków (kucharz + pomocnicy)
b) kierowcy dostarczający posiłki do obiektu Zamawiającego;
2) Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców;
3) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia
4) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:
a) Wykonawców (podwykonawców), którzy samodzielnie będą wykonywali przedmiot zamówienia np. spółka osobowa, w której wspólnicy będą realizowali zamówienie osobiście,
b) dietetyka,
c) osób wykonujących prace w ramach szkolnych/studenckich praktyk zawodowych, staży absolwenckich, prac interwencyjnych i innych form aktywizacji bezrobotnych i poszukujących pracy, odbywanych z inicjatywy szkół/uczelni bądź urzędów pracy.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia, są osobami wskazanymi przez Wykonawcę;
11. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, polegających na przygotowywaniu posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773144,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 855098,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 855098,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Catermed S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jol-Mark Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772164383 , 5532532013
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-204
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 855098,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Usługa przygotowania posiłków oraz usługa dowozu posiłków dla Klinicznego Oddziału Opieki Paliatywno- Hospicyjnej wraz z Zespołem Opieki Domowej
- Usługa cateringowa przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Poturzyńskiej 1 w Lublinie w 2025 r.
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Usługa organizacji międzynarodowej konferencji prezentującej europejski system ekonomii społecznej dla kadr mazowieckich podmiotów ekonomii społecznej i ich otoczenia
- BZP.2711.22.2025.MP Usługa restauracyjna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przesz Instytut Filologii Angielskiej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Wrocławskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.