eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów"MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SZCZUKOWICACH"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134391 z dnia 2021-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SZCZUKOWICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Centrum Kultury w Piekoszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292832168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Częstochowska

1.5.2.) Miejscowość: Piekoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-065

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bck@bckpiekoszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bckpiekoszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.bckpiekoszow.pl/przetargi oraz na https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SZCZUKOWICACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e767a919-cdbf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Modernizacja pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Szczukowicach”, realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 -2020 Województwa Świętokrzyskiego, w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083257/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/PZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243739,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr ewid. 300 w msc. Szczukowice, gm. Piekoszów. Remont obejmuje w szczególności:
 wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami;
 wyburzenie ścianek działowych w WC oraz w komunikacji (zgodnie z rysunkiem);
 wykonanie nowych ścianek działowych w miejscu starych (zgodnie z rysunkiem);
 wymianę drzwi wejściowych wraz z ościeżnicą;
 wymiana posadzek w pomieszczeniach parteru;
 wymiana armatury łazienkowej;
 wymiana płytek w sanitariatach/ aneksie socjalnym;
 wykonanie sufitu podwieszonego;
 szpachlowanie i malowanie ścian;
 uzupełnienie ubytków i uszkodzeń w murze;
 uzupełnienie ubytków powstałych w tynkach oraz posadzkach;
 usunięcie krat okiennych, krat na klatce schodowej;
 montaż żaluzji antywłamaniowych w oknach parteru;
 wymianę instalacji elektrycznych;
 wymianę opraw oświetleniowych;
 wymianę gniazd i wyłączników oświetleniowych;
 wymianę zasilających tablic elektrycznych;
 wykonanie instalacji internetowej i dzwonkowej;
 wykonanie nowej instalacji cwu, wod.-kan.;
 wykonanie instalacji hydrantowej;
 wykonanie i zamontowanie osłon na grzejniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199165,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199165,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199165,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Tadeusz Jach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561220535

7.3.3) Ulica: Złotniki 134

7.3.4) Miejscowość: Złotniki

7.3.5) Kod pocztowy: 28-266

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199165,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31
2021-08-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.