Og³oszenie z dnia 2023-03-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00191950/01 - Wynik z dnia 2023-04-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Szko³y Podstawowej im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Bogutach-Piankach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BOGUTY-PIANKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Papie¿a Jana Paw³a II 45
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Boguty-Pianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-325
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: 862775003
1.5.8.) Numer faksu: 862775003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Szko³y Podstawowej im. Ojca ¦wiêtego Jana Paw³a II w Bogutach-Piankach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9fc7f9a2-c1a9-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00134461
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00073175/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury edukacyjnej Szko³y Podstawowej im. Ojca ¦wietego Jana Paw³a II w Bogutach-Piankach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fc7f9a2-c1a9-11ed-8261-62cbbe4d0ca43.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz kontakt@boguty-pianki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z wymogami SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Boguty-Pianki.
2. Z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ pod adresem: m.zochowski@boguty-pianki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r, poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPM.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci pomieszczeñ zlokalizowanych na parterze, w piwnicy i na I piêtrze w pó³nocno – wschodnim skrzydle budynku szko³y podstawowej w Bogutach Piankach na oddzia³ przedszkolny z zapleczem kuchennym.
Istniej±ce pomieszczenia na parterze po przebudowie i zmianie sposobu u¿ytkowania bêd± przeznaczone pod zaplecze kuchenne ze sto³ówk± szkoln±. Czê¶æ sanitariatów oraz komunikacja, znajduj±ce siê na parterze, w s±siedztwie drugiej klatki schodowej, przeznaczone s± do przebudowy i remontu. Przebudowie ulegnie wc damskie, pozosta³e pomieszczenia t.j. korytarz, przedsionek i schowek przeznaczone s± jedynie do remontu. Przebudowa wc damskiego
polegaæ bêdzie na rozbiórce istniej±cych ¶cianek wydzielaj±cych toalety oraz zamontowanie
kabin z p³yty hpl. Na piêtrze budynku zamówieniem objête s± pomieszczenia pomocnicze, sekretariat, pom. dyrektora, ³azienka, schowek oraz korytarze i holl. Zostan± one przebudowane na oddzia³ przedszkolny z wydzielonymi dwoma salami, szatni±, ³azienk±, pomieszczeniem socjalnym, sekretariatem i pom. dyrektora. Czê¶æ sanitariatów oraz komunikacja, znajduj±ce siê w s±siedztwie drugiej klatki schodowej, na I piêtrze, przeznaczone s± do przebudowy (wc damskie) i remontu (korytarz, kl. schodowa i schowek).
W podpiwniczonej czê¶ci budynku objêtej zamówieniem znajduj± siê pomieszczenia
gospodarcze, które po przebudowie (rozbiórce ¶cianek dzia³owych) stan± siê pomieszczeniem
archiwum.
Oddzia³ przedszkolny przeznaczony jest dla 22 dzieci (w sali przedszkolnej nr 1 – 8
dzieci, w sali przedszkolnej nr 2 – 14 dzieci).
Poziom pod³ogi po przebudowie, we wszystkich pomieszczeniach objêtych
opracowaniem na parterze i I piêtrze, bêdzie taki sam – bez progów i uskoków.
Dostêp do projektowanego zaplecza kuchennego w czê¶ci przyziemia bêdzie odbywa³ siê
wej¶ciem od strony po³udniowo – zachodniej w ww. skrzydle budynku – zosta³y
doprojektowane schody zewnêtrzne z kostki betonowej. Sala konsumpcyjna jest
funkcjonalnie po³±czona z pozosta³± czê¶ci± szko³y oraz oddzia³em przedszkolnym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261320-3 - K³adzenie rynien
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe
45431200-9 - K³adzenie glazury
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
45262321-7 - Wyrównywanie pod³óg
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314310-7 - Uk³adanie kabli
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umo¿liwiaj±cy ocenê zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, w szczególno¶ci wyra¿aj±c je jako minimalne poziomy zdolno¶ci i dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
- Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
· w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w ci±gu ostatnich piêciu lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li czas prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie / rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 1.000.000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Pod pojêciem roboty budowlanej wykonanej nale¿y rozumieæ robotê budowlan± zrealizowan± (rozpoczêt± i zakoñczon±).
• w zakresie dysponowania osobami:
Zamawiaj±cy wymaga by wykonawca wykaza³ dysponowanie w czasie realizacji zamówienia nastêpuj±cymi osobami:
Kierownik budowy – pe³ni±cy równocze¶nie obowi±zki kierownika robót bran¿y ogólnobudowlanej – jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±ca ww. uprawnienia od co najmniej 5 lat, licz±c od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnieñ budowlanych; posiadaj±ca do¶wiadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w realizacji na stanowisku kierownika budowy co najmniej 1/jednej modernizacji budynku, obejmuj±cej nastêpuj±ce prace: docieplenie przegród budowlanych budynku, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie lub wymiana instalacji c.o. grzejnikowej, wykonanie lub wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie lub wymiana instalacji wodoci±gowej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej. (Zamawiaj±cy wymaga do¶wiadczenia obejmuj±cego wszystkie wymienione zakresy robót, przy czym dopuszcza ich wykonanie w kilku zamówieniach);
Osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia.
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n, zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334 t.j.), które pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji Kierownika budowy/robót w zakresie objêtym umow±.
W przypadku wskazania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z wymaganiami SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z wymaganiami SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zgodnie z wymaganiami SWZ5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z wymaganiami SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 15 000 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy).2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy Czy¿ew Oddzia³ Boguty 50 8747 1018 0260 1544 2000 0590 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu nr GPM.271.1.2023”.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z wymaganiami SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wymaganiami SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-04 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-04 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-04
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.