eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy DuninówRozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci wod-kan w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci wod-kan w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY DUNINÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rozwoju Gospodarczego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Duninów

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-505

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 26-10-236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rrg@nowyduninow.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowyduninow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci wod-kan w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b88917e1-a149-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051463/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa oczyszczalni ścieków z rozbudową sieci wod-kan w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073379

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.1.2023.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci wod-kan w m. Nowy Duninów - w zakresie rozbudowy sieci wod-kan:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
• budowa sieci wodociągowej fi 90 dł. ok 865,7 mb,
• zasuwy kołnierzowe z obudową śr. 80mm, kpl. 4
• wykonanie hydrantów sieciowych nadziemnych ppoż. DN 80 wraz z zasuwami Dn 80, kpl. 4
• budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PE fi 63 dł. ok 1298,7mb i fi 50 dł. ok. 147,5mb oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCW fi 200 dł. ok. 17mb,
• wykonanie studni czyszczakowych, szt. 2
• wykonanie studni rewizyjnych, szt. 3

2) Elementy przedmiotu zamówienia:
• Dokumentacja projektowa dla rozbudowy sieci wod-kan,
• Dokumentacja powykonawcza dla rozbudowy sieci wod-kan,
• Roboty budowlano-montażowe z podziałem na elementy robót:
• Roboty przygotowawcze i ziemne dla sieci kanalizacji ciśnieniowej,
• Roboty montażowe na sieci kanalizacji ciśnieniowej,
• Roboty wykończeniowe i odtworzeniowe na sieci kanalizacji sanitarnej,
• Roboty przygotowawcze i ziemne dla sieci wodociągowej,
• Roboty montażowe dla sieci wodociągowej,
• Roboty wykończeniowe i odtworzeniowe dla sieci wodociągowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 541724,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci wod-kan w m. Nowy Duninów - w zakresie rozbudowy oczyszczalni:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia:
a) Obiekty nowoprojektowane:
• taca najazdowa punktu przyjęć ścieków dowożonych;
• hala technologiczna mechanicznego oczyszczania ścieków surowych;
• instalacja biofiltra (przebudowa wentylacji mechanicznej);
• pomieszczenie rozdzielnic elektrycznych;
• Instalacja fotowoltaiczna o mocy 16-18kWp;
• zintegrowany system automatyzacji procesów technologicznych dla 12 reaktorów biologicznych (SBR)
b) Obiekty istniejące podlegające przebudowie:
• pompownia główna ścieków surowych;
• pomieszczenia zbiorników retencyjnych;
• pomieszczenia reaktorów biologicznych SBR (obiekt 2.2. i 3.2.);
• pomieszczenie odwadniania i higienizacji osadu (obiekt 3a); wykonanie wentylacji oraz zamknięcie otworów
c) obiekty bez zmian:
• pompownia osadu;
• stacja dmuchaw;
• odpływ cieków oczyszczonych;
2) Elementy przedmiotu zamówienia:
a) Dokumentacja projektowa dla rozbudowy oczyszczalni
b) Dokumentacja powykonawcza dla rozbudowy oczyszczalni
c) Roboty budowlano-montażowe:
• Przygotowanie terenu pod budowę,
• Obiekty nowoprojektowane,
• Instalacja fotowoltaiczna,
• Obiekty istniejące podlegające przebudowie,
• Zabezpieczenie terenu budowy i robót,
• Organizacja i likwidacja zaplecza budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 2223953,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561224,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561224,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAG BUD Andrzej Jasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710538788

7.3.4) Miejscowość: Stary Barcik 75

7.3.5) Kod pocztowy: 09-540

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561224,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3228008,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3288008,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3288008,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy WOD-BUD Zdzisław Kliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881005940

7.3.4) Miejscowość: Nasiegniewo 62A/2

7.3.5) Kod pocztowy: 87-811

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3288008,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.