Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070378/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00079749/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134506 z dnia 2021-08-03 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY W STRZELCACH KRAJEŃSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081044939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stefana Wyszyńskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty.pzea@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa985bda-c2b5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054535/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070378/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/8.4.1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa wraz z instalacją sprzętu komputerowego w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT”
nazwa przedmiotu liczba sztuk
Dysk SSD: 64 szt. 64
Dysk SSD: 66 szt. 66
Patchordy: 20szt.(2m) 20
Patchordy: 20szt.(5m) 20
Komplet wkrętaków magnetycznych: 20kpl. 20
Zestaw narzędzi naprawczych do laptopa: 10kpl. 10
Tester zasilaczy: 10szt. 10
Tester płyt głównych: 10szt. 10
Opaska antystatyczna: 20 szt. 20
Mata antystatyczna: 20 szt. 20
metalowa szafa ze schowkiem: 2 szt. 2
Taśma termoprzewodząca z pędzelkiem: 10 szt. 10
Pendrive: 32 szt. 32
ADAPTER Konwerter z HDMI do VGA kabel DSUB: 20 szt. 20
Kabel DVI DVI: 20 szt. 20
Karta sieciowa: 20 szt. 20
Stacja dokująca: 10 szt. 10
ICY BOX Obudowa na dysk twardy 2,5" (6,35 cm): 64 szt. 64
Listwy antyprzepięciowe: 6 szt. 6
projektor wraz z ekranem: 6 szt. 6
Zestawy komputerowe wraz z monitorami i oprogramowaniem: 32szt. 32
laptop: 18 szt. 18
Drukarka 3D 2
Skaner 3D 1
Monitor interaktywny 1
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.), zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem, a opakowanie nie będzie nosić znamion jego otwierania. Asortyment winien posiadać wszystkie wymagane, aktualne certyfikaty i normy bezpieczeństwa stosowane do obowiązujących przepisów, nazwę producenta, nazwę wyrobu i wzoru, skład surowcowy, rozmiar, jak również dokumentację producenta (atesty, instrukcje, karty użytkowania). Dostarczone opakowanie nie będzie podlegało zwrotowi.
3. Minimum 24-miesięczna gwarancja producenta liczona od dnia podpisania protokołu odbioru. Bieg okresu gwarancji rozpocznie się od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru asortymentu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30214000-2 - Stacje robocze
30231320-6 - Monitory dotykowe
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30237135-4 - Karty sieciowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
31651000-4 - Taśma elektryczna
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
32581100-0 - Kabel do transmisji danych
38520000-6 - Skanery
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
44421700-4 - Kasety i schowki
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 Ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania.W przedmiotowym postępowaniu złożono 6 ofert. Na etapie oceny ofert stwierdzono, że Wykonawcy zastosowali różne stawki podatku VAT (0% i 23%) dla pozycji:
21 – zestawy komputerowe wraz z monitorami i oprogramowaniem szt. 32
23 – drukarka 3D,
24 – Skaner 3D,
25 – Monitor interaktywny.
Zważywszy, że w postępowaniu stawka podatku VAT nie została przez zamawiającego określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia, obowiązek przyjęcia prawidłowej stawki podatku VAT i obliczenie wartości tego podatku spoczywał na wykonawcach. W konsekwencji w formularzu ofertowym wykonawcy mieli obowiązek podać cenę jednostkową netto, wartość podatku VAT, cenę jednostkową brutto i wartość brutto.
W takiej sytuacji obowiązkiem ciążącym na zamawiającym jest ocena przyjętej przez wykonawcę stawki VAT.
Zgodnie z zasadą ogólną wyrażoną w art. 19a ust. 1 ustawy o VAT obowiązek podatkowy powstaje z chwilą dokonania dostawy towarów lub wykonania usługi. Moment „dokonania dostawy towarów” wiąże się przede wszystkim z przeniesieniem prawa do rozporządzania towarem jak właściciel. Stąd też przyjmuje się, że w dacie składania ofert nie następuje powstanie obowiązku podatkowego, a tym samym nie ziszczają się przesłanki do zastosowania konkretnej stawki podatku i obliczenia wartości podatku VAT.
Zważyć przy tym należy, że powołana ustawa przewiduje stawkę podstawową podatku w wysokości 23% oraz stawki preferencyjne, w tym stawkę 0%. Stawka podstawowa może być stosowana zawsze, także w przypadku, gdy istnieje możliwość zastosowania stawki preferencyjnej. Natomiast stawki preferencyjne można stosować tylko, gdy odpowiedni przepis ustawy VAT tak stanowi. Należy zatem stwierdzić, że na etapie składania ofert obie stawki VAT zarówno stawka 23% - jako stawka podstawowa zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy o VAT, oraz stawka preferencyjna 0% na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26a ustawy o VAT były stawkami obowiązującymi w dacie składania ofert. Zastosowanie każdej ze stawek w przypadku realizacji przedmiotowego zamówienia na etapie wykonania dostawy jest możliwe. Stąd też, w obecnym stanie faktycznym niemożliwym jest dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z poszanowaniem art. 16 pkt. 1 - 3 Ustawy Pzp. Złożone w niniejszym postępowaniu oferty są bowiem nieporównywalne, a to z kolei wynika z zastosowanej przez poszczególnych wykonawców różnej interpretacji zapisów SWZ. Natomiast ze względu na zasadę równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji, oferty złożone w postępowaniu muszą być porównywalne, a więc obliczone z zastosowaniem tych samych reguł. Stawka VAT jest natomiast istotnym elementem kalkulacji ceny oferty, cena zaś zajmuje istotne miejsce wśród kryteriów oceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Dostawa paliwa do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
- Zakup i wdrożenie macierzy dyskowej NVMe oraz zakup i wdrożenie przełączników sieciowych 48 portowych
- Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.