Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412579/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00425854/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania oraz przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według III części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania oraz przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według III części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ccb632f-5527-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „PROgram Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego (ProUG)” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412579/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5750.291.1.135.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170396,7 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według części:
część I: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Kurs R – podstawa”:
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w zakresie posługiwania się językiem R jako narzędziem prowadzenia analiz na polu naukowym.
Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 20 osób. Wymiar godzinowy: 24 godziny. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut. Szkolenie prowadzone w trybie on-line z trenerem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6a do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiałach szkoleniowych, dokumentach potwierdzających ukończenie szkolenia, listach obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
4. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat potwierdzający jego ukończenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 7) projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
5. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu maksymalnie 25% uczestników szkolenia, w przypadku braku możliwości zebrania wymaganej liczby uczestników szkolenia, a w jego następstwie do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 25% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości uczestników szkolenia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
na podstawie art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjne i koordynujące świadczenie usług w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) Obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy opisane są w § 9 projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
8. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z „Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 49340,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według części:
część II: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z pozyskiwania, opracowania, wizualizacji oraz przechowywania i udostępniania danych:
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w zakresie pozyskiwania, opracowania i prezentacji danych z wykorzystaniem pakietu oprogramowania biurowego, a także chmury. Szkolenie dedykowane dla osób studiujących oraz przygotowujących pracę dyplomową. Uczestnik po zakończonym szkoleniu powinien wykazać się nabyciem umiejętności obsługi narzędzi do prezentacji danych, umiejętności doboru odpowiednich technik i form graficznych do zebranych informacji, umiejętności przedstawienia informacji w formie graficznej w sposób prawidłowo dobrany do problemu, a także umiejętności przygotowania czytelnych i atrakcyjnych graficznie form prezentacji wyników badań oraz pozyskanych danych.
Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 130 osób. Wymiar godzinowy: 18 godzin. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut. Szkolenie prowadzone w trybie on-line z trenerem.
Wykonawca zobowiązuje się również do opracowania i udostępnienia filmu instruktażowego pozwalającego na samodzielną pracę bez udziału trenera.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6b do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiałach szkoleniowych, dokumentach potwierdzających ukończenie szkolenia, listach obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
4. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat potwierdzający jego ukończenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 7) projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
5. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu maksymalnie 25% uczestników szkolenia, w przypadku braku możliwości zebrania wymaganej liczby uczestników szkolenia, a w jego następstwie do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 25% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości uczestników szkolenia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
na podstawie art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjne i koordynujące świadczenie usług w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) Obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy opisane są w § 9 projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
8. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z „Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 118807,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe).2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla studentów Wydziału Oceanografii i Geografii oraz Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego według części:
część III: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Tworzenie i publikowanie podcastów w sieci”:
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności w zakresie umiejętności tworzenia podcastów. Uczestnik po zakończonym szkoleniu powinien wykazać się nabyciem umiejętności odpowiedniego wyboru formy podcastowej, potrzebnej do osiągnięcia wyznaczonego celu, umiejętności doboru odpowiedniego narzędzia do tworzenia wybranego podcastu, podstawowych umiejętności produkcji i montażu odpowiedniego materiału dźwiękowego, a także podstawowych umiejętności publikacji w sieci przygotowanego materiału dźwiękowego.
Liczba uczestników szkolenia: 1 grupa, 20 osób. Wymiar godzinowy: 24 godziny. 1 godzina szkoleniowa trwa 45 minut. Szkolenie prowadzone w trybie on-line z trenerem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6c do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach (materiałach szkoleniowych, dokumentach potwierdzających ukończenie szkolenia, listach obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ.
4. Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik musi otrzymać certyfikat potwierdzający jego ukończenie, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 7) projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
5. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia będą odbywały się w formie elektronicznej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu maksymalnie 25% uczestników szkolenia, w przypadku braku możliwości zebrania wymaganej liczby uczestników szkolenia, a w jego następstwie do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 25% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości uczestników szkolenia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa przez Zamawiającego nie stanowi zmiany umowy.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
na podstawie art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjne i koordynujące świadczenie usług w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) Obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy opisane są w § 9 projektu umowy – załącznika nr 5 do SWZ.
8. Usługa powinna być realizowana w sposób zgodny z „Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-realizacji-zasady-rownosci-szans-i-niedyskryminacji-oraz-zasady-rownosci-szans/).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2249,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fach Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352880009
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dla części III.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.