Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142897/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-02
- 2022/BZP 00368897/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00238323/01 - Wynik z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażania do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 90 w Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie w ramach „Laboratoriów Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 17 W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP nr 17
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356566651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czarnogórska 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-638
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 0553504
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kier.gosp@zsp17.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp17.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażania do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 90 w Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 17 w Krakowie w ramach „Laboratoriów Przyszłości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4155b9e2-c3ef-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049465/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.podstawowa.zsp17.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu :
-miniPortalu,który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl;
- ePUAPu, dostępnego pod adresem htpps://epuap.gov./wps.portal;
- poczty elektronicznej - adres email: kier.gosp@zsp17.pl;
2. Dotyczy pkt "informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami - adres strony internetowej": Podano adres strony internetowej służącej do elektronicznego składnia ofert;
3. Szczegółowe informacje zawiera rozdz. VIII-IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP17.U/ZP/5/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Drukarki 3D wraz z laptopem i oprogramowaniem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 90 w ZSP17 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wraz z instalacją odpowiedniego oprogramowania i jego wdrożeniem oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego (nie więcej niż 20 osób) w zakresie obsługi i funkcjonowania sprzętu objętego zamówieniem i niezbędnego oprogramowania (w tym w szczególności drukarek 3D) oraz zapewnienie bezpłatnej infolinii ze wsparciem wykwalifikowanych specjalistów. Zamawiający w szczególności wskazuje, że w odniesieniu do dostawy drukarek 3D przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w zał. nr 5 do SWZ i obejmuje między innymi poza dostawą również: instalację i wdrożenie odpowiedniego oprogramowania, przeszkolenie w obsłudze tego sprzętu pracowników Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje również koszty dostawy, transportu i rozładunku sprzętu, wyposażenia ( stoły i krzesła), pomocy szkolnych, których dostawa wchodzi w skład niniejszego zamówienia. Zestawienie ilościowe poszczególnego wyposażenia przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 4.1 - „Zestawienie asortymentowo – cenowe” do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19730000-2 - Włókna sztuczne
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31224810-3 - Przedłużacze
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Sprzęt związany z komputerami + akcesoria i oprogramowanie
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 90 w ZSP17 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wraz z instalacją odpowiedniego oprogramowania i jego wdrożeniem oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego (nie więcej niż 20 osób) w zakresie obsługi i funkcjonowania sprzętu objętego zamówieniem i niezbędnego oprogramowania (w tym w szczególności drukarek 3D) oraz zapewnienie bezpłatnej infolinii ze wsparciem wykwalifikowanych specjalistów. Zamawiający w szczególności wskazuje, że w odniesieniu do dostawy drukarek 3D przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w zał. nr 5 do SWZ i obejmuje między innymi poza dostawą również: instalację i wdrożenie odpowiedniego oprogramowania, przeszkolenie w obsłudze tego sprzętu pracowników Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje również koszty dostawy, transportu i rozładunku sprzętu, wyposażenia ( stoły i krzesła), pomocy szkolnych, których dostawa wchodzi w skład niniejszego zamówienia.
2. Zestawienie ilościowe poszczególnego wyposażenia przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach od nr 4.1 do 4.6 - „Zestawienie asortymentowo – cenowe” do niniejszego SWZ. Natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zarówno co do wymagań jakościowych jak ilościowych) zawarty jest w wykazie sprzętu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. Zamawiający zwraca uwagę na wymagania i oczekiwania zawarte w ww. załączniku co do poszczególnych pomocy dydaktycznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
19730000-2 - Włókna sztuczne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Pomoce dydaktyczne i instrukcje
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 90 w ZSP17 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wraz z instalacją odpowiedniego oprogramowania i jego wdrożeniem oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego (nie więcej niż 20 osób) w zakresie obsługi i funkcjonowania sprzętu objętego zamówieniem i niezbędnego oprogramowania (w tym w szczególności drukarek 3D) oraz zapewnienie bezpłatnej infolinii ze wsparciem wykwalifikowanych specjalistów. Zamawiający w szczególności wskazuje, że w odniesieniu do dostawy drukarek 3D przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w zał. nr 5 do SWZ i obejmuje między innymi poza dostawą również: instalację i wdrożenie odpowiedniego oprogramowania, przeszkolenie w obsłudze tego sprzętu pracowników Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje również koszty dostawy, transportu i rozładunku sprzętu, wyposażenia ( stoły i krzesła), pomocy szkolnych, których dostawa wchodzi w skład niniejszego zamówienia.
2. Zestawienie ilościowe poszczególnego wyposażenia przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach od nr 4.1 do 4.6 - „Zestawienie asortymentowo – cenowe” do niniejszego SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22470000-5 - Instrukcje
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Meble
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 90 w ZSP17 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wraz z instalacją odpowiedniego oprogramowania i jego wdrożeniem oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego (nie więcej niż 20 osób) w zakresie obsługi i funkcjonowania sprzętu objętego zamówieniem i niezbędnego oprogramowania (w tym w szczególności drukarek 3D) oraz zapewnienie bezpłatnej infolinii ze wsparciem wykwalifikowanych specjalistów. Zamawiający w szczególności wskazuje, że w odniesieniu do dostawy drukarek 3D przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w zał. nr 5 do SWZ i obejmuje między innymi poza dostawą również: instalację i wdrożenie odpowiedniego oprogramowania, przeszkolenie w obsłudze tego sprzętu pracowników Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje również koszty dostawy, transportu i rozładunku sprzętu, wyposażenia ( stoły i krzesła), pomocy szkolnych, których dostawa wchodzi w skład niniejszego zamówienia.
2. Zestawienie ilościowe poszczególnego wyposażenia przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach od nr 4.1 do 4.6 - „Zestawienie asortymentowo – cenowe” do niniejszego SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Urządzenia multimedialne
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 90 w ZSP17 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wraz z instalacją odpowiedniego oprogramowania i jego wdrożeniem oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego (nie więcej niż 20 osób) w zakresie obsługi i funkcjonowania sprzętu objętego zamówieniem i niezbędnego oprogramowania (w tym w szczególności drukarek 3D) oraz zapewnienie bezpłatnej infolinii ze wsparciem wykwalifikowanych specjalistów. Zamawiający w szczególności wskazuje, że w odniesieniu do dostawy drukarek 3D przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w zał. nr 5 do SWZ i obejmuje między innymi poza dostawą również: instalację i wdrożenie odpowiedniego oprogramowania, przeszkolenie w obsłudze tego sprzętu pracowników Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje również koszty dostawy, transportu i rozładunku sprzętu, wyposażenia ( stoły i krzesła), pomocy szkolnych, których dostawa wchodzi w skład niniejszego zamówienia.
2. Zestawienie ilościowe poszczególnego wyposażenia przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach od nr 4.1 do 4.6 - „Zestawienie asortymentowo – cenowe” do niniejszego SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Pracownie przedmiotowe
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 90 w ZSP17 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wraz z instalacją odpowiedniego oprogramowania i jego wdrożeniem oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego (nie więcej niż 20 osób) w zakresie obsługi i funkcjonowania sprzętu objętego zamówieniem i niezbędnego oprogramowania (w tym w szczególności drukarek 3D) oraz zapewnienie bezpłatnej infolinii ze wsparciem wykwalifikowanych specjalistów. Zamawiający w szczególności wskazuje, że w odniesieniu do dostawy drukarek 3D przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w zał. nr 5 do SWZ i obejmuje między innymi poza dostawą również: instalację i wdrożenie odpowiedniego oprogramowania, przeszkolenie w obsłudze tego sprzętu pracowników Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje również koszty dostawy, transportu i rozładunku sprzętu, wyposażenia ( stoły i krzesła), pomocy szkolnych, których dostawa wchodzi w skład niniejszego zamówienia.
2. Zestawienie ilościowe poszczególnego wyposażenia przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach od nr 4.1 do 4.6 - „Zestawienie asortymentowo – cenowe” do niniejszego SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31712200-2 - Mikrosystemy
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
38342000-4 - Oscyloskopy
38510000-3 - Mikroskopy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
44511510-3 - Brzeszczoty do pił ręcznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona: - oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (TJ. Dz. U. z 2021 r.poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia załączone do oferty razem z oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP,zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ:1 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że
osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; Uwaga: Wykonawca nie jest
zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1) Uwaga: Zapis pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dotyczy wymagań nie wykazanych w pozostałej części ogłoszenia - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienieprzez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w załączniku nr 3 do SWZ (wzór umowy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem miniportalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-05 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
więcej: Włókna sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.