Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083373/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00092756/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na nieruchomościach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d0a2694-a6af-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na nieruchomościach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d0a2694-a6af-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134585
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006995/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 usługa w zakresie zaprojektowania i wykonania instalacji fotowoltaicznej na budynkach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/KT/2023/W
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj układów instalacji fotowoltaicznych (mikro instalacji) na obiektach mieszkalnych należącym do m.st Warszawy celem produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne budynków oraz uwzględniając możliwość jej odsprzedaży.
W części projektowej Wykonawca:
1.1 Otrzyma od Zamawiającego upoważnienie do uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń na realizację planowanych prac projektowych i wykonania instalacji.
1.2 Przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycję wykonania instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii dla budynków mieszkalnych przy ul Szegedyńskiej 13A, Wrzeciono 30, Nocznickiego 13A w Warszawie . Wstępne projekty zostaną przedstawiony min. w formie:
a. opracowań koncepcji planowanych instalacji fotowoltaicznych,
b. przygotowania koncepcji projektowej rozmieszczenia tras kablowych, lokalizacji akumulatorów, paneli fotowoltaicznych oraz innych urządzeń instalacji łącznie z towarzyszącymi pracami instalacyjnymi .
1.3. Brak zgody Zamawiającego na przedstawioną propozycję skutkować będzie opracowaniem przez Wykonawcę nowej propozycji koncepcji projektowej tras kablowych i lokalizacji instalacji z uwzględnieniem uwag Zamawiającego.
1.4. Opracuje informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o ile zajdzie taka potrzeba.
1.5 . Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, wykona niezbędną dokumentację projektową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami , o której mowa w rozdziale 4 ustawy prawo budowlane.
1.6. Dokona zawiadomienia właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej o planowanych instalacjach.
Część projektową kończy brak sprzeciwu organu administracji architektoniczno – budowlanej, po upływie 21 dni licząc od dnia dokonania skutecznego zgłoszenia planowanego wykonania instalacji fotowoltaicznych, bądź uzyskanie od organu administracji architektoniczno – budowlanej zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
W części dotyczącej wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien przewidzieć wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych w zakresie co najmniej minimalnym określonym w wytycznych sprecyzowanych w opisie przedmiotu zamówienia (rzeczywisty zakres będzie określać sporządzona dokumentacja projektowa).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1.1. Załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia
2.1.2. Załącznik nr 1 a do SWZ Analiza
4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539970 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539970 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539970 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Control Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260399377
7.3.4) Miejscowość: Masłów Pierwszy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539970 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.