Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00042308/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00057276/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świdnik – Gmina Łukowica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukowica
1.5.2.) Miejscowość: Łukowica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.malopolska.pl/uglukowica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świdnik – Gmina Łukowica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aa6f451-8200-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018431/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świdnik- Gmina Łukowica.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042308/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.rb/TP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Świdnik – Gmina Łukowica.
Zadanie jest podzielone na dwa etapy, tj.:
Etap I :
• dokumentacja projektowa (w tym koncepcja uzgodniona z Zamawiającym, projekt architektoniczno budowlany z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami oraz projekt techniczny, projekt wykonawczy, przedmiar i kosztorys, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych);
• realizacja robót budowlanych (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, fundamentowe do stanu surowego otwartego).
Etap II:
• realizacja robót budowlanych – stan zamknięty, wykończenie obiektu, zagospodarowanie terenu oczyszczalni ( w tym instalacje wod-kan, rurociągi technologiczne, instalacje i sieci elektryczne);
• realizacja robót technologicznych (dostawa i montaż urządzeń technologicznych);
• rozruch technologiczny (rozruch mechaniczny, hydrauliczny i technologiczny) oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie);
Zamówienie będzie realizowane w formie „Zaprojektuj i wybuduj".
2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) Ogólny opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy oczyszczalni ścieków w
miejscowości Świdnik, gmina Łukowica. W ramach rozbudowy oczyszczalni ścieków do przepustowości średniodobowej Qdśr = 960 m3/d (Qdmax = 1248 m3/d) zostaną zrealizowane:
rozbiórka i likwidacja istniejących obiektów i instalacji nieczynnej oczyszczalni ścieków,
budowa zbiornika buforowo – retencyjnego,
budowa przepływowego reaktora biologicznego z wydzielonymi 2 ciągami technologicznymi. Każdy ciąg składał się będzie z komory denitryfikacji i, komory nitryfikacji,
budowa budynku technicznego dla urządzeń technologicznych,
budowa dwóch osadników wtórnych,
budowa wiaty na kontener osadu odwodnionego,
modernizacja i adaptacja istniejących obiektów oczyszczalni ścieków,
budowa niezbędnej infrastruktury technicznej w tym sieci międzyobiektowych,
budowa dodatkowego zjazdu z drogi gminnej oraz placów i dróg wewnętrznych.
2) Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia
Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym i najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia, a w szczególności następującego rodzaju roboty:
a) Sporządzenie harmonogramu robót;
b) Ubezpieczenie budowy;
c) Pozyskanie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania Przedmiotu Zamówienia,
d) Wykonanie pomiarów i badań;
e) Sporządzenie inwentaryzacji istniejących obiektów i urządzeń, w zakresie koniecznym do sporządzenia dokumentacji projektowej i wykonania robót;
f) Sporządzenie ekspertyz stanu technicznego istniejących obiektów, w zakresie koniecznym do sporządzenia dokumentacji projektowej i wykonania robót;
g) Sporządzenie map do celów projektowych;
h) Sporządzenie projektów robót geologicznych, wykonanie badań geologicznoinżynierskich, sporządzenie dokumentacji geologicznej oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych;
i) Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów;
j) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków zasilania w energię elektryczną dla przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków (jeśli będzie wymagane). Obecnie zapewniona moc przyłączeniowa wynosi 70 kW zgodnie z warunkami Tauron;
k) Opracowanie koncepcji projektowej przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków oraz ich zatwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego;
l) Sporządzenie wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie robót w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo wodne (jak np. na wykonanie urządzeń wodnych - nowego wylotu ścieków z oczyszczalni ścieków do odbiornika, na długotrwałe obniżenie poziomu zwierciadła wody podziemnej);
m) Sporządzenie inwentaryzacji zieleni i wykazu drzew i krzewów do usunięcia, sporządzenie wniosku i uzyskanie zgody na usunięcie drzew i krzewów, usunięcie drzew i krzewów (łącznie z karpinami) oraz ich zagospodarowanie, wykonanie przesadzeń i/lub nasadzeń zastępczych (stanowiących kompensację przyrodniczą) oraz pielęgnacja przesadzonych i nasadzonych drzew i krzewów do czasu odbioru końcowego, uiszczenie opłat jeśli zostaną naliczone;
n) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
o) Sporządzenie wszystkich dokumentów koniecznych dla rozpoczęcia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami (dokumentów dla zgłoszenia robót, projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, zgód, uzgodnień, opinii, decyzji, a także zgłoszenie robót w imieniu Zamawiającego do właściwego organu i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia (dla robót niewymagających pozwolenia na budowę), wystąpienie do właściwego organu w imieniu Zamawiającego i uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę (dla robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę) dla całego zakresu robót objętych Zamówieniem;
p) Sporządzenie projektów technicznych i wykonawczych w tym również przedmiaru, specyfikacji technicznej, kosztorysu oraz ich zatwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego;
q) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Programu Zapewnienia Jakości, projektu organizacji robót oraz ich zatwierdzenie przez przedstawiciela Zamawiającego;
r) Dostawę materiałów i urządzeń na teren budowy zatwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego;
s) Wykonanie robót rozbiórkowych, budowlano - montażowych na podstawie prawomocnego pozwolenia na budowę, w sposób zgodny z: dokumentacją projektową Wykonawcy zatwierdzoną przez Zamawiającego, Programem Funkcjonalno-Użytkowym i poleceniami Inspektora Nadzoru;
t) Odwodnienie wykopów, wymianę gruntu w zakresie koniecznym do wykonania robót;
u) Obsługę geodezyjną robót, w tym sporządzenie operatów, inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjno – kartograficznej i przekazanie jej do właściwego ośrodka;
v) Nadzór autorski projektantów;
w) Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie zmiany organizacji ruchu oraz wykonanie lub zorganizowanie objazdów na czas prowadzenia robót;
x) Uiszczenie opłat za zajęcie pasa drogowego;
y) Uiszczenie opłat związanych z uzyskaniem warunków, zgód, uzgodnień, decyzji, z nadzorami gestorów infrastruktury, konserwatora zabytków itp.;
z) Uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu robót budowlanych;
aa) Wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym nadmiaru ziemi, materiałów z rozbiórek;
bb) Sporządzenie instrukcji BHP i p.poż.,
cc) Sporządzenie instrukcji eksploatacji obiektów, w tym obsługi i konserwacji urządzeń;
dd) Szkolenie personelu Zamawiającego dotyczące obsługi wybudowanych lub przebudowanych obiektów oraz urządzeń i instalacji dostarczonych i wykonanych w zakresie Zamówienia;
ee) Próby Końcowe, w tym pomiary efektywności oczyszczania ścieków;
ff) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
gg) Przygotowanie niezbędnych dokumentów i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów budowlanych, wykonanych oraz przebudowanych w zakresie Zamówienia;
hh) Sporządzenie operatu wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków do odbiornika (dla stanu po rozbudowie i przebudowie oczyszczalni).
Zamawiający wymaga, aby sposób prowadzenia robót zapewniał utrzymanie ruchu i eksploatacji na wszystkich istniejących obiektach i przewodach oczyszczalni. W ramach zamówienia należy wykonać także stosowne opracowanie geotechniczne terenu w zależności od przyjętej kategorii geotechnicznej projektowanych obiektów budowlanych dla potrzeb ich posadowienia oraz inwentaryzację zieleni.
3) Zakres prac projektowych do wykonania w ramach zamówienia
Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową zawierającą następujące elementy:
1. Koncepcję projektową rozbudowy oczyszczalni ścieków w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej oraz elektronicznej
2. Projekt budowlany w zakresie:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej oraz elektronicznej zgodny z wymaganiami polskiego Prawa Budowlanego w szczególności określone w art. 34 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, (Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 7 lipca 2020 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. 2020 poz. 1609.
Ponadto Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia konieczne do właściwego zaprojektowania i wykonania Robót, w szczególności:
- zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej,
- zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony sanitarnoepidemiologicznej,
- zgodności z wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
które są niezbędne dla zgodnego z prawem i skutecznego wystąpienia o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz w Zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10976999,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14323350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10976999,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342632385
7.3.3) Ulica: Lwowska 220
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "INKO 2001" K. ŁUKASIK, K. KACZOR, J.MAJEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10976999,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące
INNE PRZETARGI ŁUKOWICA
więcej: przetargi ŁUKOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.