eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówPrzebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z podziałem na 4 zadania



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134746 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z
podziałem na 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41/38 111 61

1.5.8.) Numer faksu: 41/38 318 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zdpmiechow.pl/art,252,rok-2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu miechowskiego z
podziałem na 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bbd3d09-d276-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005913/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi powiatowej nr 1175K Charsznica do drogi 783

1.1.4 Remont drogi powiatowej nr 1207K w m. Szczepanowice oraz drogi powiatowej nr 1210K w m. Poradów

1.1.5 Przebudowa pobocza drogi powiatowej nr 1188K Uniejów - Chodowiec - Charsznica w msc. Chodowiec

1.1.7 Remont drogi powiatowej 1155K Skała - Ostrysz - Ulina Wielka - Ulina Mała, odc. w km 0+000 - 1+300 w m. Ulina Mała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089198/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.261.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 540923,74 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zad. 1 Przebudowa pobocza drogi powiatowej nr 1188K Uniejów - Chodowiec - Charsznica w m. Chodowiec, od km 0+490 do km 1+340.

Zakres robót do wykonania:
1. Roboty ziemne
1.1. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi
- Profilowanie rowu przydrożnego
- Wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 45cm
1.2. Nakłady uzupełniające do tablic
- Profilowanie rowu przydrożnego
- Wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne gł. 20cm
2. Podbudowa
2.1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie.
- profilowanie pod konstrukcje
2.2. Podbudowy z żużla wielkopiecowego frakcji 31-63 grubości, warstwa górna, po zagęszczeniu
20cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 32507,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zad. 2 Remont drogi powiatowej nr 1175K Charsznica - do drogi 783, od km 1+223 do km 1+343, dł. 120 mb polegający na wykonaniu utwardzonego pobocza.

Zakres robót do wykonania:
1. Roboty ziemne
1.1. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi .
- renowacja rowu przydrożnego:
· 0+295 – 0+317, śr. 0,40m3/mb
· 0+325 – 0+379, śr. 0,40m3/mb
· 0+387 – 0+415, śr. 0,40m3/mb
1.2. Wykonanie koryt na poszerzeniach jezdni i chodników, głębokość koryta 20cm
- wykonanie koryta gł. 42cm pod utwardzane pobocze - str. prawa, w km 0+295 – 0+410, na
szer. 0,85m
1.3. Wykonanie koryta pod krawężnik, o szer. 0,40m, gł. 20cm
1.4. Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi (korytkami żelbetowymi), osadzenie elementów na ławie betonowej
- umocnienie dna rowu korytkami prefabrykowanymi szer. 65cm, wys. 30cm, dł. 50cm – w
km 0+387 – 0+415
1.5. Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „krata” 90x60x10cm
- umocnienie skarpy i przeciwskarpy rowu elementami prefabrykowanymi krata o wym.
60x40x10cm – w km 0+387 – 0+415, obustronnie, na wys. 0,40m
1.6. Wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe fi 40cm – w km 0+379 –
0+387 i w km 0+399
1.7. Wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur fi 40cm
2. Elementy uliczne
2.1. Ustawienie krawężników betonowych drogowych 15x30cm na ławie betonowej, podsypka cementowo – piaskowa
2.2. Ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej, wypełnienie spoin piaskiem
2.3. Wykonanie ław z betonu C12/15 pod krawężniki z oporem oraz pod obrzeża
2.4. Wykonanie nawierzchni pobocza z kostki betonowej, gr.8cm, podsypka piaskowa z wypełnieniem spin piaskiem
3. Podbudowa
3.1. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr.20cm, stabilizowanego mechanicznie – str. lewa, w km 0+295 – 0+415 na szer. 0,70m
3.2. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm, gr.10cm, stabilizowanego mechanicznie
4. Nawierzchnia
4.1. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka asfaltowa, wbudowanie mechaniczne, układana na gorąco, gr. od 4cm – do 8cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 48779,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zad. 3 Remont dróg powiatowych
- nr 1207K w m. Szczepanowice od km 9+034 do km 9+434, od km 9+625 do km 9+745, od km 10+000 do km 10+140;
- nr 1210K w m. Parkoszowice od km 2+605 do km 2+825, od km 2+980 do km 3+100,
poprzez wykonanie warstwy profilująco- wzmacniającej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 161543,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zad. 4 Remont drogi powiatowej nr 1155K Skała – Ostrysz - Ulina Wielka - Ulina Mała, odc. w km 0+000 - 1+300.

Zakres robót do wykonania:
1. Roboty przygotowawcze
1.1. Roboty remontowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki
- frezowanie skrzyżowania z drogą powiatową 1172K oraz włączenie nawierzchni
2. Roboty ziemne
2.1. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku
samochodami samowyładowczymi
- ścięcie zawyżonych poboczy
3. Podbudowa
3.1. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną, mieszanka asfaltowa,
wbudowanie mechaniczne
- wykonanie w-wy wyrównawczej w ilości śr. 75kg/m2 w km 0+550 – 1+300 z jednoczesnym
skropieniem asfaltem upłynnionym istniejącej nawierzchni w ilości 0,5kg/m2
- wykonanie w-wy wyrównawczej w ilości śr. 75kg/m2 – rozjazd na skrzyżowaniu z
jednoczesnym skropieniem asfaltem upłynnionym istniejącej nawierzchni w ilości 0,5kg/m2
4. Nawierzchnia
4.1. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (w-wa ścieralna), mieszanka asfaltowa, gr. po zagęszczeniu 4cm
- wykonanie w-wy ścieralnej gr.5cm w km 0+000- 1+300 – KR3 z jednoczesnym skropieniem
asfaltem upłynnionym istniejącej nawierzchni w ilości 0,5kg/m2
- wykonanie w-wy ścieralnej gr.5cm rozjazd na skrzyżówaniu z jednoczesnym skropieniem
asfaltem upłynnionym istniejącej nawierzchni w ilości 0,5kg/m2
5. Roboty wykończeniowe
5.1. Wykonanie nawierzchni z kamienia tłuczonego, warstwa górna, po uwałowaniu 15cm
- wykonanie poboczy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie grubości 10cm, szer. 0,75m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 298092,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54605,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54605,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54605,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659

7.3.3) Ulica: ul. Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54605,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej pod względem podanych kryteriów przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Decyzją Zarządu Powiatu z dnia 08.07.2021r. Zadanie Remont drogi powiatowej nr 1175K Charsznica - do drogi 783, od km 1+223 do km 1+343, dł. 120 mb polegający na wykonaniu utwardzonego pobocza zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94267,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94588,48 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210108,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460512,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210108,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659

7.3.3) Ulica: ul. Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210108,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333298,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430951,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333298,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659

7.3.3) Ulica: ul. Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333298,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.