Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00065800/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e1e3ba1-58a0-4512-85af-e71454e50b1d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty nawierzchni drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e1e3ba1-58a0-4512-85af-e71454e50b1d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038395/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty nawierzchni drogowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – „Wykonanie rowów przydrożnych wraz z przepustami i ścinaniem poboczy”A. Zakres podstawowy:
Roboty ziemne mechaniczne
- Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład, grunt kategorii III-IV – 350 m3
- Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1·m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1·m wykopu, kategoria gruntu I-IV - 25 m3
- Roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 2·km, grunt kategorii III-IV – 80 m3
- Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5·km odległości transportu, ponad 2·km samochodami samowyładowczymi, po terenie lub drogach gruntowych, grunt kategorii III-IV. – 20 m3
- Inne prace koparką 0,15-0,25m3 nie ujęte w poz. 1.1 do 1,4 – 300 godzin
- Roboty wykonywane równiarkami samojezdnymi – 180 godzin
Przepusty drogowe
- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 60·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem, przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 6 m
- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 50·cm – 2 szt.
- Darniowanie, na mur (na rąb) przy wymiarach płatów 30x30·cm/przyczółki darniowe/ - 10 m2
- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 40·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem , przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 12 m
- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 40·cm – 2 szt.
- Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, zamulenie do wysokości 2/3 średnicy. – 90 m
Ścinanie poboczy
- Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10·cm, z transportem urobku na odległość do 2 km – 1 000 m2
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 60%
Realizacja przedmiotowego zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.
Rozwiązania równoważne:
Określone w przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Wykonawca może zastosować inne podstawy ceny jednostkowej (pozycje KNR) niż podane przez Zamawiającego z zachowaniem zakresu robót objętego daną pozycją.
Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona.
W cenach jednostkowych pozycji kosztorysowych należy ująć wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty w dokumentacji projektowej, tj. muszą one obejmować m.in. koszty pośrednie i zysk.
Kosztorys ofertowy uproszczony w zakresie części numer 1, 2, 3 musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz sumowanie rozdziałów.
Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracja zgodności, tabelę z obmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 117506,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – „Remont nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlem”A. Zakres podstawowy:
Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych
Oskardowanie uszkodzonego miejsca, wywiezienie materiału, oczyszczenie wyboju, wypełnienie mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm, zaklinowanie z polewaniem wodą, zagęszczenie wałem wibracyjnym, miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych – 200m3
Remont nawierzchni drogowych mieszanką kamienia łamanego 4 - 31.5mm
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 930 m3
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 210 m3
Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 20 - 40mm
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 130 m3
Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 31,5 - 63mm
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 230 m3
Remont nawierzchni drogowych żużlem
- Transport i rozścielenie żużla na istniejącej nawierzchni drogi, materiał inwestora – 20 000 m3*km
Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi
- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu koparki – 5 godzin
- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu równiarki – 5 godzin
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 60%
Realizacja przedmiotowego zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.
Rozwiązania równoważne:
Określone w przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Wykonawca może zastosować inne podstawy ceny jednostkowej (pozycje KNR) niż podane przez Zamawiającego z zachowaniem zakresu robót objętego daną pozycją.
Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona.
W cenach jednostkowych pozycji kosztorysowych należy ująć wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty w dokumentacji projektowej, tj. muszą one obejmować m.in. koszty pośrednie i zysk.
Kosztorys ofertowy uproszczony w zakresie części numer 1, 2, 3 musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz sumowanie rozdziałów.
Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracja zgodności, tabelę z obmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 336370,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 3 – „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych”A. Zakres podstawowy:
Remonty cząstkowe przy użyciu mas bitumicznych
Wycięcie uszkodzonego miejsca piłą diamentową lub frezarką z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonego miejsca z wywiezieniem urobku na odległość do 2 km, skropienie uszkodzonego miejsca bitumem, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie drobnym kruszywem - 8 m3
Remonty cząstkowe przy użyciu grysów i emulsji zastosowaniem remontera
Oczyszczenie uszkodzonego miejsca wraz z wywozem urobku na odległość do 2 km, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem z zastosowaniem remontera – 84 m3
Regulacja pionowa studni kanalizacji deszczowej zlokalizowanych na drodze gminnej nr 107762R i 107763R w miejscowości Stare Miasto
Rozebranie istniejącej nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z krawężnikami wokół studni, regulacja pionowa wpustu zlokalizowanego na studni, odtworzenie rozebranych wcześniej krawężników oraz nawierzchni mineralno-bitumicznej
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 60%
Realizacja przedmiotowego zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Szczegółowy zakres robót określają następujące dokumenty:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) Przedmiary robót.
Rozwiązania równoważne:
Określone w przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Wykonawca może zastosować inne podstawy ceny jednostkowej (pozycje KNR) niż podane przez Zamawiającego z zachowaniem zakresu robót objętego daną pozycją.
Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona.
W cenach jednostkowych pozycji kosztorysowych należy ująć wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty w dokumentacji projektowej, tj. muszą one obejmować m.in. koszty pośrednie i zysk.
Kosztorys ofertowy uproszczony w zakresie części numer 1, 2, 3 musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji oraz sumowanie rozdziałów.
Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracja zgodności, tabelę z obmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 173954,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127015,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133448,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127015,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Małgorzata Trębacz Usługi Transportowe
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Transportowe - Rutkowski Tadeusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690171419
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
jakie przetargi wygrała firma
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127015,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358077,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370734,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358077,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Małgorzata Trębacz Usługi Transportowe
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Transportowe - Rutkowski Tadeusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690171419
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
jakie przetargi wygrała firma
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358077,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247416,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247416,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247416,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8161534337
7.3.3) Ulica: Wierzawice nr 850
7.3.4) Miejscowość: Wierzawice,
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247416,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg na terenie miasta Leżajska",
- Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2025
- "Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą techniczną" - III postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej numer 32L w Leśnictwie Borowina na odcinku od km 0+000,00 do km 2+119,80
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 101772B Ścibowo-Udryn, gmina Jeleniewo
- Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 87, 26, 89, 24 Szarcula -Stecówka - Etap II.
- Naprawa dróg leśnych i szlaków zrywkowych cz. I - droga nr 139, 142, 145, szlaki zrywkowe
- Przebudowa zbiornika ppoż. oraz budowa dojazdu pożarowego do zbiornika obr. ew. Miedźno
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 153121N
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.