Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa obejmująca obsługę pojazdów komunalnych do odbioru odpadów na okres od kwietnia 2022 r. do 30.06.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301298601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkszamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkszamotuly.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa obejmująca obsługę pojazdów komunalnych do odbioru odpadów na okres od kwietnia 2022 r. do 30.06.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-376959ea-c541-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach' Sp. z o.o. jako spółka gminna, została zaproszona do negocjacji warunków umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki in house w dniu 16.03.2022 r. W związku z tak późnymi negocjacjami Spółka nie była w stanie ogłosić postępowania w trybie podstawowym, W związku z tym, najszybszą i najbezpieczniejszą metodą było wszczęcie postępowania zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 1 oraz art 214 ust. 1 pkt. 5 . Ponadto tryb zamówienia z wolnej ręki dawał możliwość wyeliminowania istniejącego ryzyka dla zakładu, to jest braku możliwości zagospodarowania odpadów, które nie mogą być zbyt długo magazynowane, bo stwarzają wysokie ryzyko wystąpienia pożaru i zagrożenia sanitarno-epidemiologicznego. Zamawiający zmuszony był udzielić przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWR/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Świadczenie na rzecz Zleceniodawcy usługi obejmujące obsługę pojazdów komunalnych do odbioru odpadów, obejmujące w szczególności następujący zakres czynności:
• odbiór opakowań z papieru i tektury, opakowań z tworzyw sztucznych z pojemników typu „dzwon” z terenu nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Szamotuły oraz ich transport do stacji przeładunkowej Zamawiającego;
• prowadzenie kart przekazania wszystkich odpadów osobno dla odbierania i osobno dla zagospodarowania (przetwarzania) w wersji (elektronicznej – jeśli jest to możliwe lub niezwłocznie po ustaniu awarii Bazy Danych o Odpadach - BDO) oraz papierowej.
• przekazywania Zamawiającemu kart przekazania wszystkich odpadów wg. nowych wzorów zawartych z ustawie z dnia 23 stycznia 2020 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 30.01.2020 r., poz. 150). W przypadku magazynowania odpadów komunalnych segregowanych - kartę magazynowania odpadów, wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50111110-0 - Usługi dodatkowe w zakresie obsługi floty pojazdów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "LS-PLUS" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-18-41-392
7.3.3) Ulica: ul. Szałwiowa 34A/2
7.3.4) Miejscowość: Plewiska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-064
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LS - PLUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
więcej: przetargi w Szamotułach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.