eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiżajnyModernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę i przebudowę odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Wiżajny



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę i przebudowę odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Wiżajny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiżajny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 11

1.5.2.) Miejscowość: Wiżajny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-407

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875688049

1.5.8.) Numer faksu: 875688049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizajny@su.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wizajny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę i przebudowę odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Wiżajny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1570909e-748e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093232/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę i przebudowę odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Wiżajny.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476380/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6621988,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rozbudowa dróg gminnych nr 101511B, 101539B i 101510B na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną nr 101539B w miejscowości Rogożajny Małe do granicy gminy w miejscowości Marianka.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Rozbudowa dróg gminnych nr 101511B, 101539B i 101510B na długości ok. 4817,61 m
w tym:
 rozbudowa drogi gminnej 101511B Wiżajny – Marianka dł. ok.1880,66 m,
 rozbudowa drogi gminnej 101539B Rogożajny Małe – Marianka dł. ok. 729,20 m,
 rozbudowa drogi gminnej 101510B Rogożajny Wielkie – Rowele dł. ok. 2207,75 m
polegająca na:
 poszerzeniu pasów drogowych,
 wycinka kolidującego zadrzewienia i zakrzaczenia,
 budowie jezdni o naw. bitumicznej, szerokość podstawowa jezdni 5,00 m z lokalnym przewężeniem do 3,50 m w miejscowości Marianka,
 wykonaniu obustronnych poboczy żwirowych o szerokości 0,75m-1,25m,
 budowie i przebudowie zjazdów gospodarczych na działki przyległe (w tym do zabudowań siedliskowych),
 budowie i przebudowie przepustów pod drogami gminnymi i zjazdami,
 budowie elementów odwodnienia w postaci korytka ściekowego,
 humusowaniu i umocnieniu skarp wykopów i nasypów,
 oznakowaniu dróg po wybudowaniu,
 inwentaryzacja powykonawcza,
 nadzór archeologa nad prowadzeniem prac ziemnych w obrębie Marianka po uzyskaniu pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 4782660,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przebudowa drogi nr 101522B na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1094B w miejscowości Kłajpeda w kierunku miejscowości Dziadówek o długości ok. 1,00 km obejmująca w szczególności wykonanie robót/obiektów:
 prace pomiarowe,
 wycinka krzewów oraz karczowanie pni,
 roboty ziemne w celu regulacji korpusu drogi,
 wykonanie przepustów pod zjazdami,
 wykonanie przepustów pod drogą,
 obrukowanie wlotu i wylotu przepustów,
 podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych gat. C50/30 układana na wyrównanej istniejącej nawierzchni żwirowej o śr. gr. 15 cm,
 wykonanie nawierzchni dwuwarstwowej z betonu asfaltowego 4 cm AC 16W 50/70 + 4 cm AC 11C 50/70 alternatywnie nawierzchnia betonowa z betonu 30/37 gr. 14 cm,
 pobocza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych śr. gat. C50/30,
 prace wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza.
2) Przebudowa nawierzchni odcinków drogi gminnej 101538B ul. Wierzbołowska w Wiżajnach obejmująca w szczególności wykonanie robót/obiektów:
 prace pomiarowe,
 prace rozbiórkowe nawierzchni oraz elementów dróg,
 wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni,
 roboty ziemne w celu lokalnej wymiany gruntów słabonośnych oraz regulacji korpusu drogi w obrębie ciągu pieszego,
 regulacja infrastruktury sieciowej (studzienki, zawory itp.),
 podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych gat. C50/30 o śr. gr. 20 cm,
 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego ( 4 cm AC 11C 50/70, 4 cm AC 16 W 50/70),
 prace wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza.
3) Przebudowa nawierzchni odcinków dróg gminnych 101531B, 101532B i 101536B oraz drogi gminnej nr 101531B ul. Szkolna w Wiżajnach obejmująca w szczególności wykonanie robót/obiektów:
 prace pomiarowe,
 prace rozbiórkowe nawierzchni oraz elementów dróg,
 wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni,
 roboty ziemne w celu lokalnej wymiany gruntów słabonośnych oraz regulacji korpusu drogi w obrębie ciągu pieszego,
 regulacja infrastruktury sieciowej ( studzienki, zawory itp.),
 podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych gat. C50/30 o śr. gr. 20 cm,
 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego ( 4 cm AC 11C 50/70, 5 cm AC 16 W 50/70),
 prace wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza,
 nadzór archeologa nad prowadzeniem prac ziemnych po uzyskaniu pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Odcinek drogi gminnej 101531B ul. Szkolna - długość dróg objętych opracowaniem wynosi 0,11 km i obejmująca w szczególności wykonanie robót/obiektów:
 prace pomiarowe,
 prace rozbiórkowe nawierzchni oraz elementów dróg,
 wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni,
 podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 mm z domieszką ulepszającą z kruszyw łamanych gat. C50/30 o śr. gr. 20 cm,
 wykonanie elementów ulic (krawężniki, obrzeża),
 wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm (typu starobruk oraz cegła),
 roboty wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza,
 nadzór archeologa nad prowadzeniem prac ziemnych po uzyskaniu pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

4.5.5.) Wartość części: 1741465,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór inwestorski nad prawidłową realizacją inwestycji.
a) Etap I - nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczenie w okresie realizacji. Etap ten będzie trwał od daty podpisania umowy z Wykonawcą do dnia zakończenia robót budowlanych, który powinien nastąpić w terminie do dnia 05.01.2024 r., odbioru końcowego i rozliczenia robót budowlanych.
b) Etap II - pełnienie nadzoru w okresie udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych gwarancji jakości, poprzez dokonywanie okresowych przeglądów gwarancyjnych oraz wystawiania świadectw usunięcia wad.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 97861,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest fakt, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8689409,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11862768,42 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2444418,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4230555,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2444418,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2444418,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projektowanie i Nadzory Renata Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790312130

7.3.3) Ulica: Ełcka 23

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.